חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

כירורגיה פלסטית

ניתוחים פלסטיים  > בלוג ניתוחים פלסטיים  > כירורגיה פלסטית   > ניתוח פלסטי באף - מה הסיכונים?

ניתוח פלסטי באף - מה הסיכונים?

 
מאת: צוות אסתטיקה
יום רביעי, 11 ביולי, 2012

קטגוריה: ניתוחי פנים

חוץ מהרומאים, שום תרבות לא מעריכה במיוחד אפים גדולים ולכן ניתוח פלסטי באף הוא ניתוח שמתעניינים בו גם גברים וגם נשים ולא רק בישראל.

אף גדול או לא פרופורציוני, אף עקום, בולט מדי, נשרי או כזה שמתחיל גבוה מדי או נגמר בגוש שומני ועגול מדי – כל אלה גורמים לעיניים להיראות קטנות ושקועות, ופוגמים במראה הפנים הכללי.

בדרך כלל, מצב הרוח הטוב שמתלווה להחלטה לעבור את הניתוח, ומצב הרוח המרומם שמלווה את המנותח/ת אחרי הניתוח גורמים לגוף להחלים מהר יותר. זאת, למרות הכאבים ואי הנוחות. הרגשה טובה ואפילו אופוריה מהסוג שמרגישים הרבה פעמים אחרי ולפני ניתוח פלסטי, הם ממקדמי ההחלמה הבדוקים, גם אם לא נכתבו על כך יותר מדי מחקרים (למרות שהנושא כן נחקר). החלמה טובה ומהירה מקטינה מאוד את הסיכונים ואת תופעות הלוואי או התופעות הפחות רצויות, שעשויות לקרות אחרי ניתוחים.

ועדיין, באופן רשמי ניתוח פלסטי באף כרוך בסיכונים. את רובם מונה בלי חשש וללא בעיה הרופא בעצמו, בפגישת הייעוץ כאשר הוא מתאים את האבחנה למצב הרפואי של מי שיושב/ת מולו ומתעניינ/ת בניתוח. יותר מזה, הרופא לא מאשר ניתוח למי שהניתוח עשוי לסכן אותו או אותה.

הסיכון העיקרי של ניתוח אף הוא לרוב תוצאה לא טובה. כן-כן, זה סיכון נפוץ יותר מאשר איזושהי הסתבכות בניתוח או סיבוך שקורה במהלך הניתוח או כתוצאה ממנו. כדי לנטרל את הסיכון הזה כדאי לבחור מנתח לא רק לפי מחיר, מוניטין ופרסום, אלא גם על סמך עבודות קודמות. כדאי מאוד לקבל המלצות ואם אין אפשרות, לבקש לראות תמונות לפני ואחרי של מנותחות ומנותחים, ואפילו לשוחח עם כמה. למשל, יש מנתחים שנוטים לנתח לפי איזה מודל של "אף יפה" שלא בהכרח מתאים לכל פרצוף. יש גם מנתחים שפשוט לא כל כך יודעים לעבוד, או כאלה שאין להם אישורים מתאימים והם גובים סכומים נמוכים במיוחד או עובדים במקומות שלא מאובזרים כראוי למטרות ניתוח. לכן, כדי למזער את הסיכונים העיקריים של ניתוח פלסטי באף חשוב מאוד לבחור מנתח מתאים.

תגיות
ניתוח אף
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות

פוסטים קודמים