חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

ניתוחי פנים באסתטיקה

ניתוחי פנים
מנתחים פלסטיים
פורום ניתוחים פלסטיים

    מרפאות נבחרות

ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על ניתוח אף?

הכנסו לשאלון וגלו!


חדשות ניתוחי אף

ניתוחים פלסטיים   > ניתוחי פנים  > חדשות ניתוחי אף  > ניתוח אף - אחד השלבים לשינוי מין אצל טרנסקסואלים
לפורום בנושאלוח מרפאות

ניתוח אף - אחד השלבים לשינוי מין אצל טרנסקסואלים

 
שיתוף פייסבוק

בין הניתוחים הרבים שהטרנסקסואלים עוברים, שמור מקום חשוב גם לניתוחי האף שיכולים לשנות את מראה הפנים כולו

מאת: צוות אתר "אסתטיקה"

טרנסקסואלים הם גברים או נשים אשר שואפים לשנות את מינם. הם חשים כי סימני המין שלהם אינם תואמים את זהותם המגדרית, כלומר, הם למעשה לכודים בגוף שאינו תואם את מינם האמיתי ושואפים לשנות את מראם החיצוני מאישה לגבר או להיפך. הטרנספורמציה אינה קלה וכוללת ניתוחים פלסטיים ושינויים רבים – נטילת הורמונים, ניתוח לשינוי מין, שינוי הקול וכו'. בין הניתוחים הרבים שהטרנסקסואלים עוברים, שמור מקום חשוב גם לניתוחים פלסטיים כגון ניתוח אף שיכולים לשנות את מראה הפנים – לעדן אותו למראה נשי יותר, או לגרום לו להראות מחוספס וגברי יותר.

מחקר בריטי בנושא זה, עקב אחר 12 מטופלים אשר עברו ניתוחים לעיצוב האף במסגרת השינוי מגבר לאישה. מן הממצאים עולה כי לניתוחי אף משקל משמעותי בשינוי המין- הן בשל תרומתם ליצירה של מראה פנים נשי, והן בשל השפעתם על התפיסה של המטופלים את עצמם מבחינה מגדרית.

כאשר מבוצע ניתוח אף במסגרת שינוי מין לאישה, מטרת ההליך היא ליצור מראה אף נשי יותר, באמצעות הקטנתו ושינוי הזוית שלו. במחקר הנוכחי, כל המטופלים שנבדקו עברו את הטיפול מבלי שנגרמו לאפם נזקים תפקודיים כלשהם. רובם הגדול של המשתתפים במחקר היה מרוצה מהתוצאות האסתטיות של הניתוח.

על פי ה "washingtonpost", החוקרים העריכו כי כל המשתתפים זכו לאף אשר נראה נשי יותר בעקבות הניתוח. משתתף אחד בלבד במחקר לא היה מרוצה מהמראה הסופי, אולם 11 המשתתפים האחרים במחקר דיווחו על שביעות רצון גבוהה מהתוצאות.

גם בביקור המעקב, שנה מניתוח האף, נשמרה אצל אותם המטופלים רמה גבוה של סיפוק ביחס לתוצאות. חמישה נבדקים אפילו ציינו שמבחינת התפיסה של עצמם כנשים, ניתוח האף היה אחד מהצעדים המשמעותיים ביותר שעברו.

פורומים מנתחים פלסטיים הדפסה שלח לחבר
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות