חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

קוסמטיקה באסתטיקה

קוסמטיקה

    מרפאות נבחרות

ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על טיפולים לטיפוח העור?

הכנסו לשאלון וגלו!


מזותרפיה: הדרך החדשה למיצוק העור

ניתוחים פלסטיים   > קוסמטיקה  > חדשות טיפוח העור  > מזותרפיה ברפואה המודרנית – הדרך החדשה למיצוק העור

מזותרפיה ברפואה המודרנית – הדרך החדשה למיצוק העור

 
שיתוף פייסבוק

טיפולי מזותרפיה הינם טיפולים חדשניים ומתקדמים ללא התערבות כירורגית המיועדים לשיפור עור הפנים. כיצד זה עובד ומה חשוב לדעת על טיפולים אלה? על כך, במאמר הבא

מאת: צוות אתר "אסתטיקה"
25/08/2015

קשה להתעלם מהפיתוחים הרבים בתחום הקוסמטיקה המוצעים לנו ממש לאחרונה. פיתוחים אלה משלבים במסגרתם טכנולוגיות חדשניות, מציעים מענה לבעיות עור שונות ועוזרים לנו לשמור על עורנו מתוח, צעיר ומוצק יותר. טיפולי מזותרפיה הינם טיפולים חדשניים פרא-רפואיים, טיפולים המסייעים לעור להתחדש בעצמו. טיפולים אלה מוצעים על ידי קוסמטיקאיות רפואיות ורופא עור מומחה, והם חלק ממקבץ של טיפולים העוזרים להילחם בתופעות הגיל, כפי שבאות לידי ביטוי בדרך כלל בעיקר בעור הפנים.

מהם טיפולי מזותרפיה

טיפולי מזותרפיה הינם טיפולים חדשניים במיוחד בתחום הקוסמטיקה הפרא-רפואית. טיפולים אלה כוללים שימוש במחטים קטנות במיוחד (מיקרו מחטים) המוחדרות ישירות אל שכבת העור העליונה ומעוררות גירוי עדין במקום המביא להתחדשותו של האלסטין, המסייע במציקותו של העור. בנוסף, יכולים לכלול טיפולים אלה גם הליך של הזרקת חומצה היאלורונית אל עור הפנים המשווה לעור מראה מתוח, חלק וצעיר יותר. טיפולי המזותרפיה מצריכים סדרה של מספר מפגשים (בדרך כלל, בין 3 ל–15 מפגשים) כדי להגיע אל המראה הרצוי ולאפשר מענה אפקטיבי ביותר. במקרים של קמטים עמוקים בעור הפנים או במקרים של שקעים בולטים, נדרשת הזרקת חומצה סמיכה יותר ולעיתים מספר רב יותר של טיפולים. אופי הטיפול עצמו ומספר המפגשים הנדרשים נקבעים בהתאם למצבו של המטופל או המטופלת ובהתאם לתוצאות המתקבלות לאורך ההליך עצמו (לעיתים, יש צורך לבצע טיפול נוסף ולעיתים פחות).

אחד היתרונות הבולטים של טיפולי מזותרפיה הוא העובדה שמדובר בטיפולים שאינם מכאיבים, ולמעשה כלל אינם מורגשים. השימוש במחטים קטנות במיוחד מאפשר דיוק מרבי והגעה אל שכבת העור הרצויה וללא גרימת נזק לעור עצמו. אין צורך במריחה של חומרים חזקים מאד על עור הפנים, אין צורך בהליכים כירורגיים פולשניים או בטיפולים קוסמטיים שונים הדורשים פעמים רבות החלמה ממושכת. אמנם, עור הפנים מיד לאחר הטיפול עשוי להיות אדמדם, אולם אדמומיות זו חולפת במהרה ומחליף אותה מראה זוהר, מוצק ורענן יותר. את טיפולי המזותרפיה ניתן לבצע באזורים שונים בגוף ולא רק בעור הפנים. הם מתאימים לאזור הצוואר, לאזור המחשוף ואפילו לאזור גב כף היד. באזורים אלה העור חשוף מאד לנזקי השמש, לנזקי זיהום האוויר וסממני הגיל באים לידי ביטוי עליו באופן בולט מאד. טיפולי המזותרפיה עוזרים להשיב לעור את הצמיגות שאיבד עם השנים או לאור חשיפה ממושכת לשמש, וזאת כבר לאחר מספר מועט של מפגשים.

חשוב לדעת

טיפולי המזותרפיה הם טיפולים חדשניים מתקדמים במיוחד. טיפולים אלה מציעים יתרונות רבים ומסייעים במצבים של צלקות עמוקות, קמטים עמוקים וגם שקעים. כדי ליהנות מיתרונותיהם של טיפולי המזותרפיה חשוב לפנות אך ורק למטפלים בעלי ניסיון בתחום. מטפלים בעלי הכשרה מתאימה ועם יכולת מקצועית ברמה גבוהה, היודעים להתאים את אופיו של הטיפול באופן המדויק ביותר למצבו של המטופל או המטופלת. בנוסף, חשוב לדעת שטיפולים אלה אינם מתאימים במצבים מסוימים. הם אינם מתאימים במקרים של מחלות עור שונות, כמו פסוריאזיס ואקזמה, וכן במקרים בהם ישנן מחלות אחרות, כמו סוכרת, איידס, מחלות לבביות וגם בעיות של כרישה.

פורומים הדפסה שלח לחבר
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות