חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

כירורגיה פלסטית


הקטנת חזה לגבר שופע

 
מאת: צוות אסתטיקה
יום שני, 4 בפברואר, 2013

קטגוריה: ניתוחי חזה

ניתוח הקטנת חזה מוכר לנו בדרך כלל בהקשר של גוף האישה, אך לא נכון הדבר לנשים בלבד. כיום ישנם גברים הסובלים מתופעה בה החזה הגברי נופל, מתמלא שומן בצורה לא פרופורציונלית למסת השומן בגוף, ולמעשה מקבל מראה נשי למדי.

במקרים קיצוניים מאוד יכול להיראות החזה הגברי לחלוטין כמו חזה של אישה. לא תמיד ידועה הסיבה להופעתו של צורת החזה הנשי על גופו של הגבר, אך ייתכן כי זה קשור לתפקוד ההורמונלי של הגוף. אין ספק כי מדובר במשהו שעלול לפגוע בביטחון העצמי של הגבר, מלבד הפגיעה במראה החיצוני. בדיוק לשם כך פותח הליך ניתוחי בו מבצעים הקטנת חזה לגבר שופע, ההליך נקרא בשפה הרפואית המקצועית גם גניקומסטיה.

הניתוח לא מיועד לכל אחד, אלא לגברים שעברו את גיל 18. כמובן שהניתוח מצריך בדיקה מוקדמת אצל רופא אנדוקרינולוג (רפואה פנימית) בכיר שיבדוק ויראה כי לא מדובר בבעיה נוספת מלבד השמנה שיוצרת את מראה השדיים הנשי, כמו בעיה בהפרשת הורמונים בבלוטות שונות בגוף למשל. כמובן שבטרם הניתוח מתבצע תהליך של אבחנה וייעוץ רפואי על ידי רופא כירורג פלסטי בכיר שייקבע את הטיפול המתאים ומה יבוצע בדיוק במהלך הניתוח.

הניתוח יכול לכלול במקרים הקלים יותר רק שאיבת שומן ובמקרים קשים יותר גם הוצאה של כמות מסוימת של עור עודף. הניתוח מתרחש בהרדמה מלאה וההחלמה ממנו עלולה להימשך ימים ספורים לאחר הניתוח. כמובן שהצורה הסופית של החזה הגברי החדש שלאחר הניתוח תתייצב רק כעבור כמה חודשים, אחרי שיעברו הצלקות והמוגלה שמצטברת בעור כתוצאה מהניתוח. כל עוד מקפידים לשמור על משקל גוף תקין ויציב ואורך חיים בריא, מבטיחים כי תוצאות הקטנת חזה לגבר שופע ישמרו.

תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות

פוסטים קודמים