חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

כירורגיה פלסטית


ניתוחי חזה לקראת הקיץ

 
מאת: צוות אסתטיקה
יום חמישי, 30 באוגוסט, 2012

קטגוריה: ניתוחי חזה

סטטיסטית אין קשר מובהק בין ניתוחי חזה לבין עונת הקיץ, אלא שלעונה הזו יש את הנטייה לעורר את המודעות בכל מה שקשור ליופי, אסתטיקה וטיפוח הגוף.

הבגדים הקצרים, האופנות החושפניות, הקולקציות החדשות עם הפריטים הנחשקים בחנויות וכמובן הים והבריכה – כל אלה שמים את הדגש על גוף יפה.

גם המחשבה על "החזה המושלם" מתעוררת בקיץ מתרדמת החורף שלה. קיץ אחרי קיץ. הרי כל פריט נחשק היה נראה הרבה יותר טוב אם החזה בעצמו היה נראה טוב יותר. ואז, כל אותם "פריטים נחשקים" שקנית ואגרת (אבל לא לבשת בסוף) היו יכולים להשתלם כלכלית, במקום לשכב בארון ולתפוס מקום.

עם תנאי התשלום שמוצעים היום על ניתוחי חזה, מה שמעכב את רוב הנשים זה בעיקר מחסום פסיכולוגי ופחות מגבלה כלכלית. בשלב מסויים ההחלטה תתקבל, ואם זה לא קורה בקיץ הזה זה יקרה בקיץ הבא, או בזה שאחריו.

חזה נפול או קטן מדי זה לא מצב זמני. פתרונות קסם לא יבואו. הריון הוא "פתרון הקסם" היחידי שמגדיל את החזה, אבל הוא זמני: אחרי שמסתיימים שלבי ההריון וההנקה, החזה חוזר למצב הנוכחי שלו (בדרך כלל הוא נפול יותר).

גם השמנה מגדילה את החזה, אבל מי מוכנה להעלות עשר קילו רק בשביל עוד 2 CC נפח בכל צד. והבגדים והקיץ ימשיכו להיות שם, מדי שנה, ולהזכיר לכל הנשים שלא מרוצות מהחזה שלהן שאין ברירה, מתישהו צריך לעשות את הצעד ופשוט לשנות את זה, אחת ולתמיד.

באופן כללי, ניתוחים בכלל - ובהם ניתוחי חזה - עדיף לעשות דווקא בחורף או לפחות בזמן שבו לא מתכוונים לחשוף את האזור המנותח לשמש. הסיבה היא שהריפוי ובמיוחד הצלקת הקטנה מעדיפים לא לראות שמש, למשך חצי שנה בערך אחרי הניתוח. כך שלגבי התזמון – כדאי דווקא לעבור את הניתוח בחורף, או לפחות בסוף הקיץ, כלומר בסביבות ספטמבר-אוקטובר.

לגבי ההכרעה עצמה: בכל רגע היא יכולה ליפול ובכל רגע את יכולה להחליט שזה יהיה הקיץ האחרון שבו את לא מרוצה מהחזה שלך.

תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות

פוסטים קודמים