חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

מנתח פלסטי

ניתוחים פלסטיים  > בלוג ניתוחים פלסטיים  > מנתח פלסטי   > שרון אוסבורן - עלייתו ונפילתו של חזה

שרון אוסבורן - עלייתו ונפילתו של חזה

 
מאת: פרופסור אברהם ברוכין
יום שבת, 15 במאי, 2010

קטגוריה: ניתוחי חזה

אחרי סיפור הגדלת החזה הגדול בעולם, שכמעט חיסל את שיילה הרשיי בת ה-29, הנה סיפור "ענק" נוסף הפעם של שרון אוסבורן, אשתו היהודיה של אוזי אוסבורן, כוכב הרוק הבריטי וסלבריטאית בפי עצמה.

ביולי 2005 עברה שרון אוסבורן, אז בת 52, ניתוח הגדלת חזה שהגדיל את החזה שלה ל-34DD. במילים פשוטות, זוהי המקבילה לחזיות 38C או 36D (בעלות נפח קאפ זהה). במונחי משקל, מדובר ב-1.4-1.6 ק"ג לכל שד!

שרון הודיע בעתונות כי היא עומדת ביולי הקרוב להוציא את המישתלים ומתלוצצת "שישמשו לאוזי כמשקלות נייר, לשולחן העבודה שלו". זה שינוי בגירסה - לפני כמה חודשים אמרה שתציע אותם למכירה פומבית ב-EBAY.

על פי הידוע, הוציאה שרון עד כה כ-300.000 ליש"ט על ניתוחים פלסטיים. אל תדאגו לה, היא כוכבת טלוויזיה מפורסמת מאוד ויכולה להרשות זאת לעצמה.

בתחילה ב-2006 ,שרון המאושרת חשפה את החידוש בפני החברים של בנה.

בפוסט 29 בבלוג זה (1.6.2009), תחת הכותרת: "הגדלת החזה הגדולה מכולם", סיפרתי לכם על שיילה הרשי, שהגדילה את החזה למידה אסטרונומית של 38KKK, השווה ל-7000 סמ"ק או 3.5 ק"ג כל צד. לשיילה היה סיום צורמני, כמעט טראגי: המימדים היוו סיכון גבוהה להריונה. היא אינה נואשת ומבטיחה להגדיל את החזה עוד יותר בעתיד. אגב, בארה"ב הגודל המקסימלי המותר הוא 1,000 ס"מק. ניתוחים עם שתלים גדולים יותר מבוצעים רק בדרום אמריקה ובאסיה.

בדרך כלל אנו המנתחים הפלסטיים משתדלים מאד שלא לעבור את גבול ה-400 ס"מק.

עכשיו תבינו גם אתם מדוע ...

תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות

פוסטים קודמים