חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

טיפולים אסתטיים

אסתטיקה רפואית  
מרפאות אסתטיקה רפואית
פורום אסתטיקה רפואית

    מרפאות נבחרות

ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על הצרת היקפים?

הכנסו לשאלון וגלו!


עיבוי שפתיים

ניתוחים פלסטיים   > אסתטיקה רפואית  > עיבוי שפתיים  > עיבוי שפתיים - מידע חשוב
לפורום בנושאלוח מרפאות

לקבלת ייעוץ חינם

בתחום עיבוי שפתיים
לקבלת יעוץ שלח טופס

קרופניק

עיבוי שפתיים - מידע חשוב

 
שיתוף פייסבוק

לאחר הליך עיבוי שפתיים לא נדרשת תקופת התאוששות, אך בכל זאת מומלצת מנוחה קצרה. קיראו עוד מידע חשוב על עיבוי שפתיים ועל תופעות הלוואי האפשריות

מאת: צוות אתר "אסתטיקה"

התאוששות לאחר עיבוי שפתיים

הליך של עיבוי שפתיים ועיצובן אינו כרוך באשפוז. זמן קצר לאחר הזרקת החומר המטופל משוחרר לביתו, ויכול לחזור לשגרת היומיום, כמעט ללא כל מגבלות. את הנפיחות הראשונית אפשר להרגיע מעט עוד במרפאה בעזרת קרח. בשעות שלאחר טיפול עיבוי שפתיים כזה יש להמנע משתיית משקאות חמים, מאיפור השפתיים ומעישון.

בימים הראשונים לאחר הליך עיבוי שפתיים מומלץ להימנע מחשיפה לשמש, ולקחת בחשבון אפשרות של נפיחות, שאולי תאלץ את המטופל לצאת לחופשה קצרה מהעבודה, מסיבות אסתטיות. בכל מקרה, לפחות בשעות הראשונות לאחר הליך זה של עיבוי שפתיים השפתיים יהיו נפוחות מעט, רגישות ואדמומיות.

התופעות אמורות לחלוף לכל המאוחר תוך מספר ימים ולעתים ייעלמו אפילו באותו היום. לא תמיד נדרשות תרופות לאחר עיבוי שפתיים, אולם חומרי מילוי שפתיים מסוימים, כמו ביו-אלקמיד, מחייבים שימוש באנטיביוטיקה בתקופת ההחלמה, למניעת אפשרות של זיהום כתוצאה מההליך של עיבוי שפתיים.

עיבוי שפתיים - סיכונים ותופעות לוואי

רבים מהסיבוכים שדווחו לאחר עיצוב שפתיים על ידי הליך עיבוי שפתיים נבעו מהליך שבוצע באופן לא מקצועי. לכן, נדגיש כאן כי לא מומלץ לבצע עיבוי שפתיים, מכל סוג, שלא במכון רפואי או מרפאה. הליווי של רופא מומחה ונוכחות מכשור וצוות רפואי חשובים למניעת סיבוכים ולטיפול בהם. רוב הסיכונים בהליך של עיבוי שפתיים נובעים מסוג חומר המילוי בו נעשה שימוש.

סיבוכים אפשריים הם אחת הסיבות העיקריות שבגללן מעדיפים מטופלים רבים לעבור עיבוי שפתיים בחומרים זמניים, על אף חסרונות, כמו הצורך לעבור עיבוי שפתיים חוזר עם העלמות החומר והעלות הכרוכה בכך. ההנחה היא כי גם אם החומר הזמני יגרום לתופעת לוואי, מאחר והוא עתיד להתפוגג גם תופעות הלוואי ייעלמו איתו.

הסיכונים האפשריים בטיפול עיבוי שפתיים בעזרת הביו אלקמיד הם זיהום, שכדי למנוע אותו ניתן למטופל טיפול אנטיביוטי, וכן תזוזה מסוימת של השתל עם השנים. לרוב מדובר בסטייה קלה בלבד, המשנה רק מעט את אותו עיצוב שפתיים מקורי. כמו כן, ככל שתל, למרות שאמור לתת תוצאה לצמיתות הביו אלקמיד עלול להשחק במהלך הזמן. לזכות הביו אלקמיד יש לומר כי הוא אינו מעורר תגובות אלרגיות כלשהן.

הסיבוכים שיתכנו כתוצאה משימוש בסיליקון לצורך עיבוי שפתיים כוללים התפתחות של גושים נוקשים, תופעה שנקראת סיליקונומה, שמופיעה אצל עד 10 אחוז מהמטופלים ושקשה לטפל בה. קיים חשש גם מנדידה של סיליקון לאיברים אחרים. הופעה של תגובה אלרגית לסיליקון כתוצאה מהליך עיבוי שפתיים מתרחשת באחד מתוך 5000 מקרים - תופעה נדירה. שיטות חדשות לשימוש בסיליקון לצורך עיבוי שפתיים, כמו הזרקה של כמויות קטנות במרווחי זמן, מפחיתות מאוד את תופעות הלוואי.

עיבוי שפתיים - טיפולים חלופיים נוספים

הזרקת בוטוליניום טוקסין לשפתיים - במקרים מסוימים, כאשר הבעיה אינה נעוצה בשפתיים דקות מידי אלא בשפתיים נפולות, לצורך עיבוי שפתיים ניתן לשקול הזרקה של בוטוליניום טוקסין במקום חומר מילוי.

איפור שפתיים רגיל או איפור קבוע יכול לסייע ביצירת אשליה של שפתיים מלאות יותר, למי שחוששת מההליך הרפואי של עיבוי שפתיים.

פורומים מרפאות אסתטיקה רפואית הדפסה שלח לחבר

לקבלת ייעוץ חינם! בתחום - עיבוי שפתיים







שלח

תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
1. מחירר..
ציפי עמנואל, 06/08/2009