חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

ניתוחי פנים באסתטיקה

ניתוחי פנים
מנתחים פלסטיים
פורום ניתוחים פלסטיים

    מרפאות נבחרות

ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על ניתוח אף?

הכנסו לשאלון וגלו!


חוויות ניתוח אף

לפורום בנושאלוח מרפאות

החוויה של עמית

 
שיתוף פייסבוק

"קיבלתי תגובות נלהבות והכי חשוב שהרגשתי ממש ממש טוב עם עצמי"

מאת: עמית, קריית אתא

עברתי ניתוח אף לפני כשנה. מה שגרם לי להתחיל לחשוב על ניתוח אף היה בעיקר תמונות שלי - לא אהבתי להצטלם במיוחד ובטח שלא אהבתי לראות את התוצאה - האף תמיד היה הורס את התמונה. זה לא שהרגשתי נחותה יותר מבנות אחרות או שהיו לי קשיים חברתיים בגלל האף, כשבנאדם משדר ביטחון עצמי לא משנה כמה משהו מפריע לו בעצמו, אנשים לא יירתעו ממנו.

במקרה יצא שנזדקקתי גם לניתוח רפואי באף (כריתת קונכיות, שאיננה קשורה למראה האף), וכיוון שאמי עובדת בבית חולים מפורסם בארץ, פנינו לרופא מומחה שהיא מכירה. תוך כדי המפגש שלנו איתו, שאלנו אותו לגבי ניתוח אף אסתטי, והוא נתן לנו את שמו של השותף שלו-רופא פלסטיקאי. קבעתי תור אל הפלסטיקאי והלכתי לפגישת ייעוץ, בה הוא צילם אותי והראה לי במחשב איך האף שלי יראה לאחר הניתוח, בפרופיל, ונתן לי שתי אופציות לבחירה. הוא גם הסביר לי קצת על ניתוח אף, מה הוא חושב שיתאים לי ומה הוא מתכנן לעשות. הוא הרופא היחיד אליו הלכתי, בלי להסתבך יותר מדי, והאף יצא מושלם! בעניין הפלסטיקאים, הטיפ שלי הוא לא להתלהב משמות גדולים. דווקא ניתוחים שלהם שראיתי, ממש לא הלהיבו אותי...

התגובות של הסביבה לפני הניתוח היו מעורבות. החברים לא הבינו למה אני עושה את הניתוח-"האף מתאים לך לפנים" הם דאגו לציין, אבל היו גם כאלו שאמרו שאהיה יפה אפילו יותר לאחר הניתוח... לפני הניתוח היו לי כמה חששות, בראש ובראשונה חששתי לא להתעורר כיוון שעשיתי את הניתוח בהרדמה מלאה. הדבר השני והמפחיד ביותר בעיניי- מה אם אני לא אוהב את האף החדש? הרי הוא מרכז הפנים, ולאחר כל המאמץ... מה יקרה אם הוא לא יתאים לי? חשש נוסף שהיה לי נבע מכך שהרופא הראה לי במחשב תמונה של האף בפרופיל בלבד, אבל אם הוא יהיה יפה בפרופיל ולא מקדימה, מה הניתוח שווה...?

כשהגעתי לבית החולים ביום הניתוח, הלבישו אותי בחלוק וכובע כמו שכולנו מכירים מהסדרות והסרטים בטלביזיה. לאחר מכן האחות שאלה אותי שאלות לגבי תרופות שאני רגישה אליהם וכו'. שני הרופאים (הפלסטיקאי וה-א.א.ג ) באו לבדוק מה שלומי, איך אני מרגישה לפני הניתוח, התלוצצו עמי קצת וניסו כמה שיותר להרגיע. האמת היא שזה עזר, הרגשתי שאני בידיים טובות. קיבלתי כמה כדורים כשעה לפני הניתוח, ואז הגיע הרגע שבו הכניסו אותי לחדר הניתוח. הייתי בלחץ, השכיבו אותי על המיטה והרופאים היו נחמדים מאוד כהרגלם. המרדים הסביר לי שהוא הולך להזריק לי חומר מרדים והוא רוצה שאספור מעשר אחורנית... 10, 9 , 8 ונרדמתי...

אני זוכרת שהתעוררתי ושאלו אותי כל מיני שאלות, לראות אם אני בעניינים ושהכל בסדר. הרגשתי עייפה מאוד, העיניים שלי היו עצומות, אבל שמעתי אנשים מסביבי. כאב לי רק הגרון, מצינור ההנשמה, אבל לא הייתי נפוחה כלל בפנים.

מאוחר יותר, ע"מ לשחרר אותי הביתה היו צריכים לוודא שאני בשליטה על השרירים ולכן נתבקשתי לתת שתן... זה לקח קצת זמן. בכל זאת, הרדמה מלאה... ניסיתי ללכת קצת בעזרת אמי.. והצלחתי. אך כשחזרתי לחדר, הקאתי. זה שגרתי. קיבלתי פראמין (תרופה נגד בחילות) דרך הוריד והלכתי שוב.

עם הגעתי הביתה, כעבור קצת יותר מ-12 שעות, התחלתי להתנפח והיו לי שני פסים כחולים מתחת לעיניים. ההחלמה מהניתוח ארכה כשבוע וחצי סך הכל. הסימנים הכחולים והסגולים עברו כעבור 5 ימים בערך ולאחר מכן נשארה רק בצקת. ואם כבר מדברים על בצקת, הנה טיפ שנתן לי הרופא- להכין שקיות אוכל קטנות, עם אפונה ולהשאיר בסטנד-ביי במקפיא. האפונה תופסת את צורת הפנים וכך נכנסת בשקעים, כאשר מניחים אותה על העיניים, להבדיל מגוש קרח, שגם הרבה פחות נעים לשים על הפנים.

היום אני שנה אחרי ואני כל כך מרוצה מהתוצאות! אני לא חושבת שיכול היה להיות ניתוח מוצלח יותר מזה. אותם חברים שאמרו בתחילה ש"האף מתאים לך לפנים" היו גם הם בהלם מהתוצאה המדהימה. קיבלתי תגובות נלהבות והכי חשוב- הרגשתי ממש ממש טוב עם עצמי. עכשיו אני סוחבת את המצלמה איתי לכל מקום... התוצאות נשמרו טוב ( צריך גם להקפיד על ההוראות מהרופא) והייתי ממליצה לכל מי שמרגיש לא טוב עם עצמו, ולא בגלל תגובות של אחרים, לעשות את זה...

פורומים מנתחים פלסטיים הדפסה שלח לחבר
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
1. רופא
לירון, 09/04/2010