חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

כירורגיה פלסטית


כמה עולה ניתוח אף?

 
מאת: צוות אסתטיקה
יום שני, 7 בינואר, 2013

קטגוריה: ניתוחי פנים

הרבה אנשים מתעניינים בשאלה כמה עולה ניתוח אף? וזה פחות או יותר השלב שבו הרעיון של ניתוח פלסטי באף מתחיל להיראות רציני. לא סתם השתעשעות באפשרות אלא משהו שבאמת יכול להפוך למציאות.

בקיצור, האף שלכם באמת יכול להיות יותר יפה ובעיקר להפסיק להפריע לכם. תוכלו להפסיק להתעסק בו באובססיביות ולהפסיק לחשוש כל הזמן איך הוא נראה והאם הוא בולט מדי.

כדי לקבל תשובה ממשית לשאלה: כמה עולה ניתוח אף? יש לבדוק באמת ממה מורכב המחיר.

מחירים של ניתוחי אף כוללים:

1. עלות של אשפוז ושימוש במתקני המרפאה – מאחר ומדובר בניתוח שלא מכוסה על ידי קופות חולים או ביטוח בריאות, המנותחים/מטופלים משלמים מכיסם על השימוש במתקן המרפאה/בית החולים. למי שלא יודע, יום אשפוז בבית חולים בישראל מוערך בכ-1200 דולר פחות או יותר. כך שחלק גדול מהמחיר הוא עבור השהיה עצמה במקום שמצויד באופן רפואי מקצועי ועומד בתקני משרד הבריאות – חדר הניתוח, מיטת האשפוז וכו'.

2. עלות של מוניטין המנתח – ישנם מנתחים בעלי שם, שגובים יותר כסף כיוון שביססו לעצמם קהל לקוחות עשיר. למשל, מנתחים שמזוהים עם ניתוחי סלבריטאים יכולים הרבה פעמים להרשות לעצמם לגבות יותר מאשר מנתחים שמתמקדים בניתוח של "פשוטי העם". כמו כן, מנתחים שמציעים שיטות ניתוח ייחודיות או מכשור חדשני צריכים הרבה פעמים לכסות עלות של השתלמות או הבאת ציוד שהם מימנו מכיסם.

כך שלשאלה: כמה עולה ניתוח אף? אין תשובה אחת. סדרי הגודל נעים בין 8,000 ל-20,000 ₪. עם זאת מי שמצליח להוכיח שמדובר בניתוח רפואי יזכה להשתתפות של קופת החולים ויוזיל את העלות באלפי שקלים. כמו כן ישנן מרפאות שמציעות מבצעים עונתיים, שגם הם יכולים להוריד את המחיר הממוצע הנמוך.

תגיות
ניתוח אף
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות

פוסטים קודמים