חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

קוסמטיקה באסתטיקה

קוסמטיקה

    מרפאות נבחרות

ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על טיפולי שיזוף מלאכותי?

הכנסו לשאלון וגלו!


חדשות טיפוח העור


אישה יפה

 
שיתוף פייסבוק

הפתגם "אל תסתכל בקנקן אלא במה שבתוכו" מוכר היטב לכולם, ועדיין אנו חיים בעולם שבו הרושם הראשוני נקבע כבר בשניות הראשונות לפי המראה החיצוני. כשאת נכנסת לאירוע באיחור אופנתי וכל העיניים מופנות אלייך או כשגבר מסתכל לתוך עינייך בערב רומנטי, תרצי מראה זוהר, רענן ומטופח ורק אחר כך תחשבי איך להקסים באמצעות אישיותך.

ד"ר נמרוד פרידמן

ד"ר נמרוד פרידמן, מומחה לכירורגיה פלאסטית ואסתטית המתמחה בכירורגיה של הפנים והשד, מסביר שגם אם המראה הכללי שלך טוב ומרשים, הסוד למראה המושלם נמצא בפרטים הקטנים. המראה שאת שואפת אליו נמצא בהישג ידייך, אם רק תדעי להדגיש את היתרונות שלך, לשמור על מה שהטבע העניק לך ולשפר, במידת הצורך, את הקיים.

מהו הביגוד המתאים?

חשוב להתאים את הבגד לגוף ולא ללבוש שמלה מדהימה שאינה הולמת אותך, רק בגלל שהיא נראית טוב על הדוגמנית במגזין.

מהי התספורת הנכונה?

השיער הוא המסגרת של הפנים וחשוב שהתספורת תהלום את מבנה הפנים ולא תעמוד כיצירה בפני עצמה.

הטיפול הטוב ביותר הוא המניעה!

תזונה נכונה ומאוזנת המעניקה לגופך ולעורך את הויטמינים והמינרלים לבנייתו, יעזרו לך לשמור על מראה עור בריא, נקי ורענן. ירידה ועלייה דרסטית ותכופה במשקל משפיעה על האלסטיות של העור ועלולה לגרום לצניחה ורפיון בעור הפנים. אל תהססי להיוועץ בתזונאית שתרכיב לך תפריט נכון ומזין. זהו הטיפ הראשון שלי לכל מטופלת שמגיעה אליי מדגיש ד"ר נמרוד פרידמן.

השמש והסיגריות הם האויבים הגדולים ביותר של העור!

ארצנו שטופת שמש גם בימות החורף, כך שגם בהליכה רגילה לסופר, תחשפי להשפעתה ההרסנית. חשיפה בלתי מבוקרת לשמש גורמת להזדקנות מואצת של העור, לכתמים, פיגמנטציה וקמטים בטרם עת ואף עלולה לגרום לגידולים סרטניים בעור. מומלץ להקפיד ולמרוח קרם לחות מידי יום עם מקדם הגנה מתאים. כולנו מודעים להשפעות הקשות של העישון על בריאות גופינו אבל פחות מודעים לנזקים שהוא גורם לעור הפנים. העישון, בדומה להשפעת השמש, גורם להזדקנות מואצת של עור הפנים.

הזדקנות הפנים באה לידי ביטוי בשלושה מרכיבים: אובדן נפח והתרוקנות, צניחה ואחרון ולא חביב שינויים במרקם העור.

כיצד נטפל בהתרוקנות הפנים?

ניתן להשיב את הנפח שאיבדנו באמצעות חומרי מילוי. "אני מקפיד להשתמש אך ורק בחומרי מילוי טבעיים כדוגמת ה-HA (חומצה אלורונית) ונמנע משימוש בחומרי מילוי סינטטיים כמו סיליקון, שעלולים לגרום לבעיות ולסיבוכים". מציין ד"ר פרידמן. החידוש המעניק יתרון משמעותי בחומרי המילוי הטבעיים המובילים כגון ג'ובידרם אולטרה, הוא התוספת של חומר נגד כאבים.

מדוע נפלו פנייך?

לתהליך ההתרוקנות מלווה גם צניחה של הפנים. המכשירים החדשניים הפועלים על אנרגיית קרני אור וגלי רדיו עוזרים למצק את עור הפנים ולהשיג הרמה מסוימת. כאשר צניחת הפנים היא בשלב מתקדם יותר, הטיפול הנכון הוא ניתוח הרמת פנים. התיקון צריך להיעשות בהרמת פנים ולא במתיחת פנים. הרמת פנים מאפשרת מראה טבעי יותר, בעוד מתיחת פנים יוצרת מראה של פנים מלאכותיות ומוזרות.

כיצד נטפל בעור הפנים?

למרקם עור פנייך יש חשיבות מכרעת בקבלת מראה זוהר ואסתטי. השנים שעוברות עלינו משאירות את חותמן על הפנים בדמות פיגמנטציות, קימטוטים, כתמי שמש ונימי דם. "בעבר הטיפול היחיד שיכל לשפר את עור הפנים היה פילינג בינוני או עמוק." מציין ד"ר פרידמן. "רבות נרתעו מתהליך זה בגלל תהליך ההחלמה הארוך והחשש מסיבוכים. כיום, בעזרת הטכנולוגיות החדשות של לייזר, אנרגיית אור וגלי רדיו, אני יכול להשיג שיפור מרשים במראה העור ולאפשר למטופל לחזור מיד לשגרה".

ומה לגבי קמטי הבעה?

תפקיד שרירי המימיקה שלנו הוא להעביר מסרים תת הכרתיים של הרגשות שלנו אל הסובבים אותנו, אבל פעילותם הרבה של שרירי ההבעה גורמים גם לקמטים בעור הפנים, לדוגמת קמטי צחוק בצידי העיניים, או קמטי הכעס בין הגבות. כאן בא לעזרתנו תכשיר ותיק שעדיין אין לו תחליף והוא הבוטוליניום טוקסין. הבוטוליניום טוקסין אינו מטפל בקמט באופן ישיר, אלא גורם להרפיה של השריר שמתחתיו ובכך מונע את הופעת הקמטים. מאחר והבוטוליניום טוקסין מטפל בסיבה הגורמת לקמט, יש לו אפקט מניעתי והוא למעשה טיפול אנטי אייג'ינג אמיתי.

באמצעות הטיפולים שתיארנו תוכלי לשמור על פנייך צעירות ורעננות, אולם על מנת להשלים את המראה הזוהר, כדאי גם לשים לב למחשוף ולידיים. הטיפול בפילינג שיכל לעשות נפלאות לעור הפנים, איננו אפשרי באזורים אלה, בגלל אופיו השונה של העור. המכשירים החדשים המשלבים אנרגיה של לייזר, אנרגיית אור וגלי רדיו, הם הפיתרון לטיפול במחשוף ועור הידיים.

לאיזה חלקים בפנים כדאי לשים דגש מיוחד?

מחקרים מראים שכאשר אנו מתבוננים באדם מולנו תנועות העיניים שלנו יוצרות משלוש שקודקודיו הן שתי העיניים והפה. לכן אילו האזורים שצריכים לקבל את עיקר מאמצי הטיפוח שלנו.

טוב מראה עיניים

יש חשיבות רבה לצורה של העיניים, הגבות והעפעפיים. תוכלי ליצור מראה מושך באמצעות עיצוב הגבה ואיפור נכון ולא מוגזם, המתאים למבנה העין ומבליט את צבעה. מעבר לכך ניתן להשתמש בבוטוליניום טוקסין על מנת לעצב את הגבות, ובחומרי מילוי על מנת לעצב את אזור העין. במידת הצורך ניתן לשפר את מראה אזור העיניים בניתוח עפעפיים.

שפתיים יישקו

אודם חושני ומבריק לא תמיד עושה את העבודה. כיצד, אם כן, ניתן לטפל בשפתיים קמוטות ודקות? "נשים חולמות על שפתיים מלאות וחושניות שיוסיפו למראה הנשי, אולם מניסיוני", מסביר ד"ר פרידמן, "הן חוששות לטפל בשפתיים שמא יראו מוגזמות. אני רוצה להרגיע ולהסביר שבהחלט ניתן לעשות מילוי שפתיים ולעצב שפתיים המתאימות למבנה הפנים בלי ליצור מראה מגוחך ולא טבעי."

המאמר באדיבות ד"ר נמרוד פרידמן

פורומים הדפסה שלח לחבר
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות