חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

כירורגיה פלסטית


כירורגיה פלסטית

 

בלוג כירורגיה פלסטית מאת צוות אתר אסתטיקה מציג בפניכם את כל הידיעות והחידושים בעולם הניתוחים הפלסטיים והאסתטיקה הרפואית.


מאת: צוות אסתטיקה
רשימת פוסטים

הגדלת חזה טבעית - קיים דבר כזה?!

יום שני, 15 באוקטובר, 2012

הגדלת חזה טבעית היא בדיוק מה שמחפשות כל הנשים שרוצות חזה גדול יותר אבל מעדיפות שזה יקרה עם כמה שפחות התערבות סינתטית ומלאכותית.

הפוסט המלא

ניתוחים פלסטיים - גם לגברים

יום רביעי, 12 בספטמבר, 2012

ניתוחים פלסטיים לא מיועדים רק לנשים. כמה מהניתוחים הפופולאריים כמו אף או חזה מקובלים גם בין הגברים, שאוהבים להיראות טוב ולהיות אטרקטיביים לא פחות מאשר נשים.

הפוסט המלא

ניתוחי חזה לקראת הקיץ

יום חמישי, 30 באוגוסט, 2012

סטטיסטית אין קשר מובהק בין ניתוחי חזה לבין עונת הקיץ, אלא שלעונה הזו יש את הנטייה לעורר את המודעות בכל מה שקשור ליופי, אסתטיקה וטיפוח הגוף.

הפוסט המלא

לשאוב את השומן מהבטן

יום חמישי, 16 באוגוסט, 2012

ככל שחולפים השנים, השומן בבטן הולך ומאבד מהמוצקות שלו, ולא נדיר שאחרי לידה או גם בלי קשר ללידה, הבטן נראית רפוסה ומהווה גורם מטריד ומפריע שפוגם בתחושת החופש והביטחון.

הפוסט המלא

ניתוח פלסטי באף - מה הסיכונים?

יום רביעי, 11 ביולי, 2012

חוץ מהרומאים, שום תרבות לא מעריכה במיוחד אפים גדולים ולכן ניתוח פלסטי באף הוא ניתוח שמתעניינים בו גם גברים וגם נשים ולא רק בישראל.

הפוסט המלא

ניתוח להגדלת חזה - לכל אחת?

יום שלישי, 10 ביולי, 2012

מאז שג'ואן (כריסטינה הנדריקס, הג'ינג'ית מהסדרה מד מן) ואביבית החזירו את הגוף העגלגל לאופנה, ניתוח הגדלת חזה נראה הגיוני יותר מאי פעם. יש לזכור גם שכבר קרוב לעשר שנים, זהו אחד הניתוחים הכי מבוקשים בקרב נשים. אז למי זה מתאים ולמי כדאי לוותר?

הפוסט המלא
12