חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ניתוחים פלסטיים  > תקנון אתר

תקנון אתר

 

אנו מודים לכם על שבחרתם לגלוש באתר או להשתמש באחד משירותיו. האתר מופעל על ידי חברת ליים דיגיטל בע”מ (להלן: “החברה” או “בעלת האתר“), אשר הנה חברה המפרסמת ומקדמת מוצרים ושירותים עבור לקוחותיה, באמצעות האינטרנט.

להלן, תוכלו למצוא את תקנון האתר, המאגד בתוכו את תנאי השימוש ברחבי האתר והוא מחייב את כל מי שבוחר להכנס לאתר ולעשות בו שימוש. אנא הקפידו לקרוא היטב את תנאי תקנון זה ולפעול על פיו. במידה ואינכם מסכימים עם אחד מתנאי התקנון, הנכם מתבקשים שלא לעשות כל שימוש באתר או בשירותים המוצעים בו.

האתר שומר לעצמו את הזכות לשנות ו/או לעדכן את הוראות תקנון זה ואנו ממליצים לשוב ולעיין בתקנון זה מעת לעת על מנת להתעדכן בשינויים שחלו בו. תאריך עדכון התקנון מופיע בתחתית התקנון.

מטעמי נוחות, האמור בתקנון זה מנוסח בלשון זכר, אולם הוא מתייחס לשני המינים בצורה שווה.

במידה וברצונכם לשאול שאלה בנוגע לאמור בתקנון זה או בקשר לשירותים הניתנים על ידי האתר או בכל עניין אחר, הנכם מוזמנים לפנות אלינו על ידי הקלקה כאן ונשמח להשיב.

א. תנאי השימוש וההשתתפות באתר

כניסה לאתר והגלישה בו משמעם קבלה והסכמה לכל התנאים הללו. במידה ואינכם מסכימים לתנאי תקנון זה, הנכם מתבקשים שלא לעשות בו כל שימוש.

אין לעשות באתר כל שימוש מסחרי זה או אחר אלא שימוש אישי בלבד. ככל וברצונך לעשות שימוש מסחרי באתר, אנא פנה אלינו באמצעות אמצעי ההתקשרות המופיעים בהמשך תקנון זה.

הגלישה והשימוש בתכני האתר ו/או באחד מן התכנים המפורסמים על ידי החברה הינה באחריות המשתמש בלבד. אין לראות בכל פרסום ו/או הצעה ו/או מידע ו/או מאמר ו/או סקירה ו/או טיפ ו/או עצה ו/או קישור ו/או המלצה כתחליף לייעוץ מקצועי ו/או משפטי ו/או רפואי פרטני או לחלופין, כתחליף לבדיקה עצמאית של השירות או המוצר המוצעים.

נאסר בזאת במפורש לנצל את האתר ו/או את תכניו ו/או מידע אודות גולשים אחרים ו/או אודות מפרסמים באתר לצורך שליחת הודעות או דואר פרסומי ו/או מסחרי או לשם הצעת הצעות מסחריות. פנייה מסחרית שכזאת מהווה הפרה חמורה של תקנון זה ותגרור נקיטה בהליכים משפטיים.

כמו כן, חל איסור חמור לחדור לאתר ו/או לשרת ו/או לכל חומר או לקבצי מחשב בו שלא כדין ו/או ללקט ממנו מידע באמצעות תוכנות אוטומטיות או כל יישום דומה ו/או לנצל את האתר לצורך הפעלת או שליחת וירוס, תוכנות עוינות או כל יישום אחר, ידני או אוטומטי, העלולים להזיק לאתר ו/או לצדדים שלישיים או למנוע מהם לעשות שימוש סביר באתר. כל שינוי, הנדסה חוזרת או עדכון של כל חלק באתר זה אסורים.

האתר רשאי להסיר כל מידע ו/או תוכן ו/או להימנע מפרסומו בשלמותו או בחלקו, בכל עת, לפי שיקול דעתו וללא מתן הודעה מראש או נימוק.

ב. העדר אחריות

מובהר ומודגש בזאת כי אין בתכנים הכלולים באתר זו, בכל פורמט שהוא, כדי להוות ייעוץ כלשהו או תחליף לייעוץ שכזה בכל נושא או תחום הדורש מומחיות או הכשרה מקצועית.

שירותי הפרסום המוענקים על ידי החברה ללקוחותיה ובשמם, מתבצעים על בסיס מידע וחומרים אשר מסופקים לה על ידי לקוחותיה. מידע וחומרים אלה, כפופים להצהרת הלקוחות כי אין בהם כל הפרה של חוק, דין או זכות של צד שלישי. לתשומת לבכם, החברה איננה מוודא בפועל, ואיננה יכולה לוודא את נכונות הצהרה זו.

כל שימוש במידע או בתכנים המפורסמים באתר או על ידי החברה הנו באחריות הבלעדית של המשתמש בהם והוא נושא בסיכון המלא בכל הקשור אליהם. על המשתמש בתכני האתר לנהוג בהם ועל פיהם בזהירות מתאימה.

בעלת האתר ו/או מי מטעמה לא יישא בכל אחריות לכל נזק ו/או הפסד לגוף או לרכוש, בין אם ישיר או עקיף, מכל מין וסוג שהוא, שיגרם למשתמש ו/או לכל צד שלישי בגין השימוש במידע המוצג באתר, בין אם כחומר שיווקי/ פרסומי, בין אם כחומר מקצועי, בין אם בגין קישורים שהוצבו באתר ובין אם מתוכן אחר.

בעלת האתר לא תישא בכל אחריות לנזק או הפסד בגין התאמת שירותים או מוצרים שהאתר מציע לגולשים ו/או בגין התאמת האתר למחשבם האישי ו/או בגין נזקים, תקלות, או כשלים בתוכנה, בשרת או בכל שירות הניתן על ידי צדדים שלישיים בו האתר תלוי לצורך הפעלתו או תפעולו. הגולש מתבקש לקחת זאת בחשבון בבואו להסתמך על תכני האתר או על שירותים שהוא מספק.

האתר אינו מתחייב לשמור גיבוי של כל תוכן המאוחסן ו/או מופיע באתר. כמו כן, האתר רשאי להשבית את האתר, כולו או חלקו, לצורך תחזוקו, עדכונו, שדרוגו או לכל צורך אחר ולא יישא באחריות לכל נזק שיגרם כתוצאה מכך.

ג. הגנת הפרטיות ושימוש במידע

מידה ותבקשו כי נציגי החברה ו/או לקוחותיה יחזרו אליכם לצורך קבלת פרטים נוספים ו/או ייעוץ ו/או הכוונה ו/או מידע נוסף או לצורך רכישת מוצרים או שירותים המתפרסמים באתר או בפרסומי החברה, תתבקשו למסור פרטים רלוונטיים כגון שמכם, כתובת הדואר האלקטרוני שלכם וטלפון באמצעות טופס מתאים.

פרטים אלה וכן פרטים נוספים אשר תמסרו לחברה במסגרת ההתעניינות בשירותים ו/או במוצרים המתפרסמים על ידה, יישמרו במאגר המידע של החברה, שהינו מאגר מידע רשום במרשם מאגרי המידע במשרד המשפטים אשר מספרו 700044907. במידה ואינכם מעוניינים שמידע מסויים יישמר אודותיכם או במידה והנכם מבקשים כי פרטיכם ייגרעו מן המאגר יש לפנות אל ת.ד. 2450 רעננה בבקשה מתאימה ופרטיכם ימחקו.

האתר לא יעביר מידע זה לצדדים שלישיים, ללא הסכמת המוסר, אלא בהתאם לאמור בתקנון זה ו/או בהתאם להוראות הדין ו/או במענה לכל צו שיפוטי ו/או הוראה של רשות שלטונית.

עם מסירת פרטיך לאתר, הנך מסכים בזאת כי החברה ו/או מי מטעמה ו/או בהרשאתה, יהיו רשאים לפנות אליך, בין באמצעות דוא”ל, בין באמצעות הודעות לטלפון הנייד ובין באמצעים אחרים, ולהציע לך חומר פרסומי ו/או עיוני ו/או פוליטי ו/או אחר אודות מוצרים ו/או שירותים ו/או מבצעים ו/או נושאים ו/או פעילויות של החברה ו/או לקוחותיה של החברה ו/או של שותפיה העסקיים וכל מידע אחר בו סבורה החברה כי המשתמש ימצא בו עניין.

בידי המשתמש הברירה, בכל עת, להיגרע מרשימת התפוצה לה נשלחות הודעות אלה ע”י מילוי אחר ההוראות הנלוות לכל ההודעות שישלחו.

בנוסף, האתר שומר לעצמו את הזכות לעשות שימוש במידע שנאסף לצורך פיקוח, בקרה, עדכון, שיפור, הפקת מסקנות ולצרכים סטטיסטיים.

ייתכן ובנסיבות מסוימות ישתמש האתר ב”עוגיות” (Cookies), שהינם קבצים קטנים הנשלחים למחשבך. אמצעים אלה נדרשים לצורך תפעולו השוטף והתקין, ובכלל זה כדי לאסוף נתונים סטטיסטיים אודות השימוש באתר, לאימות פרטים, כדי להתאים את האתר להעדפותיך האישיות ולצורכי אבטחת מידע. לתשומת לבך, במידה ואינך מעוניין בקבלת “עוגיות” או במידה ואינך מעוניין כי האתר יאסוף מידע אודותיך, באפשרותך לשנות את הגדרת דפדפן האינטרנט בו הנך משתמש או לחלופין להפסיק לעשות שימוש באתר.

האתר נוקט באמצעים שונים לשמור על חשאיות המידע המאוחסן אצלו ועל פרטיותם של המשתמשים. עם זאת, האתר אינו יכול להבטיח הגנה הרמטית ומוחלטת וכי המידע לא ייחשף על ידי פעולה זדונית או מכוונת נגד האתר. במידה ואינכם מעוניינים כי מידע אודותיכם ו/או אודות השימוש שלכם באתר יישמר, הנכם מתבקשים שלא לעשות שימוש באתר.

ד. קניין רוחני

זכויות היוצרים ויתר זכויות הקניין הרוחני באתר זה ובתכנים הכלולים בו, לרבות בטקסטים, בעיצוב האתר, בעימודו, בגרפיקה, בצילומים, באיורים, בלוגו האתר, בשם האתר, בדומיין שלו, במידע הטכנולוגי הדרוש להפעלתו, ביישומים, קודי המחשב ו/או כל חומר אחר הכלול בו שייכות לאתר בלבד.

אין לעשות כל שימוש בתכנים אלה, לרבות בשם האתר, מבלי לקבל לכך רישיון מפורש בכתב מאת האתר. אין להעתיק, לשחזר, לפרסם, להפיץ, לבצע בפומבי, לשדר, למכור, או להעמיד לרשות הציבור או להציג כל חלק מאתר זה לרבות בתוך מסגרת (Frame), גלויה או סמויה ללא הסכמתו הכתובה מראש של האתר.

ה. יצירת קשר

במידה ותתעורר כל שאלה בנוגע לתקנון זה או בכל נושא אחר, צוות האתר ישמח לעמוד לרשותכם.

תוכלו ליצור עימנו קשר באמצעות פנייה בכתב כאן.

ו. שונות

האתר רשאי לשנות בכל עת את תנאי השימוש ללא הודעה מראש.

מבלי לגרוע מזכותו של האתר לנקוט בהליכים משפטיים, האתר שומר כל זכותו למנוע ולחסום את גישתם לאתר של גולשים או משתמשים אשר יפרו הוראות תקנון זה ו/או הוראות כל דין ו/או יעשו שימוש לרעה באתר- והכל על פי שיקול דעתו הבלעדי של האתר.

מבלי לגרוע מהאמור בתנאי השימוש, המשתמש מסכים בזאת, כי תקופת ההתיישנות לגבי כל תביעה ו/או דרישה כנגד האתר ו/או בעליו, תוגבל לתקופה של 6 חודשים והצדדים רואים בכך כהסכם לתקופת ההתיישנות כמשמעו בסעיף בחוק ההתיישנות, תשי”ח-1958.

לבית המשפט המוסמך בעיר תל-אביב-יפו סמכות ייחודית לדון בכל סכסוך בין הצדדים בקשר להסכם זה ו/או הנובע ממנו.

עדכון אחרון 20/06/18