חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

כירורגיה פלסטית


ניתוח אף ללא ניתוח?!

 
מאת: צוות אסתטיקה
יום שלישי, 2 באפריל, 2013

קטגוריה: ניתוחי פנים

קשה להאמין אבל היום ישנם פתרונות לניתוח אף ללא ניתוח, כך שלא חייבים לבצע הליך כירורגי בשביל להרגיש טוב במבט חטוף במראה.

ניתוח אף ללא ניתוח הוא הליך של החדרת חומרי מילוי באמצעות מזרק לחלקים שונים באף, ע"י כך ניתן לשנות את צורתו עד למצב הפרופורציונאלי והמחמיא ביותר.

מי שנמצאים מתאימים לביצוע ניתוח אף ללא ניתוח הם מועמדים שלא יכולים לקבל חומרי הרדמה או שגופם לא יעמוד בהליך כירורגי. בנוסף, יש את אלו החוששים מהשלכות הליך כירורגי, איתם נמנים אלו שלא מבקשים לעצמם שינוי קיצוני כמו אחרי ניתוח, וישנם גם קורבנות לניתוחי אף כושלים שדווקא צריכים לעבות את אפם.

עלות ניתוח אף ללא ניתוח היא בסביבות 3,000 ₪, מחיר זול משמעותית לכל הדעות מניתוח אף כירורגי. מלבד המחיר המצחיק ניתן גם ליהנות מחזרה מידית לשגרה ולמקום העבודה כך שלא צריך להפסיד ימי עבודה עקב התאוששות מניתוח.

חומר מילוי קבוע לביצוע ההליך הוא סיליקון, אשר לא נספג בגוף כך שניתן ליהנות מהתיקון לשנים רבות. החיסרון להזרקת הסיליקון הוא שסיליקון יכול לנוע למקום אחר בפנים. חומר מילוי נוסף הוא הרדיאס (Radias) המורכב מחלקיקי סידן, החומר ממנו מורכבות השיניים והעצמות. היתרון הוא שהחומר לא מתפזר ובטוח לשימוש. חיסרון הרדיאס הוא שהוא נספג בגוף ואז יש לחזור על פעולת המילוי לעיתים תכופות.

הפתרונות המודרניים של היום לניתוח אף ללא ניתוח יאפשרו לכם אף מושלם ברבע מחיר ובאחוז הטרחה.

תגיות
ניתוח אף
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות

פוסטים קודמים