חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

כירורגיה פלסטית


מנתחים פלסטיים מומלצים

 
מאת: צוות אסתטיקה
יום שלישי, 25 בדצמבר, 2012

קטגוריה: ניתוח פלסטי

רוב האנשים לא מחזיקים ברשימת אנשי הקשר שלהם מספר טלפון של מנתח פלסטי. כדי למצוא מנתחים פלסטיים מומלצים יש צורך לערוך תחקיר. בדרך כלל מתחילים בלשאול אנשים קרובים, כדי לברר מי מהם מכיר או אולי שמע על מישהו שמכיר מנתח פלסטי מומלץ.

לא תמיד זה פשוט כי יש אנשים שמתביישים בכלל להגיד שהם רוצים לעבור ניתוח פלסטי או עברו אחד כזה. יש גם כאלה שפשוט לא מכירים שום מנתח פלסטי.

השלב השני הוא להתחיל להתקשר למרפאות פלסטיות כדי לנסות לדלות פרטים. בשלב הזה מגלים שרק פגישת הייעוץ עולה כמה מאות שקלים והעלות יורדת ממחיר הניתוח או הטיפול, אבל מה יקרה אם נחליט שלא לבחור דווקא במנתח הזה?

אז איך מרכיבים רשימה של מנתחים פלסטיים מומלצים? ישנם מנתחים פלסטיים מוכרים ונחשבים, ביניהם ד"ר דב קליין, ד"ר רוני מוסקונה, ד"ר מרקוס הראל ואחרים ששמענו עליהם בתקשורת בהקשר של ניתוחי מפורסמים. כמו כן, ישנם מרכזים אסתטיים שמסונפים לבתי חולים והרמה הרפואית בהם היא גבוהה, אבל הם לא בהכרח הטובים ביותר במבחן התוצאה האסתטית.

ישנם מקומות שמפרסמים את עצמם וכאלה שפחות, אבל הנקודה החשובה ביותר היא שישנן התמחויות שונות בתוך הרפואה הפלסטית. במילים פשוטות, ככל שמנתח ביצע יותר ניתוחי אף למשל, כך הוא יהיה טוב יותר בניתוחי אף, לעומת מנתח שהתמחה בניתוחי חזה והוא יהיה מומלץ בתחום של ניתוחי חזה. עם זאת לא מעט מנתחים מתמחים בכמה תחומים בו זמנית: אין שום מניעה שמנתח יעסוק גם בניתוחי אף, גם בניתוחי חזה וגם במתיחת בטן, ועדיין יהיה טוב בכולם.

אחת האפשרויות להרכיב רשימת מנתחים פלסטיים מומלצים היא להגיע למרפאות ולהסתכל מסביב ואפילו לפתוח בשיחה. זאת, במידה ואתם לא מכירים אף אחד שעבר בעצמו את הניתוח הפלסטי שאתם רוצים לעבור, ויכול להמליץ לכם. למרפאות מגיעים מטופלים ומטופלות לפגישת ביקורת, כלומר הם מגיעים אחרי שכבר הורידו תחבושות ואחרי שכבר התוצאות של הניתוח התחילו להתייצב. אפשר להסתכל ולהתרשם בעצמכם, אם מדובר באיזור גלוי בגוף כמו אף – או לבקש לשמוע קצת פרטים והתרשמות, אם מדובר באזור מוצנע יותר.

תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות

פוסטים קודמים