חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ניתוח הגדלת חזה


הגשמת חלום - פרק 5 - חזרה לשגרה

 
מאת: מיטל - מגשימה את חלומה
יום ראשון, 14 במרץ, 2010

קטגוריה: ניתוחי חזה

"ד"ר מוסקונה בחן את החזה היטב ואמר שהתוצאות נראות נהדר: אין שטפי דם והעור נראה בריא וללא כתמים או נפיחויות"

 

ביקורת אצל ד"ר מוסקונה

ביום שישי האחרון, שבועיים בדיוק מיום הניתוח, הוזמנתי לביקורת אצל ד"ר מוסקונה. באותו ביקור גם בוצעה הורדת הפלסטרים מעל התפרים.

כבר במסדרון שמעתי קול מוכר ואז ראיתי את הגר, היועצת המקסימה של ד"ר מוסקונה. מיד התחבקנו והתנשקנו, הגר שאלה לשלומי ואני עדכנתי אותה שהכאב פוחת מיום ליום ושכיף להיות כבר שבועיים אחרי הניתוח. הגר אמרה לי שבעוד שבועיים בכלל ארגיש מעולה.

נכנסתי לחדר הבדיקות וד"ר מוסקונה קיבל את פניי בחיוך. הורדתי את החזיה ואמרתי לו שאני מאוד מרוצה מהתוצאה, הוא מצידו אמר שבאמת יצא לי מדהים. שכבתי על הגב וד"ר מוסקונה הוריד לי את הפלסטרים - זה היה מהיר ולא כואב.

אחר כך ד"ר מוסקונה בחן את החזה היטב ואמר שהתוצאות נראות נהדר: אין שטפי דם והעור נראה בריא וללא כתמים או נפיחויות. קבענו שניפגש שוב בעוד חודש וחצי לביקורת נוספת.

חיבקתי את ד"ר מוסקונה ואמרתי לו שהוא עשה אותי מאושרת ושאני מודה לו מאוד על כך שהגשים לי חלום.

ד"ר מוסקונה חייך ואמר לי: “תיהני, זה מגיע לך”.

לא פלא שכולם מעריצים את ד"ר מוסקונה. הוא לא רק רופא מקצועי ובעל ניסיון רב הוא גם אדם יקר ונדיר. מעטים האנשים שאפשר להרגיש כלפיהם כזאת הערצה והערכה, ורק מי שמכיר את ד"ר מוסקונה מקרוב יכול להבין בדיוק על מה אני מדברת.

 

שבועיים אחרי הניתוח - הורדת תפרים וביקורת
לפני הביקורת

כעבור שלושה שבועות

אני כשלושה שבועות מיום הניתוח והכאב פחת משמעותית. רק כשאני ממש לוחצת על החזה אני מרגישה עדיין אי נוחות קלה, לא להאמין איזה שיפור אחרי 3 שבועות.

אני יכולה להרים ידיים למעלה ולהימתח, יכולה לישון כבר על הצד ולא רק על הגב וזה הרבה יותר כייף ונוח, אני יכולה להרים דברים ובעיקר את ביתי הקטנה שכל כך התגעגעתי להרים אותה ולשחק איתה. אני כבר לובשת חזיות רגילות (בלי ברזלים), אבל ישנה עדיין עם חזיית ספורט.

אני מרגישה בן אדם חדש עם הרבה ביטחון עצמי, מסתכלת על עצמי שעות במראה ועדיין לא מאמינה שזה החזה שלי, ושאני לא עם פוש אפ. החזה ממלא את החזיה עד אפס מקום וההרגשה נפלאה.

כל מי שרק מצייצת לידי שהיא רוצה לעבור ניתוח הגדלת חזה אבל חוששת, אני מייד אומרת לה שזה ממש לא נורא ושזה בהחלט שווה את זה.

נכון שהשבוע הראשון קשה והכאבים חזקים, אבל באמת שהם נסבלים - עובדה שלא לקחתי בכלל כדורים לשיכוך כאבים למעט מה שקיבלתי במרפאה כשהתעוררתי מהניתוח. בבית לא לקחתי אפילו כדור אחד כי באמת שלא היה צורך והכאב היה נסבל.

 

לפני הביקורת

אז מה עוד אני יכולה לספר לכם...?

שאני מחכה כבר ללבוש את הגופיות של עונת הקיץ. ושאני רוצה כבר להשוויץ בים עם בגד ים חדש וחזה מפואר... ושאני חייבת להשתזף. ושאני מאוד מאוד מודה לכם שהקשבתם לי וקראתם את הבלוג שלי, מקווה שנהניתם כמו שאני נהניתי לשתף אתכם בחוויה המדהימה והמאוד אישית שלי.

ותודה ענקית לצוות מרפאות מוסקונה על פרויקט הגשמת חלום, ובמיוחד לאורי מוסקונה, המנכ"ל, על הליווי, התמיכה והמענה לכל שאלותיי.

תודה להגר, היועצת המקסימה, על החברות, ההבנה ועל כך שהיתה שם בשבילי תמיד ולכל דבר.

ותודה ענקית ואין סופית לאחד והיחיד, ד"ר רוני מוסקונה, על יצירת המופת המושלמת שתישאר איתי לשנים רבות.

 

אחרי הביקורת והורדת הפלסטרים
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
3. אפשר לדבר איתך באופן אישי
מפוחדת, 17/03/2010
2. פשוט מדהים
נדיה ע., 15/03/2010
1. איזה מרגש הוידאו
יעל, 15/03/2010

פוסטים קודמים