חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ניתוח הגדלת חזה


הגשמת חלום - חלק 1 - איך הגעתי לכאן

 
מאת: מיטל - מגשימה את חלומה
יום חמישי, 18 בפברואר, 2010

קטגוריה: ניתוחי חזה

"אני בטוחה שלכל אחת מאיתנו יש משהו שהיא הייתה רוצה לשנות מבחינת המראה החיצוני שלה. אני מקנאה באלו שהתברכו בחזה גדול ושופע".

שמי מיטל, בת 32, נשואה ואמא לשתי בנות מקסימות. אני בחורה מאוד נאה עם מבנה גוף טוב, אין תלונות בעניין הזה. אבל יש משהו שתמיד רציתי, וזה חזה גדול יותר ממה שיש לי. תמיד הערצתי בנות עם חזה גדול ושופע, זה המראה הכי יפה ונשי בעיני אצל כל אישה.

כבר בגיל ההתבגרות, בזמן שלכל הבנות כבר התחיל לגדול החזה, אני נשארתי שטוחה. כל הבנות כבר הלכו עם חזיות ולי לא היה מה למלא שם. הזמנים היו אחרים ולא היה מבחר של חזיות מרופדות כמו היום, כל הבנות התפארו במבחר החזיות תחרה שלהן ואני נותרתי מחוץ לחוויה הזאת. גם כשהבנים משכו לבנות בחזייה...לי לא היה במה למשוך.

גם כשהחזה התחיל לצמוח לי, זה עדיין לא היה החזה הגדול שתמיד חלמתי עליו. ההרגשה שליוותה אותי תמיד הייתה שיום אחד החזה שלי יגדל, כבר בגיל צעיר אמרתי לאמא שלי שאני רוצה לעבור ניתוח להגדלת החזה, אבל אמא שלי לא התייחסה לזה ברצינות ואמרה: תחכי, את עוד ילדה קטנה".

הזמנים של פעם לא היו כמו הזמנים של היום, בהם ניתוחים פלסטיים הם כאלה פופולאריים.

היום זאת לא בושה לעבור ניתוח קוסמטי שיגרום לך להרגיש הכי טוב עם עצמך, שיעלה לך את הביטחון העצמי וייתן לך להרגיש מושלמת.

כל אחת מאיתנו מסתכלת תמיד על מה שהיא מעריצה ואוהבת. יש נשים שמנות שמסתכלות על הרזות בקנאה, יש נשים עם אף גדול שמסתכלות על אף קטן בקנאה, יש כאלה שיש להן קמטים והיו רוצות עור חלק ויפה, יש כאלה שיש להן בטן גדולה והן מסתכלות על בטן שטוחה בקנאה. אני בטוחה שלכל אחת מאיתנו יש משהו שהיא הייתה רוצה לשנות מבחינת המראה החיצוני שלה.

אני מקנאה באלו שהתברכו בחזה גדול ושופע.

 

תמונה שלי לפני הניתוח

"הנקה מלאה וממושכת"

אני עובדת במקום עבודה דינמי ומאתגר, כיף לי לקום כל בוקר, אני תמיד מקבלת מחמאות על איך שאני נראית, אבל בתוך תוכי אני מרגישה שמשהו חסר כדי שהמראה שלי יהיה מושלם. כשדיברתי על כך לראשונה עם חברותיי הן אמרו לי: "את לא נורמאלית, יש לך חזה מדהים". הן אמרו שהחזה שלי לא קטן ולא גדול, ושאני ממש לא צריכה ניתוח הגדלת חזה. אך כנראה שהרצון שלי חזק יותר.

עברתי 2 לידות והנקתי את שתי הבנות שלי הנקה מלאה וממושכת. אמנם החזה שלי נשאר מוצק, אך הוא הצטמק ונהיה קטן יותר. כך שאם אי פעם רציתי חזה גדול יותר, אני עכשיו משתוקקת לזה יותר מתמיד.

נכון שאני בחורה צעירה וכל החיים עדיין לפניי…תודה לאל. אבל יש לי את התחושה שאם זה לא יקרה עכשיו אז אולי זה לא יקרה לעולם. אין מה לעשות, החיים לא קלים וההוצאות הכספיות רק הולכות וגדלות. הילדים תופסים מקום חשוב וסדר העדיפות משתנה. אני לא יכולה בכלל לחשוב על הוצאה כמו ניתוח חזה, כשיש ילדים ומשכנתא מטורפת.

 

תמונת פרופיל לפני הניתוח

מה יש לי להפסיד?

גדלתי להורים שלצערי הסתבכו כלכלית ונותרו בלי-כל. כבר מגיל צעיר נאלצתי לדאוג לעצמי. חשוב לי לתת לילדיי את כל מה שהוריי לא יכלו לתת לי, גם אם זה אומר לוותר על החלום שלי. הבעיה היא שאני רוצה משהו באופן כל כך חזק עד שזה כמעט בלתי נשלט . כל כתבה או לינק באינטרנט שמפנה אותי לנושא של ניתוח להגדלת חזה מייד שובה את ליבי ואני נמשכת לשם כמו מגנט.

וכך למעשה הגעתי לפרויקט "הגשמת חלום" של ד"ר מוסקונה. את ד"ר רוני מוסקונה לא הכרתי אישית לפני כן, אך את השם הזה כבר שמעתי מהרבה נשים וגברים שעברו אצלו ניתוחים פלסטיים ושיבחו את שמו ברמות הכי גבוהות שיש.

חשבתי לעצמי: "פרויקט הגשמת חלום... מה זה אומר? יש איזשהו סיכוי קטן שאני אוכל להגשים את החלום שלי עכשיו? יש סיכוי שאני אעבור ניתוח להגדלת חזה ועוד ללא עלות? יהיה לי חזה מושלם כמו שתמיד חלמתי?"

כל מי שמכיר אותי היטב יודע שאני האחרונה שמאמינה בהגרלות או בכל דבר שקשור לזכיות. מעולם לא זכיתי בכאלה דברים ואני דיי סקפטית בנושא. למרות זאת החלטתי למלא את הפרטים ולשלוח את סיפור החיים שלי, כי מה יש לי להפסיד?

כך התגלגלו הדברים ומצאתי את עצמי כותבת את סיפורי האישי - מדוע דווקא לי מגיע לזכות בניתוח להגדלת חזה. היה לי ברור שיש הרבה מאוד מועמדות ושהסיכוי שלי קלוש, אז לא הרשתי לעצמי לפתח ציפיות גדולות בנושא. למרבה הפלא, כעבור שבוע התקשרו לבשר לי כי אני מוזמנת לפגישה עם אורי מוסקונה, המנכ"ל.

 

תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
13. זכית דר מוסקונה הוא אחד הטובים בארץ
רויטל, 07/03/2010
12. לרוני ...
מעיין, 05/03/2010
11. אני גם רוצה לעבור ניתוח להגדלת חזה
חן, 26/02/2010
10. לפי דעתי
זהבית, 25/02/2010
9. מסכימה עם 6
אתי, 25/02/2010
8. שמעתי המלצות
מוסקונה, 24/02/2010
7. יש אנשים שיש להם מזל
רונית, 24/02/2010
6. לא הייתי נוגעת
ריקי, 23/02/2010
5. איזה מרגשששש נשמע כמו חלוםםםם
ליאת, 23/02/2010
4. מדהים שיהיה בהצלחה
יעל, 21/02/2010
3. איזה כיף לה גם אני רוצה
רויטל, 21/02/2010
2. ואוו כמה רציתי לזכות בזה שיהיה לך בהצלחה
ליאת, 21/02/2010
1. סיפור מדהים איזה כיף לך!
טלי, 21/02/2010


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /var/www/html/html/blogs.php on line 457