חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

ניתוחי חזה באסתטיקה

ניתוחי חזה
מנתחים פלסטיים
פורום ניתוחים פלסטיים

    מרפאות נבחרות

ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
  מרפאות נוספות


השאלון

האם את יודעת הכל על הגדלת חזה?

הכנסו לשאלון וגלו!


חדשות ניתוחים פלסטיים

ניתוחים פלסטיים   > ניתוחי חזה  > חדשות ניתוחים פלסטיים  > החלמה מהירה מפצעים בזכות שימוש בדם
לפורום בנושאלוח מרפאות

החלמה מהירה מפצעים בזכות שימוש בדם

 
שיתוף פייסבוק

מודאגים מקצב החלמתכם לאחר ניתוח פלסטי? הסירו דאגה מלבכם - תכשיר המכיל דם עצמי יאיץ את ריפויים של החתכים

מאת: צוות אתר "אסתטיקה"

אחד הנושאים שמטרידים כל אדם ששוקל לעבור ניתוח פלסטי הוא הליך ההחלמה. כיום, עם התפתחות הטכנולוגיה וקצב החיים המהיר אליו אנו רגילים, אנו מצפים לכך שגם תקופת ההחלמה שלאחר הליכים כירורגים תתקצר ואנו נוכל לחזור לשגרת החיים במהרה, כשעמיתנו לעבודה חושבים שאך יצאנו לחופשה קצרה.

מחקר חדש בארה"ב בדק ומצא כי תכשיר המכיל דם עצמי עשויי להאיץ את ריפויים של פצעים. במחקר, שבראשו עמד ד"ר דיוויד הום מאוניברסיטת סינסינטי, נבדקה ההשפעה של ג'ל מיוחד, שהופק עבור כל פצוע מטסיות הדם הפרטיות שלו. התוצאה הייתה קצב החלמה מהיר יותר של הפצעים, קצב החלמה שגבוה בכ-10% בהשוואה לפצעים שלא טופלו בתכשיר.

כדי לערוך את הניסוי, בוצעו חתכים קטנים בשמונה מתנדבים- ארבעה גברים וארבע נשים. כל מתנדב זכה לחמש פציעות עדינות בכל אחת מהירכיים. בצד אחד טופלו הפצעים באמצעות הג'ל המיוחד בשילוב עם חומרים אנטיביוטיים מקובלים, ובירך השנייה בחומרים אנטיביוטיים בלבד.

בשני המקרים תהליך ההחלמה בוצע ע"י הגוף, אך לראשונה הוכח בניסוי כי ניתן לזרז את פעולת הריפוי הטבעית של הגוף- הפצעים שנמרחו בג'ל המיוחד החלימו 3 ימים קודם לפצעים שטופלו בחומרים הרגילים והמוכרים.

להערכת החוקרים, תוספת החלבונים שבדם, שנחוצים לגדילת רקמות ולשיקומן לאחר פגיעה, היא שאפשרה לפצעים להחלים מהר יותר. הג'ל המרפא, הדגיש הום בראיון ל"רויטרס", לא הכיל רכיבים זרים, אלא רק פלזמה מרוכזת מאותו אדם, שעברה עיבוד כך שניתן יהיה למרוח אותה על העור כתכשיר.

למרות שהדרך לטיפול יישומי עוד ארוכה, אפשר להיות אופטימיים ולקוות שמחקרים נוספים יאששו את המסקנה, ובקרוב נוכל כולנו לצאת לסופ"ש ארוך מהמשרד, לעבור מתיחת פנים ולחזור במהרה לאחר שעזרנו לעצמנו להחלים מהר יותר בעזרת תרופה אשר מורכבת מטסיות הדם הפרטיות שלנו.

פורומים מנתחים פלסטיים הדפסה שלח לחבר
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות