חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

ניתוחי פנים באסתטיקה

ניתוחי פנים
מנתחים פלסטיים
פורום ניתוחים פלסטיים

    מרפאות נבחרות

ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על ניתוח אף?

הכנסו לשאלון וגלו!


חדשות ניתוחי אף

ניתוחים פלסטיים   > ניתוחי פנים  > חדשות ניתוחי אף  > ניתוחי אף – חידושים אחרונים
לפורום בנושאלוח מרפאות

ניתוחי אף – חידושים אחרונים

 
שיתוף פייסבוק

האם ייתכנו עוד חידושים באחד מהניתוחים הוותיקים ביותר בעולם? ניתוח אף – דברים שלא ידעתם.

מאת: צוות אתר אסתטיקה

ניתוחי אף נחשבים לתחום שמרני יחסית של ניתוחים פלסטיים: מדובר בסוג הוותיק ביותר בתחום הניתוחים הפלסטיים, שמבוצע באזור רגיש, שקרוב למוח וממוקם במרכז הפנים. למרות השמרנות, חומרים חדשים שעוברים אישור בתוספת ניסיון מצטבר של שנים, מביאים לחידושים גם בתחום של ניתוחי אף. חלק מהחידושים עדיין לא הגיעו לארץ, ומוצעים במרפאות בארצות הברית בלבד.

למי שעדיין לא התעורר משנות השמונים, ניתוחי אף כבר מזמן לא מסתיימים באף כפתור קטן וסולד. אם רק היה אפשר לעשות את זה בלי להישמע יומרניים מדי, המנתחים לא היו מזכירים את המילה ניתוח בהקשר של ניתוח אף אלא קוראים לזה עיצוב אף. בפועל, זה מה שהם עושים: מעצבים את האף בהתאם למראה הפנים. מי שמפחד שאחרי שתרד הנפיחות יתגלה אף פצפון, יכול להפסיק לדאוג – במידה ומדובר במנתח מיומן, האף יעוצב על פי בקשה, לא גדול מדי, לא קטן מדי ומתאים למבנה הפנים, עצמות הלחיים, הסנטר וכו'.

ניתוחי אף – חייבים לשבור?

כחלק מגישה כוללת יותר, בהרבה מקומות כבר לא מדברים על ניתוחי אף אלא על שינוי צורת האף ללא ניתוח. זה נשמע בלתי אפשרי, אבל מסתבר שזה קיים – ד"ר אלכסנדר ריבקין שמתגורר, איך לא, בלוס אנג'לס, המציא שיטה המבוססת על חומר דמוי קלציום הנקרא Radiesse. כיוון שהקלציום מצוי בעצמות, החומר לא נדחה על ידי הגוף ועד היום לא עורר תגובות אלרגיות כלשהן. בהליך פשוט וקצר שאורך כרבע שעה, נמרחת משחה מרדימה על האף והחומר מוזרק למקומות בהם קיימים שקעים, על מנת לתקן אף בעל מראה שבור, לא פרופורציוני לפנים או לא סימטרי. החידוש האמיתי הוא לא בחומר עצמו אלא בתפיסה המהפכנית – ניתוחי אף לא בהכרח צריכים להקטין את האף, וגם כשלמעשה מגדילים אותו אפשר להשיג מראה הרמוני יותר, ולקבל אף יפה יותר. החיסרון היחידי שנראה כרגע בשיטה הזו הוא אורך החיים של השינוי שמושג בעזרתה: ניתוחי אף מחזיקים מעמד לכל החיים, בעוד כאן מדובר בשינוי שתופס לשלוש שנים במקרה הטוב, שלאחריהן יש צורך לחזור על הפעולה שוב. לסלבריטיז ההוליוודים, שכידוע מתגוררים בלוס אנג'לס, זה דווקא יתרון: ידוע שהם אוהבים לגוון ולרענן את המראה אחת לכמה זמן, לכבוד תפקיד חדש או מתוך שעמום.

ניתוחי אף – מספיק ניתוח אחד?

ואם כבר בסלבריטיז עסקינן – כדאי שתדעו שמייקל ג'קסון הוא לא היחיד שעבר מספר ניתוחי אף. לא סוד שג'ניפר אניסטון, למשל, עברה כבר 3 ניתוחי אף מאז הכרנו אותה ב'חברים'; בעוד קמרון דיאז הסתפקה בשני ניתוחי אף, ועיבוי שפתיים אחד. התאומות הלוהטות אשלי ומרי-קייט אולסן, כולן בנות 23, עברו ניתוחי אף במקביל, כדי לשמור על הדמיון ביניהן. למעשה, אין כמעט כוכבת, זמרת ואפילו דוגמנית שלא עברה ניתוח פלסטי אחד או כמה ניתוחי אף: הילארי דאף, שאקירה, ג'יזל, סקרלט ג'והנסון, אנג'לינה ג'ולי, והרשימה עוד ארוכה. מנותחת טרייה: איימי ווינהאוס.

ניתוחי אף אפשר לעשות בשלבים, אם יש מספיק כסף וכשרוצים להשיג שינוי הדרגתי במראה. אבל יש כאלה שמוצאים את עצמם עוברים ניתוח שני לא מבחירה, אלא בגלל תוצאה מאכזבת. בניו יורק טיימס פורסמה באוקטובר האחרון כתבה על ניתוחי תיקונים, שמוצעים על ידי המנתחים. על פי העיתון, שני הניתוחים המועדים ביותר לביצוע חוזר שנועד לתיקון הם ניתוחי אף ומתיחת פנים. מספרים רשמיים אין, אבל על פי הפרסומים באתרים שמציעים ניתוחים חוזרים, מדובר בתופעה נפוצה. הסיבות לביצוע חוזר של ניתוחי אף הן מגוונות. מצד אחד אין אפשרות לדעת מראש כיצד יתאחה ויתרפא המקום, ועד כמה חזק המבנה החדש: הסחוס עלול להיות חלש מדי או עבה מדי, והעור עשוי להתלות מעל ברפיון. מצד שני, קורה שהמטופלים עצמם מתחרטים, ומרגישים שאיבדו מאפיין חשוב בפניהם. גם בארץ לא קשה למצוא מנתחים שמציעים ניתוחי אף חוזרים, שמטרתם תיקון. אחת ההצעות שעולות בכתבה למזעור התופעה היא התאמת ציפיות מראש, בין המטפל למטופל: מצד אחד, מסירת מידע מדוייק ונכון למטופל בקשר לאפשרויות השינוי שמציעים ניתוחי אף – ומצד שני, שיתוף פעולה מלא מצד המטופל: תיאור הציפיות והתאמתן למציאות.

פורומים מנתחים פלסטיים הדפסה שלח לחבר
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
2. לרעות - יותר מסוכן לנסוע בכביש
טליה, 21/07/2010
1. אף גבוהה שבור ועם עצם בולטתת
רעות, 31/12/2009