חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

כירורגיה פלסטית

ניתוחים פלסטיים  > בלוג ניתוחים פלסטיים  > כירורגיה פלסטית   > סיליקון – לא רק בחזה! עיבוי שפתיים בסיליקון

סיליקון – לא רק בחזה! עיבוי שפתיים בסיליקון

 
מאת: צוות אסתטיקה
יום שני, 13 במאי, 2013


שפתיים עבות נחשבות לסקסיות במיוחד. כיום, נשים רבות ואפילו גברים, חולמים על מראה חושני בשפתיים ומחליטים לעבור עיבוי שפתיים בסיליקון.

כמובן שלעיבוי שפתיים יתרונות גם מעבר לעניין שבין המינים. היום לעיבוי שפתיים מקום חשוב בתיקוני בעיות א-סימטריה של השתיים, וכמובן תיקון במקרה של תאונות או צלקות קשות.

סיליקון אמנם מוכר לרובנו כחומר העבודה האולטימטיבי של מנתחי החזה, אך הוא גם החומר היחיד למעשה שמאפשר לעבור עיבוי שפתיים או שינוי צורתם באופן כזה שהצורה החדשה תישאר כפי שהיא לתמיד. כל שאר החומרים המוכרים שהיו עד היום אפשרו שינוי אך לתקופה מוגבלת ובדרך כלל כעבור חצי שנה לכל היותר השפתיים כבר היו חוזרות לצורתם או גרוע מכך, מקבלות צורה פחות יפה משהיו מלכתחילה.

המטופלים האולטימטיביים עבור טיפול שכזה יהיו בעלי שפתיים דקות במיוחד או כאלו שסימני הזקנה כבר החלו להופיע ואיתם גם קמטים ושפתים רפויות יותר. בכדי שהעיבוי יהיה אפקטיבי טיפול אחד אינו מספיק בד"כ. הדרך והמינון הנכונים הם לתת בכל טיפול זריקה אחת ולראות כיצד הסיליקון משפיע על השפתיים ואיזה מראה מתקבל בעקבות הטיפול. במידה ויש צורך בעוד או אם רצונה של המטופלת הוא שפתיים עבות יותר, אז מוסיפים עוד זריקה בטיפול נוסף. כמובן שקיימת הגבלה על מספר הטיפולים והזריקות שניתן לתת במסגרת ההליך מכיוון שיש מגבלות בריאותיות ואסתטיות.

טיפול של עיבוי שפתיים כ- 800 ₪ לטיפול אחד – כלומר הזרקה אחת בטיפול. משך הטיפול הממוצע הוא בין 3-8 טיפולים. לאחר הטיפול עלולות להופיע תופעות לוואי כמו בכל הליך רפואי שהוא. מדובר בתופעות כגון נפיחות, שטפי דם או אדמומיות באזור המטופל. כל אלו אמורים לחלוף כעבור זמן אך במידה ולא חולפים או אף מחמירים יש לפנות מידית לרופא.

תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות

פוסטים קודמים