חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

כירורגיה פלסטית

ניתוחים פלסטיים  > בלוג ניתוחים פלסטיים  > כירורגיה פלסטית   > הסרת משקפיים - חוזרים לראות 6:6

הסרת משקפיים - חוזרים לראות 6:6

 
מאת: צוות אסתטיקה
יום שלישי, 30 באוקטובר, 2012


הרבה רגעים דרמטיים בסרטים כוללים מחווה תיאטרלית של הסרת משקפיים: הגיבור הממושקף, או הבוסית שלו, מסירים לרגע את המשקפיים כדי לבחון לעומק את תכנית הפעולה או לשקול ברצינות את המצב (תחשבו על M וג'יימס בונד).

אבל בחיים זה נראה אחרת: היומיום פחות דרמטי, ומי שמרכיב משקפיים מעדיף לראות 6:6 ולהיפטר מהאביזר הזה, בעזרת הליך פשוט ובטוח של הסרת משקפיים.

לפני עשרים שנה, מי שחלמה על לוק של ספרנית או מורה קשוחה קנאה בכל הבנות עם המשקפיים, אבל היום בכל חנות מוכרים משקפיים בכאילו, ומי שנהנה מהאופנה הזאת הם בעיקר אלה שלא תלויים באמת במשקפיים. כל היתר - שהמשקפיים עבורם הם זוג עיניים נוסף, תקין ואמין יותר מהעיניים שלהם - פחות מתלהבים. וזה אגב נכון גם לבנים, לא רק לבנות: הסרת משקפיים היא הליך שגם נשים וגם גברים עוברים באותה המידה, מדי יום.

מסתבר, שבקרב מנתחים ישנם רבים שעוברים את הפרוצדורה הזו: הם נעזרים בעיניים יום יום לעבודה, בזמן שהידיים שלהם לא פנויות, ופעולת הסרת משקפיים ידנית היא בלתי אפשרית תוך כדי ניתוח. ואם מנתחים עושים את זה, כנראה זה בטוח. אף מנתח לא יסתכן בלאבד את הראיה או להזיק לראייה שלו, שמהווה את אחד ממכשירי העבודה החיוניים ביותר שלו. התוצאה היא כמובן 6:6 והעבודה קלה הרבה יותר.

קיימות עוד אלף ואחת סיבות למה החיים קלים ונוחים יותר אחרי הסרת משקפיים, כשהראייה היא 6:6 – ובשביל להנות מראייה כזאת, לא צריך להיות מנתח. למשל, קל יותר להימנע מפדיחות של חוסר זיהוי, כשיורדים לסופר לקנות לחם וחלב, בלי משקפיים. נוח יותר לשחות בבריכה וללכת לים. כיף יותר להסתובב יום שלם בלי תלות במשקפיים או עדשות מגע. אחרי הסרת משקפיים כל הרגעים היומיומיים האלה הופכים פשוטים כמו שהם אמורים להיות.

תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות

פוסטים קודמים