חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

כירורגיה פלסטית


הרמת חזה נפול

 
מאת: צוות אסתטיקה
יום שני, 21 בינואר, 2013

קטגוריה: ניתוחי חזה

בעיה של חזה נפול בד"כ נפוצה בקרב נשים לאחר לידה והנקה, אך גם אצל נשים שעברו תהליך הרזיה משמעותי במהלך הזמן, נשים שמאז ומעולם סבלו מבעיה של חוסר סימטריה בין שני השדיים, או בקרב נשים בעלות חזה גדול יחסית שאינו עומד זקוף כפי שהיה.

אם בעבר מלבד חזייה טובה שתומכת ומייצבת את השדיים לא נראה כי היה פתרון ממשי לבעיה, אז היום, אחרי כל כך הרבה התפתחויות טכנולוגיות בתחום המכונה כירורגיה פלסטית – נמצאת הישועה באמצעות ניתוח הרמת חזה. במהלך ניתוח זה מבצע המנתח הפלסטי הרמה של החזה ועיצובו מחדש על ידי מילוי נפח והקניית מראה צעיר ובריא לרקמות העור. ההליך מבוצע תחת הרדמה מלאה.

משך זמן הניתוח תלוי כמובן במטופלת ובסוג הטיפול שנקבע לה, ייתכן ויהיו נשים שהניתוח יסתיים כעבור שעה וחצי, אך יש גם ניתוחי הרמת חזה שמסתיימים לאחר שלוש שעות ובמקרים חריגים גם מעט יותר מכך. כמובן חשוב לציין כי בתום הניתוח ישנן מספר שעות של אשפוז בכדי לוודא שאכן המטופלת בריאה ומרגישה טוב, ורק לאחר מכן היא משוחררת לביתה.

בימים הראשונים אחרי ניתוח הרמת חזה יש להתנהל על פי הנחיות הרופא בכדי לשמור על התפרים והצורה שהקנה הניתוח לשדיים ובמיוחד בכדי להבטיח שהתוצאה תשמר לאורך זמן. אין ספק שאישה שעוברת ניתוח להרמת חזה נפול תוכל לשפר גם את המראה החיצוני שלה, אך לא פחות חשוב מכך יש לניתוח ולתוצאותיו השפעות רבות גם על תחושת הביטחון העצמי והשלמות עם הגוף.

הניתוח לא מתאים לנערות צעירות שהחזה שלהן עדיין לא התעצב לחלוטין. לכן בכדי לעבור את הניתוח יש להמתין להתעצבות מלאה של מראה וצורת השדיים ורק לאחר מכן יבוצע הניתוח עם תוצאות מוצלחות.

תגיות
הרמת חזה
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות

פוסטים קודמים