חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ניתוח לשינוי מין


אופטימי, למרות הכל

 
מאת: עדי רונן
יום ראשון, 9 באוקטובר, 2011

קטגוריה: ניתוח פלסטי

עדי רונן פגש את בת זוגו כאשר זו ניגשה אליו אחרי הרצאה. איפה עדי רונן היום, איך הוא רואה את העתיד ולמה למרות הכל, הוא שומר על אופטימיות. פוסט פרידה

אחרי שנתיים של זוגיות, אני ובת הזוג משכנו לכיוונים שונים ונפרדנו. בגיל 27, לאחר הניתוח להורדת השדיים, התחלתי גם לקחת הורמונים גבריים. לפני שהתחלתי לקחת אותם הייתי צריך להגיע להחלטה אחרת - האם ברצוני לשאוב ולהקפיא ביציות. מרגע שמתחילים את לקיחת ההרמונים, ובטח לאחר שעושים ניתוח לשינוי מין, אין דרך חזרה מבחינת היכולת להשתמש בביציות. לאחר התלבטויות החלטתי שלא לשאוב ולהקפיא ביציות. ד”ר וולף אמר לי משהו נכון: “כל ילד שתקבל יהיה שלך”. ההרמונים עשו את השינוי הוויזואלי -הם הצמיחו שיער במקומות “גבריים” ושינו את הקול ואת מראה העור. השינויים האלה שוב גרמו לי להיות על גג העולם.

טיפול לעיצוב איבר מין גברי הוא בעצם סדרה של 5-7 ניתוחים. מתחילים מהוצאת רחם ושחלות, ומתקדמים לשלבים “אסתטיים” יותר, שקשורים לאיבר עצמו ולתפקוד שלו. כל ההליך עולה בסביבות החצי מליון שקלים. את ההליך התחלתי לעבור בגרמניה, שם הניתוחים האלה מאוד נפוצים, בגיל 28, ואני עדיין במהלך הטיפולים.

אופטימי, למרות הכל: עדי רונן, כיום

תדהמה בהרצאה

בת הזוג שלי היום היא מישהי שהגיעה למופע, ולתדהמתי היא הסבירה שהיא באה כי היא מרגישה משהו כלפיי. למרות הישירות שלה היה לה קשה לחשוף את זה, כי היא הייתה נשואה עם שני ילדים. נשארנו חברים למרות הסיטואציה המוזרה, ולי היה דווקא מאוד קל עם העובדה שהיא נשואה - לא ראיתי בחברות איתה משהו שמעבר לידידות עם מישהי שהחמיאה לי, וכך גם לא הייתי צריך להתמודד עם זה. לאחר שנה של חברות היא התגרשה והיום אנו יחד בזוגיות עם שני ילדים קטנים שלה, מדהימים. את הילד הגדול בן ה-7 שיתפנו בהליך שלי להפוך לגבר לאחר התייעצות עם פסיכולוג. ההסברים היו ממקום של “למה לא”, שיבין שאין בכל העניין בושה. מדובר בילד שגולש באינטרנט ומבין הכול, ובשבילנו היה חשוב שהוא לא ייחשף למידע עלי בחוץ, ויחשוב שיש משהו להתבייש בו. המשפחה של בת הזוג שלי קיבלה אותי מיד ומאוד בטבעיות. הם מגיעים להופעה כל הזמן, החשיפה שלהם אליי הייתה רכה בגלל השנה בה אני והבת שלהם היינו ידידים.

משפחות אחרות

רק בגיל 26 הבנתי שיש משפחות אחרות משלי, שמסוגלות לוותר על הילד או הילדה שלהם. זאת הייתה אחת מהסיבות שהתחלתי להרצות. הרגשתי שהמשוואה של החיים שלי יצאה מאיזון והבנתי שזאת המטרה שלי, והיום אני מתפרנס בעיקר מהרצאות לכל מיני גופים.

במופע ואני מספר את הסיפור שלי כמו שעשיתי כאן, כי היום אני במקום בו אני כבר לא חושב על מה שנעשה לי, או “למה דווקא אני”. למרות הכל אני מסתכל על החיים באופטימיות.

 

הבלוג בחסות מרפאת ד"ר יורם וולף, מבכירי הפלסטיקאים בישראל.


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /var/www/html/html/blogs.php on line 437
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות

פוסטים קודמים
 

פוסטים אחרונים
ניתוח לשינוי מין

קטגוריות

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /var/www/html/html/blogs.php on line 271