חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

כירורגיה פלסטית

ניתוחים פלסטיים  > בלוג ניתוחים פלסטיים  > כירורגיה פלסטית   > מתיחת בטן - כל אחת רוצה בטן שטוחה

מתיחת בטן - כל אחת רוצה בטן שטוחה

 
מאת: צוות אסתטיקה
יום שני, 26 בנובמבר, 2012

קטגוריה: ניתוחי בטן

יש נשים שאחרי הריון הבטן שלהן לא חוזרת למצב המקורי ויש כאלה שכן. יש נשים שמצליחות להקפיד על שגרה ספרטנית של התעמלות ויש כאלה שלא. בסופו של דבר התוצאה היא שיש נשים שיש להן בטן שטוחה באופן טבעי ויש כאלה שצריכות מתיחת בטן.

זה אולי נשמע גרוע אבל זאת המציאות. מה שלא עשה הטבע, ולא עשה ההרגל, עושה עולם האסתטיקה. מי שלא זכתה בנתוני גלית גוטמן או כל דוגמנית לשעבר אחרת שעברה כבר כמה לידות ונראית עדיין מצויין (חלקן, אגב, מודות שזאת ההתעמלות וחלקן עדיין מכחישות ואומרות שהן לא עושות כלום, זה פשוט גנים טובים) תמצא את עצמה מן הסתם עוברת מתיחת בטן – אם היא רוצה להיראות טוב. אבל יותר מזה: כמו שהרבה נשים יודעות בעצמן ובלי לשמוע מאף אחד, הבטן היא האיבר השני אחרי החזה שחשוב לאישה בעצמה. ביחד הם מסמלים נשיות וביחד הם האזורים בגוף שבהם מתרכזת התחושה המעורפלת שאפשר לקרוא לה "ההרגשה הנשית". אולי מהסיבה הזו, מתיחת בטן (והליכים אחרים למיצוק והשטחת הבטן) נמצאת לא מאוד רחוק מהגדלת חזה, ברשימת הניתוחים הפופולאריים.

מתיחת בטן ובכלל הרצון בבטן שטוחה פחות קשורים לאיך הגברים חושבים על הנשים ויותר להרגשה הפנימית. בישראל רוב הגברים מסתכלים דווקא על חזה, ועדיין הרבה נשים ישראליות מרגישות צורך לעבור מתיחה, ולטפל באזור הבטן מבחינה אסתטית. זה מעיד שמדובר על צורך פנימי, אפילו צורך "מהבטן", ולא בהכרח על ללכת אחרי מודל יופי שקיים בעיניים של הגברים. אפשר להגיד שכמו הרבה טיפולים אסתטיים ואפילו הליכים כירורגיים של עולם האסתטיקה, מתיחת בטן היא מתנה שנשים נותנות לעצמן כדי להרגיש טוב יותר.

קראו בהרחבה אודות ניתוח מתיחת בטן.

תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות

פוסטים קודמים