חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

כירורגיה פלסטית

ניתוחים פלסטיים  > בלוג ניתוחים פלסטיים  > כירורגיה פלסטית   > ניתוחים פלסטיים - גם לגברים

ניתוחים פלסטיים - גם לגברים

 
מאת: צוות אסתטיקה
יום רביעי, 12 בספטמבר, 2012

קטגוריה: ניתוחי חזה

ניתוחים פלסטיים לא מיועדים רק לנשים. כמה מהניתוחים הפופולאריים כמו אף או חזה מקובלים גם בין הגברים, שאוהבים להיראות טוב ולהיות אטרקטיביים לא פחות מאשר נשים.

גם הליכים אסתטיים אחרים, כמו הסרת שיער, נפוצים בין גברים במידה מפתיעה. הנטייה לקשר ניתוח פלסטי עם מראה "נשי" יותר מגיעה מהעובדה שנשים פחות מתביישות לעבור ניתוחים פלסטיים ולהצהיר על זה. אצל גברים זה עדיין קצת טאבו; גם בגלל, שיש גברים שמשתמשים באפשרות להתנתח כדי לחזק דווקא את המראה הנשי...

ניתוחים פלסטיים והגבר האידיאלי

כמו שיש כמה סוגים של אישה אידיאלית, יש הרבה סוגים של גבר אידיאלי. מהבחינה האסתטית, הוא צריך להיראות טוב, כלומר – לא להיות שעיר מדי, שיהיו לו מאפיינים של גבריות למשל לסת רחבה, גבות יפות ומסודרות ולא דקות מדי, כתפיים רחבות, חזה שרירי וישבן מוצק. לעומת נשים, גברים עדיין לא הגיעו למצב שהם נעזרים בהליכים או ניתוחים פלסטיים כדי למצק את הישבן או להרחיב את הכתפיים, אבל מי יודע, אולי זה בדרך. הניתוחים שבהם גברים מתמקדים הם בעיקר הסרת או דילול שיער באזור החזה או הגבות, הסרת שיער מהגב והכתפיים, ניתוחי אף וניתוחי חזה לגברים (כשהחזה נראה נשי מדי, כלומר בולט).

סוגי ניתוחים פלסטיים לגברים

ניתוחים פלסטיים שהלקוחות שלהם הם גברים מיועדים לא רק להדגשה של מאפיינים גבריים אלא לפעמים להיפך. למשל, גברים שעוברים שינוי מין או רוצים להיראות נשיים יותר משתמשים באותם ניתוחים שנפוצים בקרב נשים – הם מגדילים את השפתיים, מקטינים את האף, מדגישים עצמות לחיים כדי לגרום ללסת להיראות קטנה יותר וכמובן מגדילים את החזה. ניתוחים פלסטיים יכולים להדגיש מאפיינים של נשיות וגבריות ככה שאפשר לחזק זהות מסויימת, נשית או גברית, בעזרת ניתוחים והליכים פלסטיים ואסתטיים – ואת זה עושים גם גברים וגם נשים.

תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות

פוסטים קודמים