חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

כירורגיה פלסטית


לרדת בגדול

 
מאת: צוות אסתטיקה
יום שני, 18 בפברואר, 2013

קטגוריה: ניתוח פלסטי

"לרדת בגדול" זה לא רק שם של תוכנית טלויזיה, זהו חלומו הרטוב של כל אדם עגלגל ולפעמים גם של כאלו שלא. מי מאתנו לא היה רוצה להביט במראה ולראות את עצמו רזה וחטוב, בלי תוספות מיותרות וקימורים לא מחמיאים.

ספרי בישול רבים נכתבו על תזונה נכונה, אינספור דיאטות פותחו ונפתחו לא מעט קבוצות הרזייה, הכול בשם המטרה הנעלה - להוריד עוד כמה קילוגרמים מיותרים ולרדת בגדול.

בעודני מנסה למצוא דרך לירידה מהירה במשקל ללא דאגות, נוכחתי לגלות שיש עשרות שיטות הרזייה – מתכנית דיאטה של שבוע ימים ועד לשינוי בתפריט ובאורח החיים לתמיד. אין דבר יותר מסקרן ומבלבל מלהכיר את כלל שיטות ההרזיה הקיימות. החלטתי לשתף אתכם בכמה מהמעניינות ביותר.

ראשונה שנדהמתי לגלות על קיומה היא אכילה ע"פ סוג דם. השיטה הזו מתבססת על הרעיון החדשני שאומר שאין כזה דבר אוכל בריא ולא בריא, אלא יש כזה דבר אוכל בריא בשבילי ואוכל בריא עבור האחר. כלומר, כל אחד מאתנו מאופיין בסוג דם שונה ולכן כל אחד מאתנו סובל ממחלות שונות וצריך לאכול דברים שונים בכדי להרזות. למשל סוג דם O ו-B צריכים להימנע מלאכול גלוטן, גבינות ולהפסיק לשתות קפה, אך ביכולתם לאכול בשר אדום בשפע.

שיטה שנייה שהפליאה אותי בקיצוניות שלה היא דיאטת אטקינס. הדיאטה הזו מתבססת על כך שהפחמימות הן אלו שבסופו של דבר הופכות לתאי שומן ולכן הן ממודרות מהתפריט. במקומן בשלב הראשון נאכל רק בשרים, דגים, ביצים ועוד מאכלים המתבססים על חלבונים בשילוב עם ירקות והפחמימות יתווספו בשלב מאוחר יותר ובכמות קטנה.

חברים, לא משנה באיזו שיטה תבחרו, תזכרו שלרדת בגדול צריך לעשות באופן שפוי ובצורה מאוזנת. אסור לאבד את הראש וצריך לזכור שהגוף שלנו צריך להיות גם בריא ולא רק רזה.

ומה עושים שם עודפי העור שנשארים לאחר ירידה דרסטית במשקל? ובכן, במיוחד בשביל זה ישנם ניתוחים פלסטיים לאחר הרזיה, המהווים טיפול משלים לדיאטה ולירידה משמעותית במשקל שהותירה עור רפוי באזור הזרועות, הבטן, הישבן והירכיים ואזורים אחרים בגוף, באמצעות מתיחת העור והסרת העודפים המיותרים.

תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות

פוסטים קודמים