חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

ניתוחי פנים באסתטיקה

ניתוחי פנים
מנתחים פלסטיים
פורום ניתוחים פלסטיים

    מרפאות נבחרות

ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על ניתוח אף?

הכנסו לשאלון וגלו!


חוויות ניתוח אף

לפורום בנושאלוח מרפאות

החוויה של רעות

 
שיתוף פייסבוק

"כיום, האף נראה מאוד טבעי, מתאים למבנה הפנים, ולא ניתן להבחין שהוא נותח בעבר"

מאת: רעות, כפר סבא

הטיפול שאני עברתי הוא ניתוח אף, זו הייתה מתנה מהורי ליום הולדתי ה - 17, המתנה הכי מדהימה ובלתי נשכחת בחיי שגרמה לי לאושר בלתי ניתן להסבר.

החלטתי לגשת לניתוח פלסטי לאחר 14 שנים של תסביכים רגשיים, שנרקמו אצלי בערך מהיום בו מתפתח הזכרון לטווח ארוך אצל הילד הממוצע... ירשתי את האף של אבא שלי מכל הבחינות, אומנם אף יפה, אבל לא מתאים למבנה הפנים שלי מבחינת גודלו.

הייתה לי חברה אתה נפגשתי כל שנה בחופש הגדול בקייטנה, היא ספרה לי שהיא עשתה ניתוח אף ועשתה לי חשק אדיר לניתוח ולשינוי המיוחל, האף שלה נראה טבעי, בלי כל סימן מלאכותי. לקחתי את הטלפון של הרופא שניתח אותה ונסעתי לפגישה עם הרופא, מוכנה מנטאלית לניתוח. הכימיה עם הרופא נוצרה בשניות הראשונות של הפגישה ביננו, הוא הסביר מה לדעתו צריך לשפץ ולשנות בכדי לעדן את מראה הפנים, ואפילו האיר את עיני לגבי דברים שלא חשבתי עליהם (אולי בגלל חוסר מקצועיות..). ההורים שלי שבאו איתי ניסו להניע אותי מהניתוח גם לאורך הפגישה, אמא שלי אפילו שאלה את הרופא "נכון שהיא יפה גם ככה?" (שאלה שמקובלת בפולניה רבתי...) אבל אני הייתי ממש חדורת מטרה.

התחלנו את תהליך בדיקות הדם כהכנה לניתוח ובאופן מהיר במיוחד, תוך שבועיים וחצי (בחופשת סוכות), נקבע התאריך לניתוח- יומיים לפני יום הולדתי. אמא שלי הייתה בהיסטריה ויומיים לפני הניתוח עדיין נסתה להניע אותי מפעולת הסכין והציעה לי שאקח את הכסף ואסע לחו"ל, או שאקנה כל דבר שאני ארצה והיא אפילו תוסיף לי סכום כלשהו... אבל כאמור לא היה לה סיכוי. בדיעבד ההחלטה הייתה מאוד מהירה, פזיזה וללא חששות מבחינת התוצאות והיום, כשהתבגרתי קצת, אולי הייתי נוהגת בצורה שקולה יותר, בודקת, ומתלבטת יותר.

לא גיליתי לאף אחת או אחד מחברי לכיתה כדי שלא יתחילו להציק לי עם תגובות שלא רציתי לשמוע: 'למה את צריכה', 'האף שלך לא גונזו...', 'אין לך אף מכוער...', 'הוא קצת גדול אבל הוא מתאים לך...', 'זה לא מקרה לניתוח...'

ביום הניתוח הגענו לפנות בוקר לבית החולים אני מרוגשת וההורים מאוד חרדים, אבל הרגשתי שאני לקראת השינוי הכי נדרש, חכם, עקרוני ומחייב במצבי. הרופא הגיע לאחר שאני כבר הייתי לבושה ומוכנה ב"חליפת האיומים" קבלתי טישטוש, ונלקחתי לחדר ניתוח כשאני ברקיע השביעי... באתי מצויידת עם ווקמן (לפני 18 שנים זה היה מאוד in) ומוזיקה שאהבתי, במהלך הניתוח הייתי ערה לסירוגין ואפילו בקשתי שיהפכו צד בקלטת... שמעתי את הצלילים והרעשים שליוו את הניתוח, צחקתי עם הרופא והצוות וזאת הייתה פשוט חוויה עבורי. לאחר היציאה מחדר ההתאוששות, הפנים ובמיוחד איזור העיניים החלו להכחיל, ולמרות שנראתי כאילו סיימתי משחק היאבקות הרגשתי הכי יפה שיש.

לאחר כשבוע הגעתי לביקורת אצל הרופא כדי להוריד את הגבס, ואז זאת הייתה האכזבה הראשונה שלי אחרי האופוריה שהייתי בה. הסרת הגבס הייתה כרוכה בכאב אבל ההתרגשות הייתה גדולה מהכאב ואז הפעם הראשונה מול המראה גרמה להתפרצות של בכי וכעס. עד אותו רגע הרגשתי מלכת היופי ואז המראה חשפה אף ושפתיים נפוחים, כתמים כחולים על הפנים ובמיוחד באיזור העיניים. כמובן שהמראה הלך והשתפר בחלוף הזמן, וכמו שהרופא הבטיח - האף קיבל את הצורה הסופית לאחר שנה בערך.

ביום ההולדת שלי התקשרו אלי לאחל לי מזל טוב ורצו לבוא אלי, אבל אני לא הסכמתי להפגש אם אף אחד מלבד 2 חברות, ונשמעתי קצת מצוננת בגלל הגבס על האף וטענתי שאני לא מרגישה טוב. לאחר שהסתיים החופש, 10 ימים אחרי הניתוח, חזרתי לבית הספר עדיין נפוחה, ללא כתמים כחולים אבל האף עדיין לא קיבל את הצורה שבגללה עשיתי את הניתוח, השפה העליונה היתה נפוחה והאף לא נראה סימטרי, והשינוי עדיין לא היה ממשי ואפילו כמעט ולא נראה. האנשים סביב לא ממש הבחינו בשינוי, ולחברות הקרובות שסיפרתי גם היה קשה להבחין בשינוי לטובה כי הכל כאמור היה טרי ולא מגובש.

כיום, האף נראה מאוד טבעי, מתאים למבנה הפנים, ולא ניתן להבחין שהוא נותח בעבר. אני מרוצה מאוד מהתוצאה וממליצה בחום לשפץ "כמעט" כל איבר בגוף אשר גורם לעוגמת נפש כי התוצאה הרגשית אדירה.

פורומים מנתחים פלסטיים הדפסה שלח לחבר
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות