חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

ניתוחי חזה באסתטיקה

ניתוחי חזה
מנתחים פלסטיים
פורום ניתוחים פלסטיים

    מרפאות נבחרות

ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתה יודע הכל על טיפול גניקומסטיה?

הכנסו לשאלון וגלו!


חדשות ניתוחים פלסטיים

ניתוחים פלסטיים   > ניתוחי חזה  > חדשות ניתוחים פלסטיים  > חידושים אחרונים בעולם הפלסטיקה
לפורום בנושאלוח מרפאות

חידושים אחרונים בעולם הפלסטיקה

 
שיתוף פייסבוק

נשים שמקצרות את הבהונות כדי להתאים לטרנד האחרון של נעלי העקב ואנשים שפניהם הושחתו זוכים לפנים חדשות - עולם הפלסטיקה לא מפסיק לחדש.

מאת: צוות אתר "אסתטיקה"

עולם האסתטיקה והניתוחים הפלסטיים לא מפסיק לספק הפתעות, והפעם נזכיר רק שתיים מהן - עובד חשמל צעיר שהתחשמל בראשו לפני מספר שנים מחלים לאט לאט בעקבות השתלת פנים מלאה, הראשונה שמבוצעת בארה"ב.

טיפול חשוב קצת פחות אך מעניין פותר את בעיית העקבים להמוני הנשים שסובלות מכאבים ואי-נוחות בכפות הרגליים.

שחזורי והשתלות פנים – ללבוש את הפנים של איש מת

בעוד רובנו מסתכלים במראה וחושבים איך לעשות את הישבן, המותן, האף והחזה יפים יותר, יש אנשים שכלל אין להם פנים. תחום שיחזורי הפנים התפתח מאוד בשש השנים האחרונות, והפך מהליך נסיוני של מחלקות מחקר להליך קליני מקובל בכמה מדינות. מאז הציגו הרופאים הצרפתים ב-2005 את פניה החדשים של איזבל דינואר שהושחתו בעקבות נשיכת כלב, בוצעו כ-18 ניתוחים פלסטיים להשתלות פנים ברחבי העולם, בניתוחים ארוכים שנמשכו בין 8 ל-22 שעות וכללו השתלה של חלקי פנים, השתלת סיבי עצב, חלקי עצמות וחלקי שריר. בכל הניתוחים, חלקי פנים שנתרמו מאדם מת מוטמעים ברקמות החיות של האדם המנותח. בתהליך קליטת השתל הפנים החדשים מתעצבים מתוך צורת העצמות, העור והשרירים שנשארו בפני המנותח, כך שהפנים החדשים הם שילוב של פני התורם ופני המושתל.

אותם שמונה עשר אנשים שעברו את התהליך הארוך הגיעו לניתוח לאחר שפניהם הושחתו כליל, בדרגה כזו או אחרת. חלקם, בעקבות תקיפה של חיה (דוב, כלב ואפילו שימפנזה). אחרים לאחר כוויות בדרגה 4 בפנים או תאונות, ומיעוט קטן בגלל מום מולד בפנים, שנובע ממחלה (כגון נוירופיברומטוזיס, מחלה שגורמת לעיוות צורת הפנים). כולם מספרים על תהליך שיקום ארוך ועל קשיים פיזיים ונפשיים רבים אך גם על הרגשה שקיבלו את חייהם בחזרה. הם יכולים לחוש מגע בפניהם, להניע את השרירים, לצחוק ולחייך, לאכול, לנשק ולחוש טעם. עלות ניתוח שחזור כזה היא כ-350,000 דולר.

תמונות של דאלאס ווינס, לפני ואחרי השתלת הפנים שעבר (אזהרה: תמונות קשות לצפיה): דאלאס ווינס

לעצב מחדש את כפות הרגליים

כפות הרגליים של נשים היו מוקד חשוב לשיפוצים קוסמטיים בסין הקיסרית ולאובססיות גבריות ונשיות בכל התרבויות. בעולם האסתטיקה הרפואית המערבית, למרבה ההפתעה, נראה שהן סבלו שנים מהזנחה. נשים רבות מסתובבות בקביעות על עקבים ושוחקות לעצמן את כרית כף הרגל שנושאת את כל משקל הגוף, כך שמגיע היום שעור הכרית קשה, האזור כואב ואין ברירה אלא לעבור לנעליים שטוחות.

התרחיש הזוועתי הזה יכול לצאת ממאגר הסיוטים של נשים בזכות ד"ר עלי סדרייה מבברלי הילס, שהגה ניתוח חדשני להשתלה של שומן עצמי בכרית כף הרגל. השומן מרכך את האזור, מחדש את תפקידה המקורי של הכרית השחוקה כסופגת העיקרית של משקל הגוף ומאפשר לנשים להמשיך להדס על עקבים לנצח. סוגיה טראגית נוספת שאותה פותר הד"ר היא חוסר התאמה לזוג הנעליים המושלם עקב בעיות פרופורציה של אצבעות כף הרגל. במידה וכל מה שמפריד בינך לבין נעלי החלומות בחנות הוא אצבע ארוכה מדי, הד"ר ישמח לקצר אותה, להכניס בעצם שתל טיטניום שיזרז את איחוי העצם ולאפשר לך להיות הבעלים הגאה של עוד זוג נעלי עקב, שהפעם גם יושב עלייך בול.

פורומים מנתחים פלסטיים הדפסה שלח לחבר
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות