חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

כירורגיה פלסטית

ניתוחים פלסטיים  > בלוג ניתוחים פלסטיים  > כירורגיה פלסטית   > מותחים את הפנים - נפטרים מהקמטים

מותחים את הפנים - נפטרים מהקמטים

 
מאת: צוות אסתטיקה
יום ראשון, 11 בנובמבר, 2012

קטגוריה: ניתוחי פנים

באופן אובייקטיבי, ביחד עם ההתבגרות – וכמובן עם תהליך ההזדקנות – המראה מתחיל להיפגם. לרוב הסימן הראשון הוא בעור: קמטים, כתמים ומראה פנים נפול, שיכול להתחיל בכל רגע ובכל אזור בפנים.

מתיחת פנים מיועדת כמובן להיפטר מקמטים, אבל היא מתקנת באופן רחב יותר את מראה הפנים הכללי. הרבה פעמים "נפילה" של הפנים מתרחשת עוד לפני שמופיעים קמטים מטרידים. לפעמים זה ההיפך, וקמטים עמוקים יופיעו לפני שיורגש הדלדול של עור הפנים.

העור הוא בעצם סוג של קצה קרחון. מתחתיו יש מערכת תמיכה שלמה שמחזיקה אותו – קולגן ששומר על הגמישות והמוצקות שלו, שומן שתומך בקולגן ושומר על המרקם של העור ועל החיוניות והיציבות שלו, וכמובן שרירים שנושאים את השומן, הקולגן והעור. המבנה הזה מתחיל לקרוס בשלב מסויים. מתיחת פנים מתקנת את הקריסה הזאת, גם בשלבים ההתחלתיים שלה. ומה שקורה שם זאת באמת קריסה – השרירים מתארכים קצת ונחלשים, הגוף מייצר פחות קולגן, השומן מדלדל והעור עצמו נמשך למטה, ביחד עם כל היתר. אין יותר מה שיחזיק את המערכת הזאת במקום.

גברים ונשים עוברים ניתוחי וטיפולי מתיחת פנים בכל גיל. לרוב לפני גיל 30 אין כל כך סימנים לקריסה של העור, גם לא להתחלה של נפילה. גיל 30 יכול להיות נקודת ציון במצב הפנים, בעיקר אם מדובר באנשים שחיים בסטרס, מעשנים, לא עושים ספורט, לא אוכלים בריא או בקיצור גורמים להזדקנות מואצת של הגוף. כך שכדי לעבור ניתוח למתיחת פנים לא צריך לחכות עד גיל 45, ואצל הרבה אנשים שחיים באורח החיים המודרני המלחיץ, יש צורך במתיחה עוד הרבה לפני כן. ועל זה אומרים – ויפה שעה אחת קודם (אם מחכים, הליך המתיחה מסובך יותר, או שיש צורך בהליכים משלימים).

תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות

פוסטים קודמים