חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

ניתוחי בטן באסתטיקה

ניתוחי בטן  
מנתחים פלסטיים
פורום ניתוחים פלסטיים

    מרפאות נבחרות

ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על טיפול שאיבת שומן?

הכנסו לשאלון וגלו!


ניתוחים לעיצוב הגוף לאחר הרזיה

ניתוחים פלסטיים   > ניתוחי בטן  > עיצוב הגוף  > ד"ר טלי פרידמן מסבירה על ניתוחים לעיצוב הגוף לאחר הרזיה
לפורום בנושאלוח מרפאות

לקבלת ייעוץ חינם

בתחום ניתוחים לאחר הרזיה
לקבלת יעוץ שלח טופס

ד"ר טלי פרידמן מסבירה על ניתוחים לעיצוב הגוף לאחר הרזיה

 
שיתוף פייסבוק

האימרה "התאמת החליפה למטופל" הנה המוטו המדריך אותנו, שכן הטיפול הניתוחי חייב להתאים לא רק לבעיה האסתטית האובייקטיבית של המטופלת אלא בעיקר לשאיפותיה מעצמה

מאת: ד"ר טלי פרידמן

למרות שכבר לפני 20 שנה יצאו המחקרים הראשונים שהסיקו שהטיפול היעיל העיקרי בהשמנת יתר הנו הטיפול הניתוחי (ניתוחי הרזיה), אלו הפכו לקונצנזוס רק בחמש השנים האחרונות כאשר אלפי ישראלים מנותחים מדי שנה ומצליחים להשיג ירידה נכרת במשקל, עליה חלמו כל חייהם.

במקביל להצלחת הניתוחים, עמם אין ויכוח, ישנם מטופלים רבים אשר נהנים מירידה מוצלחת במשקל ושפור במצבם הבריאותי, אך סובלים מעודפי עור גדולים הנותרים לאחר הרזיה משמעותית.

"יש להבין שקיים שוני בין עודפי העור שאנו רואים לאחר ירידה נכרת במשקל, לבין עודפי עור לאחר הריונות. אם בעבר היינו נדרשים לטפל באזורים נקודתיים כמו הבטן והחזה, אשר משתנים עקב לידות, הרי שהיום הבעיה האסתטית השכיחה בקרב מטופלים רבים הנה לרוב היקפית. מטופלת לאחר ירידה של 50 ק"ג במשקל תסבול מבעיה אסתטית מורכבת כמו עודפי עור היקפיים באזור הבטן, ירכיים צידיות, צידי האגן המותניים והעכוז. במצב כזה מתיחת בטן סטנדרטית אינה הטיפול הנכון, משום שמטפלת רק בחלק מהבעיה. הטיפול המתאים חייב להתייחס לעודף כולו, ולטפל בבעיה ב-360 מעלות. הניתוח נקרא הרמת פלג גוף תחתון או מתיחת בטן היקפית והישגו האדיר הנו שמעצבים את כל היקף המטופלת בו זמנית: הבטן, המותניים, הירכיים הצידיות, צידי האגן והעכוז, במחיר של צלקת היקפית המוסתרת תחת ההלבשה התחתונה." מסבירה ד"ר טלי פרידמן.

אמנם האינדיקציה לניתוח עשויה להיות רפואית, תפקודית ואסתטית בו זמנית אצל מטופלים רבים, אולם השפור האסתטי המדווח הנו כל כך משמעותי, כאשר מטופלים רבים מדווחים על ירידה של מספר מידות במכנס לעיתים, שלא לדבר על שינוי נכר בפרופורציות, עור מתוח מהחזה ומטה וגוף חטוב.

המעניין הוא שגם נשים ללא הסיטוריה של ירידה במשקל, אלה כאלו שהיו רזות והעלו הרבה יחסית בהריונות מבקשות לעיתים קרובות שפור היקפי וניתוח הבודי ליפט הנו הפתרון המתאים לשאיפותיהן האסתטיות.

מיכל, בת 36, מעידה על כך שלא שמעה על קיומו של הניתוח עד שהגיעה לייעוץ ראשוני, ומיד התלהבה. "התלהבתי בעיקר מהשיפור הסימולטני בבטן, בירכיים הכבדות והצנוחות שהיו לי כל השנים ומהרמת העכוז. והכל במחיר של צלקת דקה מתחת לתחתון. מבחינתי, המרתי עור עודף מלא סמני מתיחה, בצלקת עדינה שהעלימה את העודף הגדול ואפשרה לי להיות חטובה כפי שלא הייתי מעולם."

כיצד נדע מהו הניתוח המתאים לנו?

כיום הכירורג הפלסטי יכול לשפר למעשה כל אזור בגוף, תרתי משמע. יחד עם זאת, חשוב לפנות לייעוץ מקצועי איכותי אצל כירורג פלסטי מומחה, אשר יעריך את היקף הבעיה האסתטית יחד עם השאיפות האסתטיות של המטופלת. האימרה "התאמת החליפה למטופל" הנה המוטו המדריך אותנו, שכן הטיפול הניתוחי חייב להתאים לא רק לבעיה האסתטית האובייקטיבית של המטופלת אלה בעיקר לשאיפותיה מעצמה, לתפישה האסתטית שלה ולבשלותה למחיר של צלקת, עדינה ככל שתהא" מוסיפה ד"ר פרידמן.

באדיבות ד"ר טלי פרידמן

פורומים מנתחים פלסטיים הדפסה שלח לחבר

לקבלת ייעוץ חינם! בתחום - ניתוחים לאחר הרזיה







שלח

תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
1. ד"ר פרידמן המדהימה
חיה בנאבו, 28/11/2012