חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

כירורגיה פלסטית

ניתוחים פלסטיים  > בלוג ניתוחים פלסטיים  > כירורגיה פלסטית   > האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית

האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית

 
מאת: צוות אסתטיקה
יום שני, 29 באפריל, 2013

קטגוריה: ניתוח פלסטי

האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית קיים בארץ כבר כמה עשורים. מטרתו היא לעמוד על הסטנדרטים והמקצועיות של הרופאים הנמנים תחתיו ולדאוג לכך שתמיד יהיה להם בסיס מקצועי לפנות אליו לקבלת ייעוץ בהחלטות חשובות בנוגע לביצוע ניתוחים פלסטיים במטופלים.

כמו כן, האיגוד עורך כנסים מקצועיים בכדי להעניק ידע עדכני וכלים לכלל הרופאים, מומחים לכירורגיה פלסטית, אשר רשומים באיגוד.

כיום, כל רופא העוסק בכירורגיה פלסטית והוא בעל אישורים ותעודות כחוק יופיע תחת רשימת חברי האיגוד. האיגוד מפרסם בכל שנה את רשימת הרופאים המשתייכים תחתיו ובכך מהווה אסמכתא למקצועיות ולאמינות הרופא. כמובן שמבקרים של בוררות בין לקוחות לבין רופאים מטפלים, לאיגוד יש מקום חשוב בקבלת החלטות ובהנחיית הרופאים והלקוחות המטופלים כאחד.

קיומו של האיגוד מסייע הן ללקוח והן לרופא לשמור על זכויותיהם. האיגוד מפרסם מאמרים ומחקרים בנושאי ניתוחים פלסטיים וטיפולים קוסמטיים שונים. בנוסף, הוא מפרסם בכל עת וכשיש צורך בכך, הנחיות שונות בשם משרד הבריאות או בעקבות מחקרים המתפרסמים לגבי ניתוחים וטיפולים שונים. לדוגמא, המלצה להסיר סוגי שתלים מסוימים מנשים שעברו ניתוחי הגדלת חזה כי השתלים נמצאו כמסכנים את האישה.

חשוב לציין כי כאשר אתם באים לבחור מנתח פלסטי עבור טיפול שאתם מעוניינים בו, יש לשים לב היטב לכך שלרופא המנתח תעודת מומחה בכירורגיה פלסטית. כל תעודה אחרת אינה תעודה רשמית מטעם האיגוד ועלולה להטעות אתכם. כמובן שמלבד התעודה שמהווה אסמכתא חשובה להצלחת הניתוח, חשוב שתהיה בינכם לבין רופא האיגוד אינטראקציה טובה וכמובן שהוא ידאג למסור לכם את כל המידע המלא בטרם ביצוע הליך ניתוחי כלשהו.

תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות

פוסטים קודמים