חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

ניתוחי בטן באסתטיקה

ניתוחי בטן  
מנתחים פלסטיים
פורום ניתוחים פלסטיים

    מרפאות נבחרות

ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על טיפול להרמת גוף?

הכנסו לשאלון וגלו!


מתיחת בטן

ניתוחים פלסטיים   > ניתוחי בטן  > מתיחת בטן  > ניתוח למתיחת בטן לנשים וגברים
לפורום בנושאלוח מרפאות

לקבלת ייעוץ חינם

בתחום מתיחת בטן
לקבלת יעוץ שלח טופס

ניתוח למתיחת בטן לנשים וגברים

 
שיתוף פייסבוק

הסיבות העיקריות להווצרות עודפי עור באזור הבטן התחתונה הם לאחר הריון ולאחר ירידה גדולה במשקל.

ד"ר אגם קרן
27/03/2016

לצערנו עודפי עור אלו לא יעלמו מעצמם גם אם נמשיך לרדת במשקל ונמשיך להתעמל במרץ. הדרך היחידה להפתר מעודפי עור אלו זה באמצעות סכין המנתחים בניתוח שנקרא ניתוח למתיחת הבטן.

ישנן מספר אפשרויות לבצע ניתוח למתיחת בטן כאשר סוג הניתוח יקבע לרוב לפי כמות עודפי העור שנשארו, מיקום עודפי העור (בטן, מותניים, גב) והחוזק של דופן הבטן אצל המטופל.

לאחר דיאטה ולאחר ירדה גדולה במשקל, כדאי קודם כל להגיע למשקל היעד או להתייצב סביב משקל רצוי מסויים לתקופה של כחצי שנה לפני שמגיעים להתיעצות עם המנתחת הפלסטית. אם חושבים על הריונות נוספים כדאי קודם כל לסיים פרק זה בחיים לפני שמגיעים לביצוע ניתוח למתיחת בטן. תמיד יש אפשרות להיכנס להיריון גם לאחר ניתוח מתיחת בטן, אולם תוצאות הניתוח יכולות להינזק.

 

את הניתוח למתיחת בטן ניתן לבצע במספר היקפים:

1. ניתוח למתיחת בטן קלאסי: בניתוח זה עודפי העור מוסרים דרך חתך המבוצע בבטן התחתונה. את הטבור מנתקים וממקמים מחדש. לעיתים הניתוח משולב ביחד עם ניתוח שאיבת שומן מאזורי המותן, הירכיים, וכן מאזור הבטן העליונה המרכזית.

2. ניתוח קטן למתיחת בטן (מיני): ניתוח הנועד לצורך חיזוק דופן הבטן והסרת עודפי עור מעטים מהבטן התחתונה. ניתן לבצע את הניתוח דרך חתך בבטן התחתונה. הצלקת שתשאר מעט ארוכה יותר מצלקת של ניתוח קיסרי. בניתוח מיני מתיחת בטן לרוב לא תישאר צלקת מסביב לטבור.

3. ניתוח למתיחת בטן בו מבוצעת צלקת מרכזית: ניתוח זה נועד להסרת עודפי עור מרובים בחלק התחתון של הבטן כמו בניתוח מתיחת בטן רגיל וכן הסרת עודפי עור במרכז הבטן. בניתוח מסוג זה נשארות שתי צלקות, האחת בתחתית הבטן התחתונה והשניה לאורך הבטן מעל ומתחת לטבור.

4. ניתוח מתיחת בטן היקפית: בניתוח זה מסירים עודפי עור הנמצאים באזורים של הבטן התחתונה, המותניים הגב והירכיים. זהו ניתוח המבוצע בעיקר לאחר ירידה משמעותית מאוד במשקל בה נשארו עודפי עור רבים באזורים שונים בגוף.

אם המטופלת לאחר לידה בניתוח קיסרי ניתן לשלב את הצלקת במקום הצלקת של הניתוח הקיסרי ואולי מעט רחבה יותר.

 

ימי אשפוז והחלמה לאחר הניתוח למתיחת בטן:

בעבר נהגו להשאר באישפוז מספר ימים אך כיום נהוג לשחרר כבר באותו יום או ביום למחרת וזאת לאור השינויים בבטיחות הניתוח ובכל מה שקשור בתהליך ההרדמה ותרופות הניתנות לשיכוך כאבים.

החלמה מניתוח מתיחת בטן נמשכת כשבועיים עד לחודש. ייתכן כי בשבועות הראשונים עלולים להרגיש כאבים בזמן ישיבה או שכיבה. מומלץ להיעזר בחגורת בטן בחודש חודשיים הראשונים לאחר הניתוח. בנוסף קיימים בימים הראשונים לאחר הניתוח נקזים שתפקידם להוציא החוצה את הנוזלים שמצטברים בבטן כתוצאה מהניתוח והם יוסרו ע"י הרופאה בביקורות הראשונות .

בהמשך תהליך ההחלמה ייתכנו בצקות ושטפי דם שיספגו עם הזמן, וכמובן תהליך החלמת הצלקות ששונה מאדם לאדם.

המאמר נכתב ע"י ד"ר אגם קרן, מנתחת פלסטית בכירה בבית החולים מאיר ובעלת קליניקה פרטית לניתוחים פלסטיים וטיפולים אסתטיים.

 

פורומים מנתחים פלסטיים הדפסה שלח לחבר
טופס הרשמה

*


*

*




שלח

טלפון
רח' אינשטיין 40 , מגדל "קניון רמת אביב" קומה 6 (רמת אביב),

תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות