חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

קוסמטיקה באסתטיקה

קוסמטיקה

    מרפאות נבחרות

ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על טיפולים לטיפוח העור?

הכנסו לשאלון וגלו!


חדשות טיפוח העור

ניתוחים פלסטיים   > קוסמטיקה  > חדשות טיפוח העור  > טיפולים אסתטיים וקוסמטיים: מכפות הרגליים ועד לקצה השערה

טיפולים אסתטיים וקוסמטיים: מכפות הרגליים ועד לקצה השערה

 
שיתוף פייסבוק

במרחב האורבאני שבו אנו חיים היום כולם ממהרים, כולם עסוקים ובו זמנית כולם שואפים להראות מושלם. לא סתם טוב או בינוני, אלא פשוט מושלם!

מאת: יוליה גל, מנכ"ל ובעלים רשת הטיפוח yullia

מראה מוקפד מכף רגל ועד ראש מעיד לא רק על האסתטיקה של האדם, אלא אף על מעמדו הסוציו אקונומי ועל מידת השפעתו בחברה.

צמד המילים, טיפולים אסתטיים, הפך לשם קוד לכל טיפול המציע שדרוג של המראה הכללי של הלקוח. בניגוד לדעה הרווחת, טיפולים אסתטיים אינם חייבים להיות פולשניים או אגרסיביים, נהפוך הוא, מרביתנו נעדיף להתחיל בטיפולים "רכים" וקוסמטיים ורק בגיל מאוחר או במצב בו יש בעיה אסתטית מציקה לעבור לטיפולים הדורשים התערבות כירורגית.

הטיפולים האסתטיים והקוסמטיים משולים לטיפול תקופתי של מכונית, כדי להמשיך לנסוע אנחנו חייבים לעצור, לטפל, להקשיב ולתקן את הדורש תיקון. לטיפולים אסתטיים וקוסמטיים כמו: פדיקור מניקור וטיפולי פנים, יש ערך תרפויטי המרגיע את הנפש ולא רק ערך אסתטי נטו.

ממה להתחיל?

המשפט מקצות האצבעות ועד קצה השערה, לא נולד סתם... כשמדובר באסתטיקה תמיד כדאי להתחיל מהבסיס - מהקצוות. טוענים כי כפות הידיים וכפות הרגליים הן "כרטיס הביקור" הבלתי מילולי שלו. בעולם המיתוג האישי של ימינו, אנו שופטים אנשים לפי רושם חיצוני כבר ב-3 השניות הראשונות של המפגש איתם ולכן כדאי להשקיע באותם הדברים הנצרבים בתודעה באופן מידי.

כף יד מטופחת נחרטת בזיכרון לא רק בגלל המראה המצודד שלה, אלא אף בזכות המגע. כאשר אנו לוחצים ידיים עם מכר חדש וכף היד שלו נקיה, חלקה ומטופחת, הרי שהרושם הראשוני משתבח לאין ערוך.

כפות הרגליים שלנו הן המצע עליו אנו נושאים את הגוף ולפיכך מצבן ישפיע על מנח הגוף כולו. כף רגל מטופחת, חלקה ומשויפת תורמת לביטחון העצמי ולהערכה שאנו מקבלים מהסביבה.

בשל חשיבות הנושא, ההמלצה של סטייליסטים ואנשי תדמית היא לטפח את כפות הידיים והרגליים בטיפולי מניקור ופדיקור על בסיס שבועי או דו שבועי. לנשים מקובל להמליץ על מניקור אחת לשבוע-שבועיים ועל פדיקור אחת לשבועיים עד חודש. לגברים המעוניינים לשמור על מראה אסתטי וייצוגי ההמלצה היא להגיע לטיפול כולל לפחות אחת לחודש.

המניקור והפדיקור הפכו לחלק בלתי נפרד מחבילת הטיפולים האסתטיים, אך מה עם החלק החשוב ביותר בתקשורת בין בני אדם? הפנים, כמובן!

אם לחיצת כף יד היא דרך לתקשר ולהעביר מסרים, הרי שהפנים שלנו הן מרכז תקשורת משוכלל. בעזרת העיניים והשפתיים אנו מעבירים אלפי מסרים בשנייה: אושר, שמחה, אמון, רוגע, מתח, אהבה... את כול מנעד הרגשות מעבירות הפנים, אז כדאי שהן תהיינה מטופחות ועוד איך.

טיפולים אסתטיים לפנים מתחילים בקוסמטיקה טובה, עוד לפני שלב הטיפולים הטכנולוגיים או ההזרקות, המילויים והניתוחים. מומלץ להגיע לטיפול קוסמטי לניקוי, החדרת לחות ואנטי אייג'ינג אחת לחודש-חודשיים, וזאת בהנחה שאין בעיית עור (אקנה, היפר פיגמנטציה, יובש קיצוני, רוזיצאה וכיוצ') הדורשת טיפול מיוחד. כיום, ניתן למצוא מגוון טיפולים קוסמטיים המתאימים לכול מטרה. כדאי לבחור טיפול ממוקד שישרת את המטרה שלך. קוסמטיקאית טובה תוכל להמליץ על טיפולים משלימים, כמו הסרת שיער ועיצוב גבות באופן הוגן ואמיתי. טיפולי הפנים מיועדים לנשים ולגברים כאחד, גברים זקוקים לטיפוח לא פחות מנשים ובמיוחד בעידן הפוסט מטרוסקסואלי.

במהלך הטיפול הקוסמטי והאסתטי כדאי להקדיש זמן לדמיון מודרך ולמחשבות חיוביות כדי להפוך את הטיפול למטען של אנרגיות ולצאת לרחוב ברגל קלה ובלב שמח על כך שהקדשתם מעט זמן איכות לעצמכם!

פורומים הדפסה שלח לחבר
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות