חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

ניתוחי פנים באסתטיקה

ניתוחי פנים
מנתחים פלסטיים
פורום ניתוחים פלסטיים

    מרפאות נבחרות

ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על ניתוח אף?

הכנסו לשאלון וגלו!


חוויות ניתוח אף

לפורום בנושאלוח מרפאות

החוויה של אמיר

 
שיתוף פייסבוק

"בסופו של דבר כולם החמיאו, אפילו אבא שלי...."

מאת: אמיר, נתניה

בגיל 17, בגלל שסבלתי מהצקות בבית הספר, החלטתי לעשות ניתוח אף כדי לתקן את האף הנשרי שלי. אנשים השתמשו בו בתור נקודת החולשה שלי ולמרות שאני בעל חוש הומור משובח, ההערות חלחלו לעמקי הביטחון העצמי שלי וגרמו לו לרדת מטה. אז הגעתי להחלטה ש"הנשר" חייב ללכת. דיברתי עם אמא שלי על ההחלטה והיא הסכימה מיד ועשתה את הבירורים הנדרשים בשבילי. לעומתה, אבא שלי היה רחוק מלתמוך ואפילו ניסה להפחיד אותי. על אף שזה הוציא לי קצת את הרוח מהמפרשים, החלטתי לא לוותר.

אחרי המון (ואני מתכוון להמון) מלחמות, הצלחתי לשכנע את אבא שלי שייתן לי את הכסף לניתוח. נכון, אני מודה, זה לא היה זול, אבל היום יש לי אף של בראד פיט וזה שיפר לי את החיים והעלה את הביטחון העצמי שלי פלאים. אל תבינו לא נכון, זה לא שינה את מי שאני, אבל, אם יש לכם משהו שכבר שנים מפריע, ואם אתם מוצאים את עצמכם מנסים להסתיר אותו ולא משנה כמה עבדתם על זה באופן פסיכולוגי עדיין לא הצלחתם לקבל את זה, אני ממליץ שתשלחו את האיבר לטיפול 10,000 במוסך הפלסטיק.

לענייננו, אמא שלי ביקשה המלצות מכל מיני חברים ומכרים שלה, ולבסוף נבחר הרופא (זה שקיבלנו עליו הכי הרבה המלצות כמובן). הוא הסביר לי את כל הסיבוכים והסכנות והיה מאוד קשוב וכנה. הרופא תיאר לי את המציאות הצפויה וציין שלעיתים ניתוחי אף לא יוצאים מושלמים לגמרי, לכן, ישנם מקרים בהם צריך לבצע ניתוח קטן לתיקון. את הניתוח עצמו עשו לי עם הרדמה מקומית וחומר טשטוש, פחדתי בטירוף ובגלל זה לקחתי כדור הרגעה שהציעו לי במקום (כגבר אני חייב להגיד שלבקש כדורים זה נורא אמיץ). בגלל שזו לא היתה הרדמה מלאה שמעתי כמעט הכל במהלך הניתוח. בסיומו של הניתוח ציפו אותי בגבס וחזרתי הביתה כמו רוקי שלוש.

הסתובבתי עם הגבס במשך שבוע וכשהורידו אותו סוף כל סוף, המראה... איך ננסח את זה... היה מחריד! לפני שאתם נבהלים, אני חייב לומר לכם שעם הזמן, הנפיחות ירדה, הסימנים הכחולים היטשטשו והאף נהיה ממש יפה. כל חודש היה לי אף אחר וקיבלתי המון מחמאות. אחרי חצי שנה ראיתי את התוצאה הסופית ואני מאוד מרוצה ממנה. בסופו של דבר כולם החמיאו, אפילו אבא שלי....

המלצות אחרונות שיש לי למי שרוצה לעבור את הניתוח:

1. תקנו אפונה קפואה והרבה!! אתם תצטרכו את זה. הפנים שלי היו נפוחות לאחר הניתוח, העיניים נסגרו לי ובקושי ראיתי. האפונה (או כל ירק קפוא אחר...) תעזור לכם במקרה כזה.

2. רצוי לא לקבוע סידורים ופגישות לשבוע שבועיים הראשונים, אתם לא תיראו מדהימים והסביבה שבחוץ תראה כמו האויב מס' 1 שלכם.

3. תדאגו לעשות את הניתוח מהסיבות הנכונות ולא מתוך לחץ חברתי, אני ממליץ לחשוב טוב ולא למהר להחליט.

אה, ועוד המלצה אחרונה - לא לשחק כדורסל חודש אחרי, אני חוזר ואומר לאאא!! אותי אף אחד לא הזהיר ובאמצע משחק סוער פגע לי הכדור באף - זה לא היה מחזה יפה במיוחד....

פורומים מנתחים פלסטיים הדפסה שלח לחבר
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
2. ניתוח אף זה לא פשוט
דנה אמרט, 17/11/2011
1. בקשר להמלצות
לינדה, 09/04/2010