חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

ניתוחי חזה באסתטיקה

ניתוחי חזה
מנתחים פלסטיים
פורום ניתוחים פלסטיים

    מרפאות נבחרות

ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתה יודע הכל על טיפול גניקומסטיה?

הכנסו לשאלון וגלו!


חדשות ניתוחים פלסטיים

ניתוחים פלסטיים   > ניתוחי חזה  > חדשות ניתוחים פלסטיים  > ניתוחים פלסטיים בגברים - סקר
לפורום בנושאלוח מרפאות

ניתוחים פלסטיים בגברים - סקר

 
שיתוף פייסבוק

בשנים האחרונות מספרם של הגברים המנותחים עולה, וזאת במקביל לפופולאריות ההולכת וגוברת של ניתוחים פלסטיים בכלל

מאת: ד"ר אבי וינברג

עם הזמן, ניתוחים פלסטיים בגברים הולכים וצוברים פופולאריות רבה ומספר המנותחים הפלסטיים שהינם גברים עולה. קראו על סקר שנעשה בנושא ניתוחים פלסטיים בקרב גברים:

לא הרבה מוכנים להודות בכך, אבל היופי הפיסי מעסיק מאוד גם את הגברים. מזה אלפי שנים גילו הגברים עניין באיך הם נראים ובאטרקטיביות שלהם. אין ספק שהנשים הן הקבוצה הגדולה של המנותחים הפלסטיים, שכן על פי הנתונים שבידינו הגברים מהווים רק כ-15% מהמנוחים. יחד עם זאת, בשנים האחרונות מספרם של הגברים המנותחים עולה, וזאת במקביל לפופולאריות ההולכת וגוברת של הניתוחים הפלסטיים בכלל. רק לשם ידע כללי נזכיר, שבשנת 2000 לבדה נרשמה בארה”ב עליה של כ25% במספר הניתוחים הפלסטיים.

ישנם ניתוחים פלסטיים פופולאריים במיוחד בקרב גברים. כך למשל, מבין כל ניתוחי השתלת שיער, כ-90% מהמטופלים עליהם מתבצע ההליך שייכים למין הגברי. בנוסף קיימים ניתוחים נוספים פופולאריים במיוחד בקרב גברים: ניתוחים לעיצוב האוזניים, בעיקר עבור אוזניים בולטות (47% מהמנותחים), ניתוחי אף (39%), ניתוחי עפעפיים (18%), שאיבת שומן (15%) ומתיחת פנים (10%). קרוב לוודאי שבעתיד מס’ ניתוחי האסתטיקה בגברים ילך ויעלה, וזאת ככל שהניתוחים יהפכו לפופולאריים יותר בכלל האוכלוסיה ויביכו פחות את הגברים המנותחים.

בעקבות נתונים אלו, שהתקבלו מארה”ב, העלייה המתמדת בניתוחים האסתטיים בישראל ועליה בניתוחי הגברים, תופעה שהורגשה היטב גם במרפאתי, פנינו למכון מאגר מוחות בניהולו של פרופ’ יצחק כץ לעמוד על עמדותיו והעדפותיו של הציבור הישראלי ביחס לביצוע ניתוחים פלסטיים.

מכלל הציבור, כך מתברר מהסקר, רוב הנשאלים (68%) מכירים מישהו/מישהי שעבר/ה ניתוח פלסטי. כאשר נשאלו מהי עמדתם לגבי ביצוע ניתוח פלסטי על גברים, נרשם רוב ברור בקרב הגברים לעומת הנשים התומכים בביצוע ניתוח פלסטי בגברים: 33% מהנשאלים הגברים הביעו דעה חיובית ו-27% מהנשאלות הביעו דעה שלילית. עוד התברר שגברים צעירים (עד גיל 37) תומכים יותר מאשר גברים מבוגרים בביצוע ניתוחים פלסטיים בגברים (32% מהגברים הצעירים תומכים, מול 27% תומכים בקרב הנשאלים המבוגרים).

כאשר מוצגת בפני הנשאלים השאלה על ניתוחים פלסטיים בקרב נשים, נרשמת עליה חדה בתמיכה: 43% מהגברים בעד, ו-35% מהנשים בעד. עוד מתברר מהסקר שרוב הזוגות מרוצים מהמראה של בן או בת הזוג: 36% מהגברים תומכים בביצוע ניתוחים פלסטיים בבת הזוג, בעוד 32% מהנשים תומכות בביצוע ניתוחים פלסטיים בבן הזוג.

אז מה מלמד אותנו הסקר? הסקר מראה שאמנם הגברים עוברים פחות ניתוחים פלסטיים מאשר נשיםף אך הם מפרגנים יותר לניתוחים הפלסטיים יותר מהנשים עצמן, המהוות רוב מבין המטופלים שממש עוברים ניתוחים פלסטיים. להערכתי, נתון זה מבטיח שמספר הגברים שיעברו ניתוחים פלסטיים ילך ויעלה.

באדיבות ד”ר אבי וינברג

פורומים מנתחים פלסטיים הדפסה שלח לחבר
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
2. גברים ישראלים...
ישראלית, 21/10/2009
1. ניתוחי גברים
פזית כהן, 15/03/2009