חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

כירורגיה פלסטית

ניתוחים פלסטיים  > בלוג ניתוחים פלסטיים  > כירורגיה פלסטית   > הגדלת חזה טבעית - קיים דבר כזה?!

הגדלת חזה טבעית - קיים דבר כזה?!

 
מאת: צוות אסתטיקה
יום שני, 15 באוקטובר, 2012

קטגוריה: ניתוחי חזה

הגדלת חזה טבעית היא בדיוק מה שמחפשות כל הנשים שרוצות חזה גדול יותר אבל מעדיפות שזה יקרה עם כמה שפחות התערבות סינתטית ומלאכותית.

אז מה זה בדיוק טבעי? בנושא הזה של חזה והאפשרות להגדיל אותו, ההגדרה ל"טבעי" יכולה להשתנות מהקצה לקצה, תלוי את מי שואלים. החלום של חזה גדול הוא לא חדש, והיו דרכים גם בתקופות עתיקות יותר, לפני הניתוחים, להשיג הגדלת חזה בצורה טבעית. לעומת זאת, אם בודקים לפי המנתחים, אז טבעי זה כל מה שלא כולל ניתוח – ואז גם זריקה של חומר שמופק במעבדה אבל קיים גם בגוף היא סוג של הגדלת חזה טבעית.

הגדלת חזה טבעית בלי לראות רופא

האפשרות הראשונה, להשיג הגדלת חזה טבעית בלי להגיע למרפאה בכלל, היא קצת בעייתית. הסיבה היא שמדובר על תהליך של ניסוי וטעייה, ולא כל אחת רוצה להפוך לשפן הניסיונות של עצמה רק בשביל האפשרות התיאורטית להשיג חזה גדול יותר.

ובכל זאת, לאמיצות או לסקרניות שבינינו, הנה כמה הצעות:

- ביפן נמכרו לתקופה מסוימת מסטיקים שהופקו מצמח מקומי ונטען שהם גורמים להגדלת חזה באופן טבעי. אם את בסביבה, את יכולה לנסות.

- גלולות למניעת הריון מגדילות את החזה. מי שלא לוקחת גלולות, שתתחיל – כמובן אחרי התייעצות עם רופא.

- השמנה מגדילה את החזה, בעיקר אצל צעירות. אם לא מפריע לך להשמין לצורך העניין, לכי על זה.

- יש צמחים שבגלל הרכב הורמונאלי מסוים יכולים תיאורטית להגדיל את החזה, וההתערבות נחשבת טבעית. מנגנון הפעולה שלהם משפיע על המערכת הההורמונלית כולה: ברפואת צמחים משתמשים בהם למשל כדי להקל על תסמיני PMS, ולטיפול בדלקות אגן ובאנדומטריוזיס.

הגדלת חזה טבעית במרפאה

הגדלת חזה טבעית לפי הרופאים מושגת גם במרפאה. כל עוד אין צורך בניתוח או בשימוש בחומר סינתטי שאינו מזוהה על ידי הגוף, ההגדלה נחשבת, בעיני רופאים, להגדלה טבעית. כיום ישנם הליכים שכוללים הזרקה של חומרים שאינם סינתטיים, שמוזרקים בדרך כלל לאזור הפנים. שימוש בחומרים כאלה להשגת הגדלת חזה נחשב מקובל ומשיג תוצאות יפות וטבעיות.

 

תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות

פוסטים קודמים