חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

ניתוחי חזה באסתטיקה

ניתוחי חזה
מנתחים פלסטיים
פורום ניתוחים פלסטיים

    מרפאות נבחרות

ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
  מרפאות נוספות


השאלון

האם את יודעת הכל על טיפול הרמת חזה?

הכנסו לשאלון וגלו!


חדשות ניתוחים פלסטיים

ניתוחים פלסטיים   > ניתוחי חזה  > חדשות ניתוחים פלסטיים  > לראשונה בעולם: פרס של ניתוח פלסטי בהגרלת לוטו
לפורום בנושאלוח מרפאות

לראשונה בעולם: פרס של ניתוח פלסטי בהגרלת לוטו

 
שיתוף פייסבוק

אם אתם חובבי לוטו, טוטו או כל הגרלה אחרת, וגם שוקלים לעבור ניתוח פלסטי, כדאי לכם להמשיך לקרוא

מאת: צוות אתר "אסתטיקה"

רוב משתתפי ההגרלות חולמים על היום שבו הם יגרדו את הכרטיס הנכון, או ישמעו שהמספר שהרגע הוקרא בקול כמספר הזוכה, הוא המספר המתנוסס על כרטיס ההגרלה שהם אוחזים בידם. ומה אחר כך? יש החולמים על וילה מפוארת, יש הטוענים שיחלקו את העושר עם המשפחה ויש כאלו שיקדישו את המיליונים לטיול חובק עולם. פרט לכל אלו, יש גם אנשים שרק מחכים לזכייה, קטנה או גדולה, בכדי לממן ניתוח פלסטי בו הם חושקים. במיוחד עבור אנשים אלו נפתחה הגרלה חדשה, הגרלה שהזוכה בה לא יקטוף פרס כספי, אם כי ניתוח פלסטי לבחירתו.

חברת אירופה - אינטרנשיונל מקיימת משחקי הגרלה שהמנצח בהם זוכה בניתוחים קוסמטיים לבחירתו בערך של עד כ - 12,000 דולר. כל אדם יכול להתקשר או לשלוח הודעת טקסט בעלות של כ - 3$ ולהשתתף בהגרלה החודשית, בסופה עולה בגורל זוכה היכול לבחור בין עיבוי שפתיים, הגדלת חזה, מתיחת פנים, או כל שינוי קוסמטי בו חפצה נפשו.

זו הפעם הראשונה בעולם שניתוח קוסמטי ניתן כפרס במשחק הגרלה, תופעה המעוררת חשש וביקורת בקרב מנתחים בריטיים רבים הסבורים כי מדובר ברעיון שיווקי מוגזם ולא מוסרי אשר עלול לפגוע בציבור.

בראיון ל"רויטרס" כשנשאל ג'ון באבג', ממייסדי החברה, על הביקורת כנגד פעילות החברה הוא ענה כי אין הבדל של ממש מתוכניות הריאליטי הפופולאריות בסופן זוכים המשתתפים בניתוחים קוסמטיים, וכי המשתתפים בהגרלה מתבקשים למלא שאלון רפואי ולמעשה היחס כלפיהם זהה ליחס של לקוח רגיל.

פורומים מנתחים פלסטיים הדפסה שלח לחבר
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות