חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

ניתוחי חזה באסתטיקה

ניתוחי חזה
מנתחים פלסטיים
פורום ניתוחים פלסטיים

    מרפאות נבחרות

ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתה יודע הכל על טיפול גניקומסטיה?

הכנסו לשאלון וגלו!


חדשות ניתוחים פלסטיים

ניתוחים פלסטיים   > ניתוחי חזה  > חדשות ניתוחים פלסטיים  > אומנות הניתוחים הפלסטיים
לפורום בנושאלוח מרפאות

אומנות הניתוחים הפלסטיים

 
שיתוף פייסבוק

בחירת שיטת הטיפול המתאימה כשמדובר בפנים, היא אומנות בפני עצמה. פרוצדורה כירורגית שמתאימה לאחת לא בהכרח מתאימה לחברתה. ד"ר דביר, שנחשב בין השאר למנתח המועדף על האוליגרכים המקומיים, מסביר מה חשוב באמת

מאת: ד"ר יעקב דביר

החלום הנצחי על שימור מעיין הנעורים מלווה כמעט כל אחת שחגגה 35 אביבים. בין אם מדובר בשינויים קוסמטיים קלים ובין אם בפרוצדורות מורכבות יותר, כל אחת עסוקה בבירורים ובליקוט מידע שיסייע לה לבצע את הבחירה הנכונה.

לטיפולי הכירורגיה הפלסטית, משמעות רבה הן בפן האסתטי והן בפן הפסיכולוגי. תוצאה אסתטית ומקצועית, תעניק תמיכה ובטחון הכרחיים ומכאן נובעת החשיבות הגדולה שבבחירת שיטת הטיפול המתאימה, בחירת כירורג מתאים והבנה כי שיתוף פעולה מצד הפציינט הכרחי להצלחת המהלך כולו. היום כשבכל קליניקה מציעים מגוון רחב של טיפולים כירורגיים ואסתטיים, יש לנהוג במשנה זהירות ולקבל החלטות מתוך הבנה עמוקה של התהליכים וההשלכות.

תיאום ציפיות

הרצון לשמר את המראה הצעיר, גורם לא פעם לציפיות שאינן מציאותיות. חשוב להבין כי היכולת של ההתערבות הכירורגית לשפר את מראה הפנים או חלקים אחרים בגוף הוא גדול ומשמעותי, אך חייב להתאים לתפיסת הגוף הכללית, תוך שימת דגש לא לחבל במראה הסופי הטבעי. לגיל קיימת חשיבות ויש לכבד אותה. בת 50 שמצפה להיראות בת 20, תתאכזב מכל הליך כירורגי, מתוחכם וחדשני ככל שיהיה, בו תבחר. לעומת זאת, אם אותה אישה תבין שבעזרת הטיפול היא תזכה במראה קורן, אסתטי, נשי ומשודרג יותר מהמצב הקודם, היא תהיה שבעת רצון מהתוצאה.

ייעוץ והכוונה

לפני שאת קופצת על מיטת הניתוחים ומפקידה את פנייך וגופך לחסדיו של סכין המנתחים, חשוב שתעצרי, תנשמי, גם אם תצטרכי לעבוד על דחיית סיפוקים ותקבלי את כל המידע הדרוש לך לצורך קבלת החלטה נכונה.

ד"ר דביר יעקב, מומחה לכירורגיה פלסטית, נחשב לאומן פיסול פנים, מעודכן בשיטות החדשניות ביותר לביצוע פרוצדורות כירורגיות המקפיד להעניק ייעוץ מקיף ללקוחותיו, בטרם נבחרת שיטת הטיפול המתאימה.

מה שטוב לאוליגרכים בטח טוב גם לנו

היד המקצועית והמגע הבטוח והמדוייק של ד"ר דביר הפכו אותו לכירורג הפלסטי המועדף בקרב מועדון האוליגרכים המקומי, כשמוזמן להרצות בפניהם ומעניק טיפולים מצעירים לרבים מהם.

פנים

הפנים הם היהלום שבכתר ומוסרים בשמנו מסרים חשובים לסביבה. פנים יפות, צעירות וקורנות, מעניקות בטחון עצמי רב.

שיטות הטיפול נעות מפילינג ביתי, דרך מילוי קמטים ועד הרמת עפעפיים ועיצוב עצמות הלחיים.

פילינג

מטרתו העיקרית של הפילינג היא חידוש עור הפנים. ככל שהפילינג עמוק יותר, כך הוא מסוגל לסלק יותר שכבות, להסיר ולטשטש קמטים, כתמי שמש ופגמנטציה ורבים אחרים. על טכניקת הפילינג הנבחרת מחליטים ביחד במהלך פגישת ייעוץ, המתבססת על הנתונים האישיים, סוג העור, רמת הפיגמנטציה ונוספים.

מתיחות פנים

קיימות שיטות רבות למתיחות פנים, ממתיחות נקודתיות ועד מתיחות פנים כוללות. הרעיון המרכזי והחשוב ביותר, העומד מאחורי מתיחת פנים מוצלחת היא בחירת השיטה המתאימה, שתעניק מראה הרמוני ופרופורציונאלי המותאים למראה הכללי של הפציינטית.

ד"ר דביר, מביא עמו שיטה ייחודית למתיחת פנים, אותה למד בארה"ב, המתמקדת במתיחת הפנים כלפי מעלה ולא לצדדים כפי שנהוג במקרים רבים אחרים. המתיחה כלפי מעלה, מעניקה מראה טבעי בהרבה, לתוצאה הסופית.

מתיחת פנים היא מונח רחב מאוד ויש להקפיד ולברר מי מבצע אותה, איך ואילו ערכים מוספים מביא עמו.

ד"ר דביר, מסתכל על מתיחת פנים כמכלול רחב של פעולות המשפיעות כולן על התוצאה הסופית. במהלך המתיחה מבצע מגוון הזרקות לשימור המראה הצעיר ולמיקסום התוצאה, כמו כן משלב טיפול פילינג, המותאם באופן אישי לפציינטית. הטיפול מעניק רעננות ונקיון הנחוצים לעור הפנים. בדיוק כמו שלא תגהצי חולצה מלוכלכת כך גם לא תרשי שפנייך שזה עתה עברו מתיחה יהיו בעלות עור עכור ומוכתם.

בנוסף, יש לתת את הדעת על הצוואר והדקולטה, החלק העדין שמעל החזה. מתיחת הפנים המתרכזת בפנים בלבד, משאירה צוואר ודקולטה מקומטים וגורמת להבדלים קונטרסטיים שאינם מותאמים ופוגעים במראה הכללי.

גם למשך הניתוח משמעות רבה. את אותו הניתוח בדיוק ניתן לסיים ב-1.5 שעות או ב-4 שעות. מי שמקפיד על הפרטים הקטנים, שם דגש רב על מקומות רגישים במיוחד, מקפיד על תפרים אסתטיים ואיכותיים משפיע באופן ישיר על משך זמן השפעת הטיפול על הפציינטית. חשוב לבחור ביד כירורג מנוסה, מקצועית ובטוחה.

הרמת עפעפיים

עין פתוחה ומתוחה, מעניקה לפנים מראה צעיר ורענן. עודפי עור ושומן סביב העפעפיים מצמצמים את שדה הראייה, יוצרים קמטים ושקיות וגורמים למראה כללי עייף ותשוש.

ניתן לבצע ניתוח לעפעפיים העליונים, התחתונים או לשניהם ביחד. הכל תלוי במצב ובדרישות. אחרי 6 ימים מוסרים התפרים. שטפי הדם ובצקות הם חלק ממה שמאפיין את שבוע ההחלמה הראשון. הצלקות יראו ורדרדות למשך 6-9 חודשים ובהמשך יעלמו כמעט קליל. הפרוצדורה הניתוחית פשוטה וקצרה יחסית ואין צורך באישפוז לאחריה. התוצאה הסופית נשארת זמן רב, משפרת ומצעירה את מראה הפנים הכולל.

מילוי קמטים ופיסול הפנים

מטרתם העיקרית של מילוי הקמטים היא להעניק לעור הפנים חיות, מלאות ומוצקות. באופן הזה יראו הפנים קורנות, מטופחות וצעירות. הפיתוחים של השנים האחרונות מציבים חלופות רבות מהשימוש בבוטוליניום טוקסין המוכר ועד שימוש בחומצות על בסיס טבעי. החומצה ההילרונית לדוגמא, הנה חומצה איכותית, על בסיס חומרים טבעיים שאינה מיוצרת מבעלי חיים. יתרונה בכך שאינה מכניסה לגוף חומרים זרים, אך עם זאת היא אינה מחזיקה לאורך זמן רב ויש לבצע ריענונים אחת למספר חודשים. הבוטוליניום טוקסין לעומתה, מכיל חומרים שאינם על טהרת הטבעי, אך הפרוצדורה הפשוטה מעניקה תוצאה לזמן ממושך יותר. היכולת לבחור בין חומרי ההזרקה השונים, מושתתת על ידע והכוונה הניתנים על-ידי המומחים בדבר. ישנם חומרים המתאימים יותר לטיפול בקמטוטים שסביב לשפתיים ואחרים שיעניקו תשובה הולמת לקמטי הבעה במקומות אחרים בפנים. שני החומרים בטוחים לשימוש ומאושרים על ידי ה- FDA האמריקאי ומשרד הבריאות הישראלי.

פרוצדורת ההזרקה הנה פשוטה, מהירה, אינה כרוכה בכאבים ומאפשרת להעניק בזמן קצר מאוד שדרוג והצערה לפנים. עם זאת, חשוב מאוד לבצע את הפרוצדורה, גם הפשוטה ביותר, אצל מומחה בתחומו. בשל ההליך הקצר, הפך תחום ההזרקות לתחום פרוץ המאפשר גם למי שאינו מומחה בדבר, לבצע הזרקות. אם החלטתם להשקיע בעצמכם חישבו היטב רגע לפני שאתם מתפתים לעסקאות המקדמות כדאיות כלכלית ושוכחות לקחת בחשבון את התוצאה הסופית.

חלופה נוספת, מקובלת ובטוחה, היא פיסול הפנים על ידי הזרקת שומן עצמי ממקומות שונים אחרים בגוף. השומן העצמי, אינו נטע זר ולכן אינו מהווה סכנה ואחוזי הקליטה של הגוף, גבוהים. השומן ממלא קמטים ושקעים ומאפשר קבלת פנים צעירות, מלאות המראה טבעי ולא מתוח. תאי השומן רגישים מאוד. תא שומן שאינו מטופל כהלכה בעת המעבר, עלול למות עד שמגיע ליעדו ורק כירורגים מעטים ידועים כמוכשרים לביצוע ההליך העדין, דוגמת ד"ר דביר.

מעבר לפרוצדורה עצמה, מדגיש ד"ר דביר כי יש לטפל טיפול משמר, בעזרת קרמים, תכשירים וטיפולי מזותרפיה, במהלכם מוחדרים חומרים פעילים לאזור הדרמיס המשמרים את המראה הצעיר.

אף ואוזניים

ניתוחי אף - האף הוא מרכז הפנים והאיבר הבולט ביותר בהם. רוב ניתוחי האף נערכים לצורך שיפור אסתטי של מראה הפנים הכולל. ד"ר דביר, הנו אחד המומחים לביצוע ניתוחי אף. השיטה העדיפה בעת ביצוע הפרוצדורה הניתוחית, מסביר ד"ר דביר, היא השיטה הסגורה, במהלכה החתכים מתבצעים בתוך האף, אך לעיתים נבחרת שיטה אחרת, בהתאם למצבו של המטופל, לצורת האף שלו ולנתונים נוספים המשפיעים על קבלת ההחלטה. המיומנות הנדרשת בביצוע ניתוחי אף, גדולה וככל שתבחרו במנתח מיומן הלוקח בחשבון שיקולים אסתטיים והתאמה פרופורציונאלית, כך תבטיחו תוצאה סופית משביעת רצון שתעמוד בציפיות.

ניתוחי אוזניים - ניתוחי אוזניים מתבצעים בעיקר לצורך יצירת סימטריה בין שתי האוזניים, הצמדתן לכיוון הקרקפת והכנסת פרופורציה למראה הפנים הכולל. הפרוצדורה אינה מסובכת ומתאימה לביצוע בקרב ילדים החל מגילאי 4-5. היכולת לטפל בילדים צעירים מאפשרת מניעה של תסכול ואי נעימות הנגרמים כתוצאה מהמראה.

ד"ר דביר מבצע בנוסף ניתוחי הגדלת, הקטנת והרמת חזה, מתיחות פנים, הקטנת חזה בקרב גברים ופרוצדורות כירורגיות פלסטיות נוספות. הידע הרב והניסיון הנצבר, מאפשרים ללקוחותיו להינות מייעוץ מקיף המעניק את הידע הדרוש, תוך לקיחת כל השיקולים בחשבון לצורך קבלת ההחלטה האופטימאלית עבור המטופל.

המידע באדיבות ד"ר יעקב דביר - רופא מומחה לכירורגיה פלסטית.

פורומים מנתחים פלסטיים הדפסה שלח לחבר
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות