חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

כירורגיה פלסטית

ניתוחים פלסטיים  > בלוג ניתוחים פלסטיים  > כירורגיה פלסטית   > הקטנת חזה ללא ניתוח - זה אמיתי?!

הקטנת חזה ללא ניתוח - זה אמיתי?!

 
מאת: צוות אסתטיקה
יום שני, 18 במרץ, 2013

קטגוריה: ניתוחי חזה

נכון, זה נשמע טריוויאלי בעולם של שנות האלפיים, אבל יש נשים שלא מעדיפות את החזה שלהן גדול. אפילו אגדיל ואומר, תאמינו או לא, אבל יש נשים שרוצות להקטין את החזה שלהן משמעותית.

כאן יכנסו הרופאים הפלסטיים ויגידו שאין שום בעיה, בעד מספר פרוטות והליך כירורגי פולשני החלום יתגשם. אנחנו כאן כדי לתת לכן את הפתרונות להקטנת חזה ללא ניתוח, וכן, זה אמיתי!

מהי הקטנת חזה?

הקטנת חזה היא הניסיון למזער את משקל ונפח החזה בכדי לסייע למגר נזקים פיזיולוגיים ופסיכולוגיים אצל האישה או הנערה ולהעלות את רמת התפקוד היומי.

מדוע להקטין את החזה?

לחזה גדול ולא פרופורציונאלי לגוף יש כאמור מספר השלכות פיזיולוגיות ומנטאליות על גוף האישה.

מבחינה פיזיולוגית חזה גדול עלול לגרום לעומס על עמוד השדרה והתסמינים של עומס כזה הם כאבי גב ולעיתים טרנספורמציה של מבנה עמוד השדרה. בנוסף, רצועות החזייה שמתיימרות לתמוך בחזה הגדול יכולות ליצור כאבי כתפיים קשים. מלבד זאת, מתחת לחזה עצמו יכולות להיווצר דלקות עור עקב הזעת יתר.

אז איך מקטינים את החזה ללא ניתוח?

ישנן מספר שיטות לביצוע הקטנת חזה ללא ניתוח. יש הדוגלים בשיטה של מריחת קרמים צמחיים על החזה עצמו או אף נטילת כדורים צמחיים למיניהם. קשה לאמוד את מידת יעילות שיטה זו.

השיטה הנפוצה ביותר, תאמינו או לא, היא פשוט דיאטה מאוזנת ומבוקרת לצורך הורדה במשקל. כן, באופן הכי הגיוני, ברגע שאנחנו מורידים ממסת הגוף הכוללת, אנחנו מורידים גם ממסת החזה. באמצעות תזונה מבוקרת ופעילות גופנית אנחנו יכולים להביא לירידה משמעותית בגודל החזה ובדרך גם לחוש טוב יותר באופן כללי.

אז לשאלתכם, הקטנת חזה ללא ניתוח- זה אמיתי?! התשובה היא כן, רק צריך לרצות מספיק לעשות שינוי ולהתחיל לעשות אותו. הליך פולשני הוא לא תמיד הפתרון לדימוי גוף חיובי ואהבה עצמית.

תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות

פוסטים קודמים