חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

מנתח פלסטי

ניתוחים פלסטיים  > בלוג ניתוחים פלסטיים  > מנתח פלסטי   > רופאים מתחזים עליך ישראל

רופאים מתחזים עליך ישראל

 
מאת: פרופסור אברהם ברוכין
יום חמישי, 27 באוגוסט, 2009

קטגוריה: ניתוח פלסטי

קראתי כמו כולם אודות מקרה נוסף של רופא מתחזה מאזור הצפון. האיש טוען כי יש לו תעודות מחו"ל, אך לא טרח או לא ידע שעליו לעבור תהליכים פורמליים הנדרשים ע"י המועצה המדעית וההסתדרות הרפואית, תמוה במקצת לא?

אין לי טענות לאיש, אך התופעה לדאבוני קיימת, נושמת ובועטת. מקרים דומים חוזרים ונשנים כל מספר שנים. נסו לרשום בגוגל: "רופא מתחזה" - התוצאות שתקבלו ישאירו אתכם עם פה פעור.

אפילו בענף הכירורגיה הפלסטית והאסתטית התופעה די מוכרת. ענף זה היה די פרוץ לכל בעל תעודה שכינה עצמו בתארים תואמים עד שבאה ועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת ואישרה תקנות של משרד הבריאות הקובעות כי רק רופאים מומחים יוכלו לבצע ניתוחים פלסטיים.

התקנות נכנסו לתוקף תוך 90 יום. עתה נדרשים מנהלי חדרי הניתוח הפרטיים והמרפאות הפרטיות העוסקות בתחום הפלסטיקה לפעול באחריות וזהירות מירבית, ולהעסיק אך ורק רופאים מומחים בכירורגיה פלסטית.

באתר משרד הבריאות ישנו מדור בו כל אחד יכול לאמת ולוודא הרשאתו של כל רופא, כולל מומחיותו המאושרת. כ"כ, באתר הרשמי של האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית תמצאו את כל הפרטים אודותינו חברי האיגוד ותחומי מומחיותנו.

אז שלא תגידו שלא ידעתם.


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /var/www/html/html/blogs.php on line 437
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות

פוסטים קודמים