חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

בלוג ניתוחים פלסטיים

ניתוחים פלסטיים  > בלוג ניתוחים פלסטיים  > בלוג ד"ר מוסקונה   > ניתוח הגדלת חזה   > הגשמת חלום - פרק 6 - ארבעה חודשים אחרי הניתוח

הגשמת חלום - פרק 6 - ארבעה חודשים אחרי הניתוח

 
מאת: מיטל - מגשימה את חלומה
יום שלישי, 27 ביולי, 2010

קטגוריה: ניתוחי חזה

"לא עשיתי הגדלת חזה גדולה מדי - החזה מתאים למידות הגוף שלי, הוא נראה טבעי ופרופורציונלי"

היי! אז עברו 4 וחצי חודשים מאז שעברתי את הניתוח להגדלת חזה. בקטע הוידאו מטה, תוכלו לצפות ולשמוע על תקופת ההחלמה מהניתוח, על החיים שאחרי והחזרה לשגרה ואיך למעשה בכלל שכחתי שעברתי הגדלת חזה.

כל כך מהר חלפו להם 4 חודשים - הזמן טס והחיים עפים! וזה רק גורם לחשוב שאם יש משהו שמפריע לכם בחיצוניות, שממש בא לכם לשנות אותו… אז אל תחכו פשוט תעשו!

אחרי שתעברו את השינוי, בין אם מדובר על הגדלת חזה או כל הליך קוסמטי אחר, תרגישו כל כך טוב שתגידו "איך לעזאזאל לא עשיתי את זה קודם"?

אני שומעת מכל כך הרבה בחורות סביבי וחברות שחולמות לעבור ניתוח פלסטי כזה או אחר אבל דוחות את העניין מכל מיני סיבות, ולכן היה חשוב לי להעביר את המסר הזה. אם זה משהו שמציק לכם נורא, אני כן מעודדת אנשים לקחת את זה צעד אחד קדימה ולעשות את השינוי, ההרגשה לאחר מכן היא באמת חלומית.

ארבעה חודשים אחרי הגדלת חזה

בלי חזיות

בקשר אליי... כבר בשבועיים הראשונים שלאחר הניתוח התרגלתי לחזה החדש שלי. שמחתי לקום בבוקר ולגלות שיש לי חזה גדול, ולא בגלל שאני בהריון או מניקה.

בהזדמנות הראשונה שהייתה לי לאחר הניתוח נכנסתי לחנות בגדי ים וקניתי לעצמי בגד ים יפה וסקסי, וכמה חולצות עם מחשוף בגב - מהסוג שלובשים ללא חזייה.

החזה שלי קיבל מראה טבעי כי לא עשיתי הגדלת חזה גדולה למדי, הוא מתאים בדיוק למידות הפרופורציונליות של הגוף שלי. אני לא מרגישה כאב או אי נוחות כלשהי. לפעמים אני הולכת בלי חזיה ומרגישה פשוט נפלא!

הניתוח תרם המון לביטחון העצמי, אני מקבלת מחמאות רבות ומרגישה שלמה לחלוטין עם עצמי.

תקופה ארוכה חלמתי לעבור הגדלת חזה וידעתי שזה מה שאני רוצה. בזכות ד"ר מוסקונה והצוות הרפואי שלו הצלחתי סוף סוף להגשים את החלום!!!

אוהבת,

מיטל

תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות

פוסטים קודמים