חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

ניתוחי בטן באסתטיקה

ניתוחי בטן  
מנתחים פלסטיים
פורום ניתוחים פלסטיים

    מרפאות נבחרות

ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על טיפול להרמת גוף?

הכנסו לשאלון וגלו!


מתיחת בטן

ניתוחים פלסטיים   > ניתוחי בטן  > מתיחת בטן  > מתיחת בטן - שאלות ותשובות
לפורום בנושאלוח מרפאות

לקבלת ייעוץ חינם

בתחום מתיחת בטן
לקבלת יעוץ שלח טופס

מתיחת בטן - שאלות ותשובות

 
שיתוף פייסבוק

במאמר הבא תוכלו לקבל תשובות למבחר שאלות נפוצות בנושא מתיחת בטן

מאת: צוות אתר "אסתטיקה"

ניתוחים פלסטיים צוברים תאוצה בשנים האחרונות ומהווים חלק נכבד מתחום הכירורגיה הפלסטית. ניתוח מתיחת בטן הינו אחד מהניתוחים הפלסטיים הנפוצים ביותר.

מהן הסיבות לביצוע מתיחת בטן?

ישנן סיבות רבות לביצוע ניתוח מתיחת בטן. בין סיבות אלה ניתן למנות הריונות, ירידה משמעותית במשקל וניתוחים אשר גרמו לפגיעה במראה הבטן ולהיווצרות עודפי עור. יש לזכור כי כל שינוי גופני שיתרחש לאחר הניתוח, כגון עלייה במשקל, ישפיע בשנית על מצב הבטן. חשוב להבין כי ניתוח זה אינו מהווה תחליף להרגלי תזונה נכונים ולפעילות גופנית. מתיחת בטן נועדה להיפטר מעודפי שומן ומעודפי עור ועל כן לפני ביצוע ההליך, במידה וסובל המטופל ממשקל יתר, עליו לנסות ולהגיע למשקל הרצוי, דבר היגרום לתוצאות ניתוח מתיחת בטן טובות יותר.

כיצד מתבצעת פרוצדורת מתיחת בטן?

בפרוצדורה זו מהדקים את שרירי הבטן, מסירים עודפי עור ושומן וע"י כך מותחים את הבטן, ליצירת מראה של בטן שטוחה ומתוחה. לעיתים תשולב בפרוצדורה גם שאיבת שומן. לפני הניתוח מבצע המנתח בדיקה של האיזור המיועד לניתוח. בדיקה זו כוללת הערכה של מצב השרירים בבטן, מצב העור ומבנה הטבור. באם קיימות צלקות מניתוחים קודמים, מבוצעת בדיקה שלהן גם כן. החתך נעשה לרוב בצורה רוחבית, בחלק התחתון של הבטן. מיקום החתך נבחר כך שהצלקת שתיוותר ממנו תוסתר על ידי מכנסיים או על ידי חלק תחתון של בגד ים. הצלקת לרוב מטשטשת לאחר מספר חודשים וכמעט ואינה נראית.

ככלל, ניתוח מתיחת בטן מתבצע בהרדמה מלאה ואורך כמספר שעות. לאחריו מאושפז המטופל ל 24 שעות, לצורך השגחה רפואית. בשבועות שלאחר הניתוח, על המטופל לרחוץ את האיזור המנותח ולחבוש אותו מידי יום. כמו כן על המטופל ללבוש חגורת בטן במשך מספר שבועות לאחר הניתוח, העוזרת בריפוי ובהחלמת האיזור. בדרך כלל המטופל יוכל לחזור לפעילות מלאה כחודש לאחר הניתוח. עם זאת, יש לחזור לפעילות ספורטיבית רק לאחר התייעצות עם הרופא המטפל.

מי רשאי לעבור ניתוח מתיחת בטן?

באופן עקרוני כל אחד רשאי לעבור ניתוח זה. עם זאת, לנשים לא מומלץ להיכנס להריון לאחר ביצוע מתיחת בטן. ניתוח למתיחת בטן אפקטיבי ביותר עבור אנשים בעלי גיזרה רגילה, שיש להם ריכוז מסויים של עודפי שומן ועור שלא הצליחו להיעלם בעקבות פעילות גופנית. אנשים מעשנים חייבים להפסיק לעשן לפני ביצוע הניתוח. כמו כן, אנשים הנוטלים באופן קבוע אספירין, חייבים להודיע זאת לרופא המטפל וסביר ויצטרכו להפסיק נטילת התרופה עד לאחר הניתוח.

כיצד לבחור את הרופא המנתח?

על פי חוק אין מניעה כי כל רופא, גם אם הינו מומחה ברפואת עיניים, יוכל לבצע ניתוח פלסטי. על כן, חשוב מאוד לבדוק כי בידי הרופא תעודת מומחה בכירורגיה פלסטית. ניתן לבדוק זאת הן באמצעות אתר משרד הבריאות והן באמצעות האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית. מומלץ לבקש לדבר עם אנשים שנותחו על ידי אותו הרופא. בנוסף, לעיתים תקבלו מידע מועיל משיחה עם אנשי הצוות במרפאה, למשל עובדים אדמיניסטרטיביים. ישנם רופאים הנוהגים להראות תמונות המציגות את עבודותיהם. יש לקחת תמונות אלה בערבון מוגבל שהרי הרופא יציג בפניכם את עבודותיו המוצלחות ביותר, וסביר להניח כי יסתיר את הפחות מוצלחות. רופא רציני ואחראי יפרט בפניכם לא רק את הצלחותיו, אלא יסביר גם על הסיכונים הכרוכים בהליך מתיחת בטן. חשוב לזכור כי בכל ניתוח כרוכים סיכונים וסיבוכים וחשוב לדעת עליהם מבעוד מועד ולהבינם לפני ביצוע הניתוח. כמובן שבבחירת הרופא המנתח צריך לקחת בחשבון גם את מידת הכימיה האישית לכם עימו. עליכם להרגיש בנוח עימו והלרגיש חופשיים לשאול את כל השאלות המטרידות אתכם.

ניתוח מתיחת בטן ישפר הן את המראה הפיזי והן את התחושה הפנימית והבטחון העצמי של המטופל. חשוב לבחור במנתח אחראי ובעל ניסיון ולתאם עימו את ציפיות המטופל, וזאת על מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר לאחר ניתוח מתיחת בטן.

פורומים מנתחים פלסטיים הדפסה שלח לחבר

לקבלת ייעוץ חינם! בתחום - מתיחת בטן







שלח

תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות