חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

ניתוחי פנים באסתטיקה

ניתוחי פנים
מנתחים פלסטיים
פורום ניתוחים פלסטיים

    מרפאות נבחרות

ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על ניתוח אף?

הכנסו לשאלון וגלו!


חוויות ניתוח אף

לפורום בנושאלוח מרפאות

החוויה של יובל

 
שיתוף פייסבוק

"אומרים שהניתוח שינה לי את כל מבנה הפנים לטובה"

מאת: יובל, תל אביב

לפני 5 שנים לערך החלטתי לעבור ניתוח אף. הפריע לי מאוד המראה של האף שנטה שמאלה והיה ארוך מידי לטעמי. חלק מהחברים דרבנו אותי תקופה ארוכה לעשות ניתוח אף ואמרו לי שכדאי לי לעשות זאת משום שזה ישנה לי את כל מראה הפנים, אך אני לא הרגשתי צורך בכך. לפני 5 שנים לערך התחלתי לשים לב לכך שהאף באמת מעוות לי את מראה הפנים, הדבר הציק לי והתחלתי לחשוב ברצינות על ביצוע הניתוח. לאחר שראיתי את התוצאות המוצלחות שהתקבלו אצל אחי שעבר גם הוא ניתוח אף, עשיתי כמה בירורים, ולאחר חודש כבר מצאתי את עצמי עם תור באחת המרפאות, ממתין לניתוח האף שלי...

שקלתי לבצע את הניתוח אצל הרופא שניתח את אחי, אך בכל זאת רציתי לערוך סקר אצל רופאים נוספים, בכדי להיות בטוח גם לגבי המחיר וגם לגבי המקצועיות של הרופא. בדקתי באינטרנט, קראתי כתבות שונות על ניתוחי אף, שוטטתי בפורומים בכדי לראות חוות דעת שונות, וגם בדקתי את שמו של הרופא שניתח את אחי בפורומים אך התרשמתי בצורה חלקית כיוון שהיו עליו חוות דעת חיוביות וגם שליליות. השוותי מחירים במקומות שונים, ולאחר כל הבירורים עדיין הייתי דיי בטוח שבסוף אבצע את הניתוח במקום בו אחי ביצע אותו, בגלל שראיתי את התוצאות המצוינות שהיו אצלו.

ניגשתי למרפאה פרטית, נפגשתי עם הרופא שעובד במקום והוא סיפר לי מה הוא יבצע ומה תהיה העלות הכספית. הדרישה הכספית שלו הייתה יקרה, אבל לא שללתי, כי התוצאה היתה מאוד חשובה עבורי. לאחר מכן בדקתי מרפאה נוספת, שבה כבר ביצעתי בעבר טיפול של הסרת משקפיים באמצעות לייזר. התרשמתי לטובה מהרופא וגם הציעו לי הנחה משמעותית כיוון שהייתי מטופל שלהם בעבר. אחרי הבירורים בשתי המרפאות הללו הייתי מבולבל. הרופא במקום השני נתן לי הרגשה טובה מאוד ופירט בצורה הכי מקצועית מה הוא יבצע, והוא גם היה מומחה של אף אוזן גרון, ומסר לי מידע גם על עצם בולטת בנחיר השמאלי שיש צורך להסירה כיוון שהיא גורמת לחסימה בנשימה, מה שהרופא במקום הראשון לא אמר לי. החלטתי שלא לסגור שום דבר ואמרתי להם שאני רוצה לבדוק בעוד מקומות.

הגעתי למרפאה נוספת, זו שאחי עבר בה את הניתוח, ונפגשתי עם הרופא שניתח את אחי. הרופא הסביר לי בקצרה מה יבוצע ולאחר מכן כבר החלו ללחוץ עליי לסגור את הניתוח. התלבטתי, אבל די מהר הסכמתי בגלל שהמחיר היה זהה למחיר של המרפאה השניה בה ביקרתי ואת הרופא הזה אני כבר יחסית מכיר - מהניתוח של אחי. סגרתי את העסקה וחזרתי הביתה, אך הציק לי שסגרתי מהר כל כך ובעקבות לחץ של המקום, ולא הרגשתי טוב עם כך כיוון שהרופא לא הזכיר דברים שהזכיר הרופא במרפאה השניה.

למחרת חזרתי אליהם שוב ושאלתי את הרופא לגבי הדברים הנוספים שאמר לי הרופא במרפאה השניה בנוגע לאותה עצם שכדאי להסיר. לאחר שהסברתי לו על כך, הוא הסתכל שוב ובחן את זה, ואז אמר שאם אני רוצה הוא גם כן יוכל להסיר אותה. עצבן אותי שהוא לא עלה על זה בהתחלה וביקשתי לבטל את העסקה מייד, הם ניסו לשכנע אותי בהבטחה למתנות (כמו טיפול לייזר להסרת שיער בעצמות לחיים וכו') אך דרשתי את ביטול העסקה. מנהלת המרפאה ביקשה ממני לא לבטל את העסקה עדיין. היא הצדיקה אותי בכך שהבעתי תסכול מממצאי הרופא הראשון והפנתה אותי לרופא נוסף שעובד עם הרשת, לטענתה רופא מקצועי יותר מזה שניתח את אחי.

הסכמתי ללכת לחוות דעת נוספת אצל הרופא "המומחה" ונסעתי למחרת למרפאה הראשית שלהם. פגשתי את הרופא והוא אמר לי שהוא ינתח אותי ויסיר גם את מה שמפריע לי לנשימה, הליך דומה לזה שהציעו לי במרפאה השניה. יצאתי ממנו, ניגשתי למנהלת הסניף שהגיעה במיוחד לכבודי ואמרתי לה שאני מבטל את העסקה בכל זאת משום שעדיין מפריע לי שהם כלל לא עלו על הבעיה הנוספת שניתן היה לתקנה במהלך הניתוח. לאחר ויכוחים בוטלה העסקה ללא קנס, למרות שלטענתם כבר שוריין חדר ניתוח עבורי. משם נסעתי ישר למרפאה השנייה, סגרתי שם את העסקה ונקבע לי תור לניתוח שבועיים לאחר מכן.

מרגע קבלת ההחלטה על הניתוח לא התייעצתי עם אף אחד. באופן מפתיע לא חששתי מהתוצאה אך כיוון שלאחי היו כאבים לאחר ניתוח האף שעבר, וידעתי שהאף שלי דורש הרבה יותר עבודה, חששתי שהכאבים שאני אעבור עלולים להיות גרועים משלו.

ביום הניתוח הגעתי בבוקר למרפאה והפנו אותי לחדר אשפוז שבו התפשטתי לחלוטין, ושמתי חלוק שניתן לי במקום מטעמי סטריליות. הרופא הגיע והסביר לי מה הולך לקרות מכאן והלאה. ביקשתי להיות המנותח הראשון באותו היום והרופא הסכים לכך. לאחר ביקור הרופא הגיע גם המרדים והסביר לי על הליך ההרדמה. קיבלתי זריקה בישבן, חיכיתי 20 דקות שהזריקה תשפיע ונכנסתי לחדר הניתוח. בחדר הניתוח הרופא קיבל אותי ואמר שההליך לוקח קצת פחות משעה. המרדים נתן לי טיפות לאף לטשטוש ושם לי מסכה לערפול ההכרה. הייתי חצי רדום במשך ההליך, מצב מוזר, זו לא הרדמה כללית, נראה לי שקוראים לזה הרדמת טשטוש.

אחר כך אני לא זוכר בדיוק מה היה, כנראה שהטשטוש עשה את שלו והתעוררתי בחדר ההתאוששות בתום ההליך. הרגשתי מצוין, ללא כאבים בכלל. מיד לאחר שהתעוררתי הייתי רעב מאוד והבחנתי בכך שהאף שלי מגובס כולו. לאחר הניתוח נשארתי לילה אחד להשגחה ובבוקר הרופא עבר בין המטופלים ובדק את כולם. בביקורת, הרופא הוריד את הגבס ונתן לי המלצות כיצד להתנהג בתקופה שלאחר הניתוח. הרופא גם הוריד לי את הצמר גפן שהיה באף לשם קליטת הפרשות והסביר לי איך לטפל בהפרשות במידה ויהיו. לאחר מכן נקבע לי תור לשבוע הבא לביקורת (הייתי עם גבס רק יום אחד).

תקופת ההחלמה היתה קלה, במשך שבוע אחד נשארתי בבית ולא הלכתי לעבודה, אומנם האף היה נפוח אך הכאבים היו קלים ביותר. לאחר כשבוע חזרתי לרופא, כבר הרגשתי מצוין והסימנים נעלמו. ראיתי את האף החדש ונדהמתי לטובה מהשינוי שחל בו. עוד לפני שהגעתי לרופא ולמרות הנפיחות, ראיתי שהאף הולך להראות טוב. כשהגעתי לרופא הוא בדק את האף, הכל היה טוב והוא היה מבסוט מהתוצאה.

כיום, שנתיים לאחר ההליך, אני יכול לומר שאני מרוצה מאוד מתוצאות הניתוח, ושמח מאוד מכך שקיבלתי את ההחלטה לעבור אותו. קצרתי מחמאות מהסובבים אותי בעקבות ההליך אמרו לי שזה שינה לי את כל מבנה הפנים לטובה. אני מאד מבסוט מהניתוח ואם הייתי יודע שזה כל הסיפור ושאלו יהיו התוצאות הייתי עושה אותו הרבה קודם לכן.

ולסיום, כמה טיפים שאני יכול לתרום מניסיוני:

כדאי להתגלח לפני הניתוח ולאכול טוב, כי אח"כ אי אפשר לגעת בפנים, הן נפוחות, והאף כולו מגובס. אני הרכבתי משקפיים באותה תקופה והרופא המליץ לי להימנע מהרכבת משקפיים לאורך תקופה של שלושה חודשים לאחר הניתוח מכיוון שהעצם באף צריכה להתאחות. האף היה נראה לי בסדר אז לא הקשבתי לו והרכבתי משקפי שמש במהלך היום. עקב הרכבת המשקפיים באותה תקופה נשאר לי עד היום סימן קטן על האף. מדובר במשהו זניח אבל עדיין מעצבן, מסתבר שגם אם חושבים שהכל בסדר, עדיין כדאי להקפיד ולעקוב אחרי הנחיות הרופאים...

פורומים מנתחים פלסטיים הדפסה שלח לחבר
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
1. תודה רבה על שכתבת.
אנגלהרד, 25/03/2013