חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

מנתח פלסטי

ניתוחים פלסטיים  > בלוג ניתוחים פלסטיים  > מנתח פלסטי   > פרופסור במחיר מציאה - מציאות או דמיון

פרופסור במחיר מציאה - מציאות או דמיון

 
מאת: פרופסור אברהם ברוכין
יום חמישי, 28 במאי, 2009

קטגוריה: ניתוח פלסטי

בפורום שלי לניתוחים פלסטיים נתקבלה המלצה חמה מצד מטופלת מסויימת, שעברה ניתוח הגדלת חזה אצל פרופסור במרפאה כלשהיא.

מעבר להרעפת שבחים על מצוינות, האושר והסיפוק שהוגשמו בניתוח הגדלת החזה, עליהם אין עוררין ולהפך - כולנו שותפים להם, הציק לי מעט המחיר (הכספי) הגבוה ששולם ולכן הפוסט הזה.

כותבת הנ"ל: "טרם הניתוח, התייעצתי עם מספר רופאים ידועים בתחום והחלטתי ללכת על X, בעקבות מספר שיקולים. המחיר ששילמתי הוא גבוה יחסית למקומות אחרים - 17,300 ש"ח. היו מקומות בהם קיבלתי הצעות של 14,000 ש"ח. הסיבה שהמחיר גבוה היא שנותחתי ע"י פרופסור (מנהל מחלקה פלסטית ידוע ומוכר), שמתמחה בהגדלות חזה כבר 20 שנה, היחס והייעוץ התומך והמדהים שקיבלתי לפני ואחרי הניתוח, התנאים המעולים של האשפוז ויחס הצוות הרפואי שהיו ברמה גבוהה ביותר. זאת ועוד, אני מרגישה כי המנתח התאים לי בדיוק את השתל שפרופורציונלי לגופי וביצע עבודה מקצועית ביותר. לכו רק למקומות מומלצים ותעדיפו פרופסורים, גם אם המחיר גבוה יותר."

להלן תגובתי :

לגבי פרופסור - כמנתח, לא רק פרופסורים בהכרח מנתחים טוב, יש הרבה רופאים מנתחים פלסטיים מומחים, שאינם פרופסורים, בעלי ידי זהב וגם להפך.

פרופסור היא דרגה אקדמית, המוענקת ע"י מוסדות אקדמיים על פי שיקולים וקריטריונים שאינם קשורים כלל ליכולת לנתח אלא ללימוד סטודנטים, פירסומים רבים ועבודה עבור הקהילה.

למרות שאני עצמי פרופסור באוניברסיטת בן-גוריון, מנהל יחידה, בעל ניסיון של 30 שנה במספר רב של הגדלות חזה ומהראשונים שהביאו ארצה את הגדלת חזה במנח תת שרירי ודואל פלן; הנה זה, ששנים אני גובה סכום קבוע עבור ניתוח הגדלת חזה -15.000 ש"ח ועדיין נראה לי שזה סכום הוגן והגיוני בהחלט.

במכונים שונים (ואינני עובד עם כאלה כלל ובאופן עקרוני) בהחלט ייתכן שתשלמו יותר, עקב הסכמים עם פרופסור כזה או אחר שחסות שמו מעניקה למכון המתווך, כביכול, פרסום ויוקרה. לכן, כדי לפצות על האחוז הגבוה יותר שהוא דורש (ומקבל) מהם, עבור מוניטין, הם מעלים (שלא בצדק לדעתי) את רף המחיר. בנוסף להוצאות פרסום אגרסיבי וסוללת יחצניות, כל אלה גם הם עולים ממון ומגולגלים (ללא כל תועלת למטופלת) על הקליינטית.

מאחר וכאמור אינני עובד עם מכונים, הרי שאין לי כל עילה וסיבה להעלות את המחיר ולגלגלו על המטופלת, בעיני זו מסחרא נטו, שלא לשמה למדתי רפואה.

חג שמח

תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות

פוסטים קודמים