חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

כירורגיה פלסטית

ניתוחים פלסטיים  > בלוג ניתוחים פלסטיים  > כירורגיה פלסטית   > ניתוח הצמדת אוזניים - להפטר מאוזניי הפייפר

ניתוח הצמדת אוזניים - להפטר מאוזניי הפייפר

 
מאת: צוות אסתטיקה
יום שני, 15 באפריל, 2013

קטגוריה: ניתוחי פנים

כשהיינו קטנים גדלנו על סרט מצויר, הכוכב הראשי היה פיל קטן ומקסים ומה שהבדיל אותו מכולם הוא אוזני ענק - אוזני "דמבו", כמו שנהוג לקרוא להן היום. אוזניים גדולות יתר על המידה גורמות סבל רב לאנשים כמו אותו הסבל שחווה דמבו הפיל בסרט.

כבר מגיל צעיר רואים ילדים ש"אוזניי הפייפר" מקנות להם כינויים מעליבים וקשיים חברתיים לא מבוטלים. היום, לשמחתנו, יש פתרון, ניתוח הצמדת אוזניים, שיכול למנוע את כל הסבל.

הליך ניתוח להצמדת אוזניים

הניתוח מתקן עיוות במבנה האפרכסת, חוסר בקיפול פרונטאלי שנמצא בסחוס אפרכסת האוזן. אותו קיפול מרחיק את האפרכסת מהראש. ניתוח הצמדת אוזניים מתבצע תחת הרדמה מקומית בשילוב עם טשטוש ונמשך כשעה. לאחר חבישה מקצועית המטופל שב לביתו.

הגיל בו אפשר להתחיל

ישנו חשש לא קטן לבצע ניתוחים פלסטיים בגיל צעיר, אך האפרכסת בשלה לניתוח שכזה כבר מגיל שש. למרות זאת, נהוג לקיים את הניתוח מגילאים 10-12. הקדמת הניתוח תלויה בקושי החברתי שחווה המטופל ובמידת הבהילות שהוא חש.

סיכונים

כל ניתוח טומן בחובו אפשרות לבעיות, כמו אסימטריה וריפוי בעייתי. על הסיכונים הכרוכים ותופעות הלוואי יש לדון עם המנתח הפלסטי טרם הניתוח.

תהליך ההחלמה

ניתוח להצמדת האוזניים הוא הליך קליל וחסר כאבים. במידה וישנם כאבים, אין שום בעיה, אקמול פותר הכול. במהלך תקופת ההחלמה יש להיות עם תחבושת עטופה סביב הראש למשך כשבוע עד עשרה ימים ולאחר הסרתה ניתן לחזור לפעילות נורמלית.

אין צורך לסבול עוד מתחושת דחייה או אנורמליות עקב פגם אסתטי כה קטן ומינורי. ניתוח הצמדת אוזניים הוא הפתרון למראה שמשיבה בבואה אוהבת והשתלבות חברתית בריאה.

 

תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות

פוסטים קודמים