חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

מנתח פלסטי

ניתוחים פלסטיים  > בלוג ניתוחים פלסטיים  > מנתח פלסטי   > בשורה טובה למחפשי שיטות לא פולשניות להעלמת קמטים

בשורה טובה למחפשי שיטות לא פולשניות להעלמת קמטים

 
מאת: פרופסור אברהם ברוכין
יום שבת, 2 במאי, 2009


בשורה פחות טובה ליצרני הבוטוליניום טוקסין וחומרי מילוי למיניהם. נוגדי - RHAAMM בדרך! מחקרים במעבדות ברקליי רומזים כי חלבון בשם RHAAMM עשוי לסייע להעלמת קמטים, הצערת העור והפחתת שומנים באיברים פנימיים.

במידה והמחקרים יוכחו כמעשיים, יתכן ויום יבוא ונוגדי החלבון, ששמו RHAAM, יתפסו את מקומם של ניתוחי מתיחת הפנים והבטן, הזרקות הבוטוליניום טוקסין וחומרי המילוי השונים על כל תופעות הלוואי.

מינה ביסל, ביולוגית ממעבדות ברקליי ופרופ' אוה טורליי, אונקולוגית מאוניברסיטת מערב אונטריו, חקרו את RHAAMM (ר"ת - Receptor for Hyaluran Mediated Motility) - מדובר בחלבון המפקח על תאי השומן שבעור בזמן ריפוי פצע. מסיבה כלשהי, בין עם חיתוך או התקף לב, ידוע כי הפרשת יתר של החלבון, גורמת לזירוז התפשטות סרטני שד, מעי וקיבה.

עם הזדקנות גופנו, השכבות התת-עוריות מתדלדלות, כך שאינן תומכות עוד בשכבות שמעליהן (האפידרמיס והדרמיס) התוצאה - קמטים וריפיון. החוקרות גילו כי ביטול השפעת החלבון, ע"י נטרול הגן המפעיל אותו או בעזרת חוסמי פעולת החלבון עצמו, מביאה להאצת שיקום תאי השומן התת עורי, האובד בתהליך ההזדקנות ובו זמנית מונע הצטברות שומן באיברים פנימיים. יתכן וניתן יהיה ליישם טכניקה זו לשיקום מראה העור כתוצאה מהזדקנות, ניתוחים וחבלה.

בניגוד להזרקות חומרי מלוי, בוטוליניום טוקסין ודומיו, הדורשות אחזקה קבועה ושוטפת ע"י הזרקות חוזרות, אפקט נוגדי ה- RHAAMM הוא לטווח ארוך ואינו גורם לשיתוק שרירים - הפוגע בהבעה. אפקט בלימת הצטברות שומן באיברים פנימיים יכול גם לסייע בהשמנת יתר, מחלות לב, סכרת, ריפוי צלקות וכוויות ועוד.

הזמן יגיד...

תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות

פוסטים קודמים