חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

ניתוחי בטן באסתטיקה

ניתוחי בטן  
מנתחים פלסטיים
פורום ניתוחים פלסטיים

    מרפאות נבחרות

ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על טיפול להרמת גוף?

הכנסו לשאלון וגלו!


עיצוב הגוף

ניתוחים פלסטיים   > ניתוחי בטן  > עיצוב הגוף  > עיצוב וחיטוב הגוף בניתוח
לפורום בנושאלוח מרפאות

לקבלת ייעוץ חינם

בתחום ניתוחים לאחר הרזיה
לקבלת יעוץ שלח טופס

עיצוב וחיטוב הגוף בניתוח

 
שיתוף פייסבוק

כיצד מתבצעת טכניקת עיצוב וחיטוב הגוף בניתוח הרמת גוף, מתי נדרש ניתוח פלסטי אחד ומתי סדרת ניתוחים ומהן ההכנות לקראת עיצוב הגוף בניתוח? כל המידע לפניכם

מאת: צוות אתר "אסתטיקה"

ניתוח עיצוב וחיטוב הגוף - ההכנות

עיצוב הגוף בטכניקת הרמת גוף הוא הליך לא פשוט במיוחד, ולא כל אחד יכול לעבור אותו. סדרת הבדיקות שיש לעבור מותאמת אישית לכל מטופל ומטופל. היא כוללת ראיון ובדיקה פיזית ראשונית, ולאחר מכן בדיקות שונות על מנת להעריך את הסיכון הנשקף למטופל בהרדמה ובבמהלך ביצוע ניתוחי עיצוב וחיטוב הגוף ואת מצבו הבריאותי.

כדי שמטופל יעבור ניתוח עיצוב וחיטוב הגוף בשיטת הרמת גוף בצורה טובה ומוצלחת, מצבו התזונתי טרם הניתוח צריך להיות טוב. כשמדובר באנשים שאיבדו משקל רב, פעמים רבות קיימים חסרים שונים בגופם כגון חוסר בחלבונים ובויטמינים, מצב של אנמיה כתוצאה של מחסור בברזל וכן הלאה. מטופלים אחרים סובלים מבעיות רפואיות כגון סכרת ומחלות לב.

אם יוחלט כי ניתן לנתח את אותם המטופלים עם בעיות רפואיות או חסרים תזונתיים, תבנה להם תוכנית טיפול לצורך איזון מחלות הרקע והשלמת החסרים, בטרם יבוצע עיצוב וחיטוב הגוף בניתוח הרמת גוף. כמו כן יינתנו הנחיות אישיות מיוחדות לכל מטופל ומטופל ביניהן הימנעות מחשיפה לשמש, הימנעות מעישון בשבועות שלפני הניתוח והפסקת שימוש בתרופות מסוימות.

עיצוב וחיטוב הגוף בניתוח הרמת גוף - מהלך הטיפול

ניתוח הרמת גוף לצורך עיצוב וחיטוב הגוף יכול להתבצע, כאמור, בניתוח אחד או בסדרה של ניתוחים פלסטיים. הפיתוי להשלים את עיצוב הגוף בניתוח אחד הוא גדול, אך צריך לזכור שככול שהניתוח ארוך ומורכב יותר, הסיכון בו משמעותי יותר. לכן לא כל מנתח יסכים לאחד את כל הטיפולים לניתוח אחד, וודאי שלא לכל מטופל.

ניתוח עיצוב וחיטוב הגוף שבו מבצעים הרמת גוף מלאה אורך שעות רבות - בדרך כלל עד שבע שעות, אך לעתים גם עשר שעות ויותר. הניתוח נערך תחת הרדמה מלאה, ודורש בשל מורכבותו צוות מיוחד של רופאים ואחיות, והערכות מיוחדת של המרכז הרפואי.

ההליכים הנכללים לשם עיצוב וחיטוב הגוף בטכניקת הרמת גוף משתנים בהתאם לצרכי המטופל. בדרך כלל הם כוללים מתיחת בטן, הרמת ישבן עיצוב ירכיים חיצוניות, ולעתים גם מתיחת ירכיים (עיצוב ירכיים פנימיות). מטרת כל אחד מההליכים הללו היא להפטר מעור ורקמות מיותרות באזור המטופל ולעצב אותו מחדש. גם שאיבת שומן עשויה להיכלל בהליך, אולם רק כאשר מדובר בכמויות שומן קטנות. מנתחים מסוימים מעדיפים להפריד לגמרי בין הסרת שומן לניתוחי הרמת גוף, כדי להקטין סיכונים. אם שאיבת שומן תשולב בכל זאת בניתוח, היא תתבצע כמובן לפני הסרת עודפי העור.

במהלך ניתוחי עיצוב וחיטוב הגוף בשיטת הרמת גוף, מטופלים האזורים השונים בזה אחר זה. תחילה מוסרים בכל אזור ואזור העור והרקמות העודפות, בהתאם לסימונים שנעשו לפני הכניסה לניתוח. בעת מתיחת בטן מוסרים פעמים רבות גם עודפי עור מהגב התחתון, וכך מעוצב גם אזור זה. בהסרת עור עודף מאזור הישבנים נעשה החיתוך לרוב בקפלי הישבן. אם נדרש גם קיצור של שריר באזור, הופך הניתוח למורכב יותר. בשלב הבא, ובמידה והדבר נדרש, מהודקים השרירים שהוסתרו תחת העור. אם יש צורך בתיקונים ברקמת השריר, למשל במקרה של בקע בבטן, ניתן לבצע אותם בהזדמנות זו. לאחר מכן נמתחות רקמות העור והשומן שנותר מעל האזור המטופל- במתיחת הבטן נמשך העור לכיוון הגב, ואילו בעת מתיחת ירכיים חיצונית וישבנים נמתח העור מעלה.

לפני תפירת המקום, נעשים בו תיקונים אסתטיים אחרונים. מתיחת בטן למשל, דורשת לעתים תיקון במיקום הטבור, בהתאם למבנה החדש שנוצר. לבסוף נתפר המקום באופן שיותיר צלקות מינימאליות, בדרך כלל תוך שימוש בתפרים שנספגים מעצמם ואין צורך להסירם. חלק מצינורות הניקוז שהוחדרו בניתוח נשארים בגוף, ויוצאו רק כעבור מספר ימים.

כאשר בוחרים לבצע עיצוב וחיטוב הגוף בטכניקת הרמת גוף במספר ניתוחים שכל אחד מהם מבוצע תחת הרדמה ונמשך מספר שעות יש לכך מספר יתרונות על פני ניתוח אחד ארוך. היתרונות העיקריים הם החלמה מהירה יותר מכל ניתוח והקטנת הסיכון הבריאותי בכל אחד מהם. עם זאת, זמן ההחלמה המצטבר עשוי להיות ארוך יותר, משום שנדרש פרק זמן נפרד להתאוששות מכל הליך. חסרון נוסף הוא כמובן התמשכות ההליך ודחייה של התוצאות הסופיות. הבחירה במספר הניתוחים שיתבצעו במהלך הליך הרמת גוף תלויה במצבו הרפואי של המטופל, באופי הבעיה האסתטית ואם ניתן- גם ברצונו האישי.

פורומים מנתחים פלסטיים הדפסה שלח לחבר

לקבלת ייעוץ חינם! בתחום - ניתוחים לאחר הרזיה







שלח

תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות