חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

ניתוחי חזה באסתטיקה

ניתוחי חזה
מנתחים פלסטיים
פורום ניתוחים פלסטיים

    מרפאות נבחרות

ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתה יודע הכל על טיפול גניקומסטיה?

הכנסו לשאלון וגלו!


חדשות ניתוחים פלסטיים

ניתוחים פלסטיים   > ניתוחי חזה  > חדשות ניתוחים פלסטיים  > סריקת פנים תאפשר לחזות הצלחה של ניתוחים פלסטיים
לפורום בנושאלוח מרפאות

סריקת פנים תאפשר לחזות הצלחה של ניתוחים פלסטיים

 
שיתוף פייסבוק

מכשיר הדמיה חדשני מאפשר להעריך את סיכוי ההצלחה של ניתוחים פלסטיים בפנים, וכן את משך הניתוח

 

מאת: צוות אתר "אסתטיקה"

אחד הדברים העיקרים מהם חוששים מטופלים אשר עומדים בפני ניתוחים פלסטיים כלשהם הוא כיצד יראו תוצאות הניתוח. תמיד מנקר חשש קטן בלב שהתוצאה לא תהיה כפי שהובטח לנו או כפי שצפינו וקיווינו, ואז האכזבה תהיה גדולה מנשוא. כעת, ייתכן כי אנו קרובים לפתרון בעיה זו בעקבות פיתוחו של מכשיר הדמיה תלת מממדית מפורטת ומדויקת של פני העור. מכשיר זה מאפשר להעריך את סיכוי ההצלחה של ניתוחים פלסטיים בפנים, וכן את משך הניתוח.

המכשיר שבאמצעותו מבוצעת ההדמיה נבנה בשיתוף מומחים מה"אימפראיל קולג' לונדון", המכון למדע, טכנולוגיה ורפואה. הוא כולל שש מצלמות אשר בעזרתן נאספים נתונים ממיליוני נקודות שונות בפנים. לאחר מכן, מערכת ממוחשבת בונה מהמידע שנצבר הדמיה מורכבת של הפנים המצולמות.

לצורך פיתוח השיטה, נעזרו החוקרים באמהות ובנותיהן, שהתנדבו שפניהן יידומו. קווי המתאר של פני המשתתפות ומידת רפיון עורן הוערכו ונמדדו.

המכשיר לסריקת פנים שפותח כבר נמצא בשימוש, בבית החולים "קווין ויקטוריה" באיטסט גרינסטד שבאנגליה. על פי "BBC News" טוענים החוקרים וביניהם המנתח הפלסטי צ'רלס נדוקה שמשמש כיועץ בפרויקט, טכנולוגיה זו עשויה להועיל לא רק בניתוחים שמטרותיהם אסתטיות, אלא גם לטיפול בתופעות רפואיות כמו שיתוק בפנים.

בטווח הארוך יותר, החוקרים מאמינים, ניתן יהיה להרחיב את השימוש במערכת לאזורים אחרים בגוף. ניתן יהיה, למשל, לבצע סריקות חזה ופלג גוף מרכזי לפני ניתוחים באזורים הללו. אם המעבר יתבצע בהצלחה, יתכן שיבוא היום בו מיפוי תלת מימדי מוקדם יהפוך לשלב טבעי בהכנות לכל ניתוח.

פורומים מנתחים פלסטיים הדפסה שלח לחבר
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות