חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

ניתוחי חזה באסתטיקה

ניתוחי חזה
מנתחים פלסטיים
פורום ניתוחים פלסטיים

    מרפאות נבחרות

ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
  מרפאות נוספות


השאלון

האם את יודעת הכל על טיפול הרמת חזה?

הכנסו לשאלון וגלו!


חדשות ניתוחים פלסטיים

ניתוחים פלסטיים   > ניתוחי חזה  > חדשות ניתוחים פלסטיים  > מסלול הלוואה מיוחד מסייע ללבנונים לעבור ניתוחים פלסטיים
לפורום בנושאלוח מרפאות

מסלול הלוואה מיוחד מסייע ללבנונים לעבור ניתוחים פלסטיים

 
שיתוף פייסבוק

תושבי לבנון שחלמו על ניתוח פלסטי והתקשו עד עתה לגייס כספים לטיפול, יוכלו מעתה להיעזר בהלוואה מיוחדת שמיועדת בדיוק למטרה זו

מאת: צוות אתר "אסתטיקה"

מסתבר שגם מעבר לגבול יש לא מעט אנשים שמוטרדים מבעיות אסתטיות וגם מהשאלה כיצד לממן את הטיפול בהן. במקומות מפותחים ומתקדמים, שבהם לא קיימת מצוקה כלכלית רבה, ניתוחים פלסטיים כבר הפכו לעניין של מה בכך, דבר שבשגרה. אנשים אשר מעוניינים לבצע שינוי כלשהו בגופם פונים כיום לאופציה הפלסטית ומשקיעים ממיטב כספם על מנת להראות קצת יותר צעירים, נחשקים ויפים. אך מה לגבי אותם אנשים שמימון ניתוח שכזה הוא מעמסה כבדת משקל ולעיתים אף בלתי אפשרית עבורם ? מסתבר שבלבנון החלו להיות מודעים לבעיה ועקב כך פתרונות יצירתיים כדמות הלוואות מיוחדות החלו לצוץ.

תושבי לבנון שחלמו על ניתוח פלסטי והתקשו עד עתה לגייס כספים לטיפול, יוכלו מעתה להיעזר בהלוואה מיוחדת שמיועדת בדיוק למטרה הזו. "הבנק הלאומי הראשון" בלבנון בחר להציע מסלול ייעודי למימון טיפולים אלו, לאור ביקוש גובר בתחום. הלבנונים אוהבים להראות טוב, הסביר מנהל השיווק של הבנק, ג'ורג' נאסר בראיון ל"רויטרס". עבור אנשים מסוימים ההלוואה שמציע הבנק היא קרש הצלה של ממש.

בעקבות התביעה הצרכנית שעלתה מהשטח, ובעקבות נתונים סטטיסטיים שמצביעים על גידול עצום בענף הניתוחים האסתטיים בלבנון, השיק "הבנק הלאומי הראשון" את מסלול ההלוואה הייחודי. ההלוואה, כך מספרים בבנק, מיועדת למימון של כל סוגי הניתוחים הפלסטיים וכן טיפולים אורתודנטים והיא יכולה לנוע בין 1,000 ל-5,000 דולר.

באפריל 2007 עלה לאוויר הקמפיין הפרסומי בנושא, תחת הכותרת "היום אתה יכול לחיות את החיים שתמיד רצית". ההלוואה אינה עוזרת אך ורק למי שרוצים לשפר במעט את הופעתם, ליישר את האף, לבצע הגדלת חזה, או לעצב בטן שטוחה, שכן בין המתעניינים בהלוואה ובטיפולים האסתטיים שהיא מאפשרת נמנים גם פצועי תאונות ופצועי מלחמה.

פורומים מנתחים פלסטיים הדפסה שלח לחבר
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות