חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

מנתח פלסטי

ניתוחים פלסטיים  > בלוג ניתוחים פלסטיים  > מנתח פלסטי   > אימא יקרה לי – ספרות ילדים וכירורגיה פלסטית

אימא יקרה לי – ספרות ילדים וכירורגיה פלסטית

 
מאת: פרופסור אברהם ברוכין
יום שלישי, 21 באפריל, 2009

קטגוריה: ניתוח פלסטי

מה מסבירים לילד כאשר אימא עוברת ניתוח פלסטי? הכל בספר חדש מאת מנתח פלסטי.

"ילדים זה שמחה", אומר הפתגם הידוע, אך מי שם לב לעצב האימהות לאחר ההריון והלידה? באופן לא מפתיע, שואפות רבות מהאימהות לחזור למראן הראשוני, במיוחד לאחר תקופת ההריון הלא קלה, שמלווה בעליית משקל ולעיתים בחוסר בטחון, תסכול, הרגשת דחייה וחוסר מוטיבציה. תחושות אלה צפות בעיקר במקומות עבודה, בהן לא ניתן להסתיר את עצם ההריון. חזרה למראה הראשוני שלפני ההריון נותנת לאימהות תחושת ביטחון וחיזוק.

לאחרונה פורח ברחבי העולם, ובמיוחד בארה"ב, טרנד חדש בשם "Mommy Makeover", או בעברית: אוברול האמהות. למעשה, מדובר במכלול של טכניקות כירורגיה פלסטיות מוכרות וידועות המשולבות יחד: שאיבת שומן, מתיחת בטן, הרמת עפעפיים, הגדלת או הקטנת חזה ושאר תוספות. הכל בעסקת חבילה ובזמן קצר. חלק מהצלחתו המסחררת של טרנד זה מיוחסת לעובדה, שנשים רבות כיום יולדות בגיל מאוחר יחסית: אחרי הלימודים, פיתוח קריירה ומעמד מקצועי לצד ההצלחה העסקית המלווה באלה.

מיכאל זלצהאוור ( MICHAEL ZALZHAUER), מנתח פלסטי מבל הרבור, פלורידה, שם לב שאמהות רבות באות להתייעצות במרפאתו כאשר הן מלוות בתינוקות וילדים. תחילה החזיק זלצהאוור בקליניקה שלו צעצועים, ממתקים ומדבקות מיוחדות לילדים המתלווים למטופלותיו, עד שצץ במוחו רעיון: כתיבת ספר לילדים, המסביר בציורים ובשפה פשוטה את תהליכי ההחלמה, השינויים שיעברו על האימא אחרי הניתוחים והסיבות להם. כך לדעתו יפוגו הפחדים והחששות של הילדים, שהם כידוע רגישים מאד לכל שינוי נפשי או חיצוני באם. התוצאה היא פרסום הספר “My Beautiful Mom” ("אמי היפה").

התוצאה

המחבר שיער שפרסום הספר עלול ליצור סערה, בטענה שהוא יוצר מניפולציה על ילדים ומשריש סגידה ליופי. לטענתו, לא זו מטרת הספר. הספר, לדברי זלצהאוור, נועד לספק להורה, האמור בכל מקרה לעבור את הטיפול, כלי הסברה לילדיו, וזאת בשפה שילדים מבינים. הספר אמור לעזור לו להכין כראוי את בני משפחתו, ובעיקר את הצעירים שבהם, עם השינויים הצפויים.

יש גם דרך אחרת להסביר לילדים...

אמא ושתי בנותיה עוברות ניתוחים פלסטיים

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /var/www/html/html/blogs.php on line 437
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /var/www/html/html/blogs.php on line 457