חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

קוסמטיקה באסתטיקה

קוסמטיקה

    מרפאות נבחרות

ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על טיפולי שיזוף מלאכותי?

הכנסו לשאלון וגלו!


חדשות טיפוח העור

ניתוחים פלסטיים   > קוסמטיקה  > חדשות טיפוח העור  > מהו הטיפול הנפוץ והיעיל ביותר בתחום הרפואה האסתטית?

מהו הטיפול הנפוץ והיעיל ביותר בתחום הרפואה האסתטית?

 
שיתוף פייסבוק

נכון להיום קיימות אין ספור שיטות לטיפול בעור, מקרמים שונים ועד ניתוחים פלסטיים, כאשר לכל אחת מהשיטות יתרונות וחסרונות משלה

מאת: מרפאות SUN

כאשר אישה מציבה בפני עצמה כמטרה לגרום לעור שלה להיראות צעיר ומתוח יותר, קשה לה לבחור בין כל הפתרונות. נכון להיום קיימות אין ספור שיטות לטיפול בעור, מקרמים שונים ועד ניתוחים פלסטיים, כאשר לכל אחת מהשיטות יתרונות וחסרונות משלה.

פנינו לד"ר א. שטרנהרץ, מומחה בתחום הרפואה האסתטית ורופא מוביל ברשת מרפאות SUN, כדי לבדוק מהן השיטות הקיימות בשוק ולהכיר יתרונות וחסרונות של כל אחת מהן. ד"ר שטרנהרץ מזכיר את שש השיטות הנפוצות היום:

תכשירים קוסמטיים וקרמים

לגבי תכשירים קוסמטיים וקרמים הכל ברור. אם הם היו יעילים באמת, הרי שכל הנשים היו נראות צעירות ב-5-10 שנים מגילן.

ניתוח פלסטי

ניתוח פלסטי אכן מחולל נסים, אבל זהו הליך חודרני, דורש תהליך שיקום ממושך וכמובן – טומן בחובו סיכון במידה מסוימת.

פילינג חומצי

פילינג חומצי – זהו פתרון אשר פועל במהירות וביעילות אמנם, וכל הסובבים מיד יבחינו בהבדל, אוּלם טיפול זה לא יתאים לכל אחת, יש אחריו צורך בתהליך שיקומי והוא לא ממש אפקטיבי למתיחת העור.

מזותרפיה

זוהי שיטת הזרקה תת-עורית של חומרים ביו-פעילים. התוצאות מהירות מאוד ומאפשרות לעכב את הזדקנות העור בעתיד. החיסרון טמון בצורת הטיפול עצמו: נשים רבות חוששות מזריקות, מחטים וכל מה שקשור אליהן.

העשרת עור ע"י חמצן

פתרון נעים ומאוד מועיל, אך הוא דורש מספר רב של פגישות ובדרך כלל חייב לשלב טיפול תרופתי, זאת על מנת להשיג תוצאה לאורך זמן.

הצערת "אלוס"

הצערת "אלוס" – טיפול המותח ומבהיר את העור בו זמנית. את התוצאה רואים כבר בזמן הטיפול, אין צורך בזריקות ולא נגרם כאב או תחושות לא נעימות אחרות. זהו אחד ההישגים האחרונים בתחום הרפואה האסתטית. כדאי להכיר את תהליך ההצערה בעזרת "אלוס" מקרוב. אופן פעולתו בעגה מקצועית של קוסמטולוגים נקרא "פוטותרמוליז" – עידוד של ייצור סיבי קולגן ואלסטין, אשר גורמים לעור להיות מתוח יותר.

עם הגיל, רמת ייצור האלסטין והקולגן יורדת, וכתוצאה מכך מאבד העור תכונות רבות שלו. טכנולוגיית "אלוס" מעודדת סינתזה מחודשת של סיבי קולגן ואלסטין ע"י העור עצמו. בשורה תחתונה: העור שלכם מצעיר את עצמו מבפנים.

הטיפול בשיטת "אלוס" מתאים במיוחד לנשים עובדות ועסוקות: אופי הטיפול מאפשר להגיע לטיפולים בזמן הפסקת הצהריים. כל מה שיראו החברות והעמיתים לעבודה זה עור צעיר יותר.

לנשים סקפטיות קיימת הוכחה מהירה – מספיק לבצע את הטיפול רק בחצי אחד של הפנים ומיד רואים את ההבדל.

ד"ר שטרנהרץ מוסיף: "כמובן, כמו בכל שיטה אחרת, לא ניתן לראות ב"אלוס" פתרון קסם לכל בעיות העור. הוא לא פותר בעיות של קמטים עמוקים ולא מעכב את הזדקנות העור, כפי שמביא הטיפול בשיטת המזותרפיה".

לסיכום

ד"ר שטרנהרץ ממליץ לפנות לקליניקות גדולות וותיקות בתחום הרפואה האסתטית: "נכון להיום, רק במרפאות הגדולות ניתן למצוא את כל השיטות הקיימות בתחום הרפואה האסתטית. יש נשים שרוצות ניתוח פלסטי בסנטר או בצוואר, יש הרוצות לטפל בכתמי פיגמנטציה או קמטים עמוקים, ועוד. כאשר קליניקה מציעה את כל מגוון הטיפולים, היא יכולה לספק את הטיפול המתאים ביותר, ולא תנסה לשכנע אתכן לקבל את הטיפול היחיד הקיים באותה מרפאה".

בקליניקת SUN ניתן למצוא את כל מגוון הטיפולים הקיימים בתחום הרפואה האסתטית – משיפור צבע העור ועד ניתוחים פלסטיים מלאים. כמו כן קיימת במרפאה האפשרות ליהנות מהטיפול להצערת העור בשיטת "אלוס".

באדיבות קליניקת SUN

פורומים הדפסה שלח לחבר
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות